Halo Infinite
مبین نعمت‌اللهی

بیش از نیمی از محتویات بازی Halo Infinite حذف شده است

مبین نعمت‌اللهی 18 آذر 1400 بدون دیدگاه
638 بازدید

پس از گذشت 6 سال انتظار، سرانجام روز گذشته بازی Halo Infinite به‌طور کامل در دسترس عموم قرار گرفت و بازخوردهای تمجیدانه‌ای را از سوی آن‌‌ها به دنبال داشت. همین‌حال و به نقل از بلومبرگ، کمپین هیلو اینفینیت قرار بود بزرگ‌تر از خط‌داستانی کنونی باشد طوری که بیش از نیمی از محتویات آن کنار گذاشته شده است.

بخش چندنفره بازی Halo Infinite که یک ماه پیش از انتشار نسخه‌نهایی در دسترس بازی‌کنندگان قرار گرفته بود، چیزی جز رضایت و بازخوردهای مثبت طرفداران این فرنچایز را در پی نداشت. همین‌حال و با آغاز به کار کمپین هیلو اینفینیت، منابع مختلف خبری از آزادی‌عمل‌ گسترده خط‌داستانی به‌عنوان یکی از نقاط عطف بازی یاد کردند، ویژگی‌ای که هرچند با ایده‌های اولیه استودیو 343 مبنی بر آزادی‌عمل بیش از پیش در‌ تاریخ 20 ساله‌ی مجموعه بازی‌های هیلو مغایرت داشته و به‌مراتب ایده‌های جاه‌طلبانه عوامل توسعه‌دهنده را زیر سوال برده است.

Halo Infinite

Halo Infinite بزرگ‌ترین خط‌داستانی مجموعه بازی‌های هیلو را دارد

در هیلو اینفینیت شما با مفهوم جدیدی از سبک Semi-Open World یا جهان نیمه‌باز آشنا خواهید شد؛ جایی که ماجراجویی‌های John-117 ملقب به مستر چیف تنها به انجام ماموریت‌های خطی خلاصه نشده و آزادی‌عمل به‌مراتب بیشتر در‌ مقایسه با دیگر بازی‌های این مجموعه از جمله Halo 5 تدارک دیده شده است. همانطور که در گزارش جدید بلومبرگ قابل‌رویت است، Halo Infinite قرار بود بسیار بزرگ‌تر از کمپین کنونی باشد. درواقع بیش از نیمی از محتوای برنامه‌ریزی‌شده به‌مرور زمان و از تابستان 2019 میلادی، حذف و یا کنار گذاشته شده است.

به گزارش بلومبرگ، استودیو 343 همواره سخت در پی پیاده‌سازی المان‌های یک اثر جهان‌باز و به الهام از بازی تحسین‌شده The Legend of Zelda: Breath of the Wild بر روی تازه‌ترین پروژه‌ی خود بوده است. دنیایی بی‌کران که هر یک از بازی‌کنندگان می‌توانند انجام ماموریت‌های خط‌داستانی را به خواست خود جلو برده و صرفا از دست‌به‌دست شدن میان ماموریت‌های خطی فاصله بگیرند. این خبر درحالی مخابره می‌شود که چندی‌پیش اعلام شد امکان انجام دوباره ماموریت‌های بازی Halo Infinite پس از کامل شدن وجود ندارد و برای تجربه‌ی مجدد هر یک از ماموریت‌ها، به ساخت یک فایل‌ذخیره جدید و شروع دوباره‌ی خط‌داستانی ملزم خواهید بود.

با وجود تمامی مشکلات پیرامون ساخت بازی Halo Infinite به‌جد می‌توان از جدیدترین ساخته‌ی استودیو 343 به‌عنوان یک عنوان تیراندازی ناب یاد کرد. هیلو اینفینیت علاوه بر پایبند بودن به المان‌های کلاسیک، تجربه‌ای منحصربه‌فرد بر بستر پلتفرم‌های قدرتمند حال‌حاضر از جمله کنسول‌های Xbox Series X/S ارائه می‌دهد.

با اضافه شدن جدیدترین نسخه از فرنچایز هیلو به لیست بازی‌‌های سرویس گیم پس و حق‌اشتراک 10 دلاری، می‌توان از یک معامله‌‌ی دو سر برد یاد کرد. دسترسی به تمامی بازی‌های فرست‌پارتی مایکروسافت در روز انتشار، این سرویس را به یکی از بهترین پلتفرم‌ها با پشتیبانی از صدها اثر انحصاری و مولتی‌پلتفرم تبدیل کرده است.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.