Anthem
یحیی رحیمی

EA: بازی Anthem انتظارات ما را برآورده نکرده است

یحیی رحیمی 19 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
431 بازدید

اوایل امسال بود که EA از انتظارات خود برای بازی Anthem گفت و انتظار داشت که این بازی به فروش 6 تا 8 میلیون نسخه تا آخر ماه مارس میلادی برسد. بسیاری باور داشتند که این عدد فراتر از واقعیت است و هیچ گاه نمی توان به چنین رقمی رسید. حالا خود EA اعتراف به این کار کرده است و از برآورده نشدن انتظاراتش صحبت کرده است.

دیروز جلسه مالی کمپانی EA برپا بود و آمار و ارقامی در مورد سه ماهه آخر سال مالی را دریافت کردیم. EA گفته است که بازی Anthem نتوانسته انتظارات این کمپانی را برآورده کند. مدیرعامل EA به نام Andrew Wilson گفته است که به استدیو BioWare اطمینان کامل دارد و باور دارد که این تیم می توانند به آنچه برای Anthem تعیین شده است، برسند. او باور دارد که ساخت یک IP جدید و همچنین ارایه یک ژانر جدید، سخت است و این استدیو می تواند از پس آن بربیاید.

Anthem البته آنقدر هم بد عمل نکرده است و موفق به کسب مقام اول پرفروش ترین بازی ماه فوریه ایالات متحده شده است و همچنین اولین هفته نیز در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار داشت. اما این برای EA کافی نبوده است. البته Anthem قربانی نقدهای منفی شد و همچنین انتشارش نیز با مشکلات بسیاری همراه بود و حاشیه های زیادی برای آن درست شد. همین دو موضوع باعث شد که این بازی دچار افت فروش شود.

البته شخصا میخواهم بدانم که میزان فروش آن چقدر با 6 میلیون عدد فاصله دارد و به نظرم فاصله زیادی هم باشد. علارغم اینکه Anthem انتظارات را برآورده نکرده است، اما EA قول داده است که به آپدیت این بازی پایبند بماند و آن را به سطحی که انتظار دارند برسانند. Wilson در ادامه گفته است که تیم کاری این بازی تماما روی بهبود آن تمرکز کرده اند و می خواهند محتواهای بیشتری را به آن اضافه کنند و تجربه Anthem را ترقی بخشند.

باید دید که Anthem چقدر پیشرفت خواهد کرد اما هنوز کار زیادی باقی است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.