دانلود بازی Narita Boy برای PC
دانلود بازی Narita Boy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Narita Boy برای PC

پارسی گیم 15 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,675 بازدید

دانلود بازی Narita Boy برای کامپیوتر

نوآوری! نوآوری عنصری است که می‌تواند یک بازی را هرچند ساده و پیش و پا افتاده باشد، موفق و محبوب کند. ریسک نوآوری قابل‌چشم‌پوشی نیست اما از طرفی اسیر کلیشه و تکرار شدن هم جذابیتی ندارد و اگر بازی‌سازها هرسال بازی‌های مشابه گذشته تولید کنند، کم‌کم طرفداران خود را از دست خواهند داد. بازی Narita Boy از استودیو Team17 عنوانی جدید و با ایده‌ای نو و جذاب است.

بازی در داخل بوردهای الکترونیکی یک کنسول بازی شکل می‌گیرد! کنسولی که کابل‌ها، خازن‌ها و سایر قسمت‌های الکترونیکی‌اش شبیه به یک امپراتوری بزرگ‌شده‌اند و شما در نقش قهرمانی به نام Narita Boy احضار شده‌اید تا این دنیای متفاوت و جذاب را از فروپاشی نجات دهید. قلمرو این امپراتوری دیجیتالی 3 قسمت متفاوت دارد که باید در هرکدام ماجراهایی را پشت سر بگذارید تا شخصیت منفی داستان را شکست دهید که درواقع یک بدافزار است و تلاش دارد تا کنسول بازی را کاملاً از کار انداخته و برای همیشه آن را خاموش کند.

نوآوری بازی در ساخت دنیای دیجیتالی آن مثال‌زدنی است و داستان آن نیز بسیار عمیق و گیرا نوشته‌شده به‌طوری‌که کاملاً شما را درگیر خودش می‌کند. بازی تکنولوژی و افسانه را در کنار یکدیگر ادغام کرده تا دنیایی خاص و منحصربه‌فرد بسازد و بازیکن را در آن رها کرده که به ماجراجویی بپردازد. گیم پلی بازی اما مشابه با بازی‌های پلتفرمر کلاسیک است و تأکید زیادی بر مبارزه و اکشن بودن صحنه‌های نبرد دارد. حرکت کردن، پریدن، جاخالی دادن و ضربه زدن از حرکت‌های اصلی بازی به شمار می‌آیند. همچنین دشمنانی که ملاقات می‌کنید با پیشروی در بازی سرسخت‌تر شده و مبارزات با آن‌ها چالش‌برانگیزتر می‌شود. Boss های متعددی نیز در طول مسیر داستانی بازی پیش روی شما قرار خواهند گرفت که هرکدام سبک مبارزه‌ای خاص را می‌طلبد و برای به چالش کشیدن بازیکن، بسیار خوب طراحی‌شده‌اند.

اگر طرفدار پلتفرمر هستید و از بازی‌های قدیمی و کلیشه‌ای در این سبک خسته شده‌اید، تجربه این بازی می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد چراکه دنیایی کاملاً متفاوت و ایده‌ای نو و جدید را در بطن خود جای‌داده است و درعین‌حال به اصول و قواعد یک بازی پلتفرمر کلاسیک پایبند مانده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Super Meat Boy Forever و Ori and the Will of the Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Narita Boy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core processor, 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9800 GTX, 1 GB or AMD Radeon HD 4870, 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Windows Compatible Soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Flashback to the 80s. The Creator, a genius of his time, creates a video game console called Narita One with its flagship title being a game called Narita Boy.
Narita Boy becomes a tremendous hit! Copies of cartridges are flying off physical shelves worldwide. Within weeks Narita Boy is the best-selling video game of all time, critically acclaimed for its power-fantasy wielding the Techno-sword and taking players on a journey like no other. Meanwhile, inside the binary code, the digital realm connects with reality. Him has returned and deleted The Creator’s memories. Supervisor program, Motherboard, and her agents have activated the Narita Boy protocol.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.