بازی Horizon Forbidden West
محمد صادق شجاعی

درخت مهارت بازی Horizon Forbidden West دارای 6 سبک بازی مختلف است

محمد صادق شجاعی 3 دی 1400 بدون دیدگاه
510 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Horizon Forbidden West، در کنار نمایش تصاویر جدید، جزئیات و اطلاعات مختلفی از این اثر مورد‌انتظار از جمله سیستم پیشرفت، ارتقا‌ها و درخت مهارت منتشر شده است.

در کمتر از دو ماه دیگر انتظار علاقه‌مندان سری Horizon به پایان رسیده و بالاخره بازیکنان قادر خواهند بود تازه‌ترین محصول شرکت سونی و استودیو Guerrilla Games یعنی بازی Horizon Forbidden West را تجربه کنند. به همین مناسبت سازندگان اثر مذکور در قالب مجله Game Informer جزئیات تازه‌ای منتشر کرده‌اند که به واسطه آن می‌توانید بیش از پیش با بازی هورایزن فوربیدن وست آشنا شوید.

یکی از مواردی که در اینجا بیش از دیگر بخش‌ها جلب توجه می‌کند، درخت مهارت بسیار گسترده‌تر نسبت به بازی Horizon Zero Dawn است. این درخت مهارت گزینه‌های بسیار بیشتری داشته و دقیقا از همان ویژگی‌هایی برخوردار است که استودیو گوریلا گیمز در مورد آن‌ها صحبت کرده است. درخت مهارت ایلوی (Aloy) در بازی Horizon Forbidden West دارای 6 سبک بازی متفاوت خواهد بود:

  • سبک Warrior روی مبارزات نزدیک و به اصطلاح Melee تمرکز دارد
  • سبک Infiltrator مهارت‌های مخفی‌کاری شما را افزایش می‌دهد
  • سبک Hunter حملات از راه دور را تقویت می‌کند
  • سبک Machine Master باعث می‌شود بهتر بتوانید ربات‌ها را هک کنید
  • سبک Survivor سطح سلامتی و منابع را تحت تاثیر قرار می‌دهد
  • سبک Trapper به شما کمک می‌کند تا استفاده مفید‌تری از تله‌ها داشته باشید

بازی Horizon Forbidden West

در کنار درخت مهارت هورایزن فوربیدن وست امکان ارتقا اسلحه وجود دارد

هر یک از سبک‌های ذکر شده بالا، دارای 20 تا 30 مهارت بوده که بر اساس شیوه بازی خود می‌توانید آن‌ها را باز کنید. علاوه بر این هر یک از سبک‌ها حاوی Valor Surge خاص و منحصر‌به‌فرد خود هستند. بازی Horizon Forbidden West شما را تشویق می‌کند که از سبک‌های مختلف استفاده کرده و تنها به یک سبک خاص محدود نشوید.

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند تجهیزات خود را با استفاده از میز‌های کار ارتقا دهند. هر سلاح چندین سطح ارتقا داشته و به کمک آن‌ها قادر خواهید بود آمار و ارقام اسلحه‌ها و تجهیزات خود را افزایش دهید. همچنین از این طریق می‌توانید ظرفیت تیر‌ها را نیز بالا برده و حتی تیر‌های جدید به دست بیاورید. برای مثال ارتقا Common Bow، باعث می‌شود تیر‌های Acid Arrow در اختیار شما قرار بگیرند. در کنار اسلحه‌ها، پوشش‌ها نیز بین سه تا پنج سطح ارتقا دارند که در قالب هر یک از آن‌ها آمار بالا رفته و اثر‌بخشی پرک بهبود می‌‌یابد.

در پایان، مجله گیم اینفورمر تعداد پنج تصویر جدید از بازی هورایزن فوربیدن وست منتشر کرده که در ادامه می‌توانید‌ آن‌ها را مشاهده کنید. بیشتر تصاویر روی Daunt، دره‌ای در لبه شرقی Sundom (قلمرو Carja)، متمرکز هستند. علاوه بر این، ربات جدیدی به نام Burrower نیز مشاهده می‌شود که می‌تواند وارد زمین شود و شما را غافلگیر کند. متایاس دی یونگ، کارگردان بازی Horizon Forbidden West درباره Burrower می‌گوید: «ما می‌خواستیم شخصیت و تحرک بیشتری را به ربات‌های بازی اضافه کنیم؛ بنابراین Burrower بسیار شبیه به راسو‌ها بوده و دارای ویژگی‌هایی همچون انعطاف بالا، سرعت زیاد و خشونت افسار‌گسیخته است».

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 18 فوریه 2022 (29 بهمن) روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد درخت مهارت بازی Horizon Forbidden West و ویژگی‌های ارتقا آن چیست؟ آیا این موارد نوید یک اثر هیجان‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی را می‌دهند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.