دانلود بازی Shovel Knight Treasure Trove برای PC
دانلود بازی Shovel Knight Treasure Trove برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shovel Knight Treasure Trove برای PC

پارسی گیم 25 اسفند 1399 بدون دیدگاه
6,779 بازدید

دانلود بازی Shovel Knight Treasure Trove برای کامپیوتر

ماجراجویی‌های دوبعدی باوجوداینکه شاید ظاهری قدیمی و از مد افتاده داشته باشند، اما جذابیت خود را در طول دهه‌های مختلف در میان بازی‌های رایانه‌ای حفظ کرده‌اند و همواره طرفدارانی برای خود داشته‌اند. بازی Shovel Knight Treasure Trove از استودیو Yacht Club Games یک بازی پلتفرمر با سبک و سیاق قدیمی و سرشار از ماجراجویی‌هایی در یک دنیای دوبعدی است.

بسته الحاقی جدید Treasure Trove شامل تمامی نسخه‌های بازی در یک پکیج است و هر آنچه از ابتدا در بازی وجود داشته و به‌مرور به آن اضافه‌شده را شامل می‌شود. شما در نقش یک جنگجوی افسانه‌ای به نام Shovel Knight بازی خواهید کرد که زمانی برای خود شهرت زیادی داشته است اما پس از حمله‌ای که به سرزمینش شد تمامی هم‌رزمان خود را ازدست‌داده و خودش نیز از دید همگان پنهان شد؛ اما پس از ظهور جادوگری قدرتمند در منطقه او از مخفیگاه خود خارج‌شده تا دوباره سرزمینش را از چنگ جادوگر رها کند.

اما مراحل در سبکی دوبعدی و جالبی طراحی‌شده‌اند و گیم پلی بازی بیشتر شبیه به یک بازی پلتفرمر است. سلاح شخصیت اصلی شما همان‌طور که از نام بازی پیدا است یک بیل بوده که یاور شما در ماجراجویی‌ها است. مراحل هرکدام عمق مناسبی داشته و دارای منطقه‌های مخفی برای گشت‌وگذار هستند و در پایان هر مرحله نیز Boss مربوط به آن را باید شکست دهید. هرکدام از Boss ها لایه‌های مختلفی برای مبارزه دارند که گیم پلی را برای شما جذاب و هیجان‌انگیز می‌کند. بسته‌های الحاقی که در این نسخه وجود دارد شامل چهار عدد است که به ترتیب Plague of Shadows، Specter of Torment، King of Cards و Showdown نام دارند و هرکدام مراحل متنوع و جذابی را به بازی اضافه می‌کنند تا تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر و طولانی‌تر را در این دنیای دوبعدی و هیجان‌انگیز داشته باشید.

اگر به این سبک از بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shovel Knight Treasure Trove با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core 2 Duo 2.1 ghz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 2nd Generation Intel Core HD Graphics (2000/3000), 512MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Shovel Knight: Treasure Trove is the full and complete edition of Shovel Knight, a sweeping classic action-adventure game series with awesome gameplay, memorable characters, and an 8-bit retro aesthetic! Run, jump, and battle as Shovel Knight, wielder of the Shovel Blade, in a quest for his lost beloved. Take down the nefarious knights of the Order of No Quarter and confront their menacing leader, The Enchantress.
But that’s not everything! Shovel Knight: Treasure Trove also features four additional games all unto themselves! Take control of Plague Knight, Specter Knight, and King Knight on adventures of their own or battle each other in a local four player Showdown. Together, they form a grand and sweeping saga!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.