دانلود بازی Total War Saga Thrones of Britannia برای PC
دانلود بازی Total War Saga Thrones of Britannia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Total War Saga Thrones of Britannia برای PC

پارسی گیم 7 مرداد 1402 2 دیدگاه
12,333 بازدید

دانلود بازی Total War Saga Thrones of Britannia برای کامپیوتر

Total War Saga Thrones of Britannia یک شاهکار نمونه در سری معروف Total War است که تجربه‌ای استراتژیک و همه‌جانبه را در دوره پرآشوب جزایر بریتانیا در قرن نهم ارائه می‌دهد. این بازی با توجه دقیق به جزئیات، مکانیک‌های عمیق گیم‌پلی و محیط تاریخی جذاب، گواهی بر تعهد این فرنچایز به ارائه عناوین استراتژی برتر است. این بازی بازیکنان را به زمان مهمی در تاریخ می‌برد، جایی که آنها نقش یکی از ده جناحی را بر عهده می‌گیرند که برای تسلط بر جزایر بریتانیا رقابت می‌کنند. تحقیقات دقیق و دقت تاریخی بازی در به تصویر کشیدن معتبر آن دوران، از نقشه‌ها و مناظر پیچیده گرفته تا پویایی‌های فرهنگی و سیاسی در بازی، می‌درخشد. پیچیدگی و یادگیری بازی مستلزم سرمایه گذاری قابل توجهی از زمان و فداکاری خواهد بود.

بازیکنان باید بر هنر استراتژی بزرگ، مدیریت اقتصاد، دیپلماسی و نیروهای نظامی گروه خود تسلط داشته باشند تا سلطنت خود را تضمین کنند. عمق و پیچیدگی گیم پلی استراتژیک امکانات بی شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد و تضمین می‌کند که هیچ دو بازی شبیه هم نباشند. از ایجاد اتحاد و مذاکره برای شرکت در نبردهای حماسی در میدان، این بازی ترکیبی رضایت بخش از مدیریت کلان و خرد را ارائه می‌دهد. این سطح از جزئیات نه تنها واقع گرایی را افزایش می‌دهد، بلکه تعهد توسعه دهندگان را برای ارائه یک تجربه تاریخی معتبر نشان می‌دهد. با این حال، برای علاقه‌مندان به استراتژی و علاقه‌مندان به تاریخ، عمق و چالش ارائه شده توسط بازی آن را به یک تلاش ارزشمند و جذاب تبدیل می‌کند که به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهید.

Total War Saga Thrones of Britannia افزودنی قابل توجه به مجموعه Total War است که تجربه‌ای استراتژیک را در یک دوره تاریخی جذاب ارائه می‌دهد. این بازی با توجه دقیق به جزئیات، مکانیک‌های عمیق گیم پلی و نبردهای جذاب، ساعت‌های بی شماری از لذت استراتژیک را به شما هدیه می‌کند. پس طرف‌داران استراتژی‌های تاریخ نباید آن را از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Total War Rome Remastered و Total War Three Kingdoms A World Betrayed را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Total War Saga Thrones of Britannia برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64Bit
Processor: Intel® Core™ 2 Duo 3.0Ghz
Memory: 5 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 460 1GB | AMD Radeon HD 5770 1GB | Intel HD4000 @720p
Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 (8.1)/ 10 64Bit
Processor: Intel® Core™ i5-4570 3.20GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB | AMD Radeon R9 290X 4GB @1080p
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The year is 878 AD, the embattled English king Alfred the Great has mounted a heroic defence at the battle of Edington, and blunted the Viking invasion. Chastened – but not yet broken – the Norse warlords have settled across Britain. For the first time in nearly 80 years, the land is in a fragile state of peace.
Throughout this sceptred isle, the kings of England, Scotland, Ireland and Wales sense a time of change approaching; a time of opportunity. There will be treaties. There will be war. There will be turns of fortune that become the stuff of legend, in a saga that charts the ascent of one of history’s greatest nations.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Ho3ein

    مهمان

    سلام لطفا ترینر این نسخه بازی رو قرار بدید مرسی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ho3ein

    مهمان

    سلام خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون و ممنونم ازتون واقعا.
    یه درخواست داشتم اگر میشه یه ترینر ک ب همین نسخه از بازی بخوره قرار بدید مرسی ممنون.

    پاسخ دهید