آیتم‌های بازی Fall Guys
محمد صادق شجاعی

آیتم‌هایی با محوریت بازی Ghost Of Tsushima به Fall Guys اضافه خواهند شد

محمد صادق شجاعی 5 آذر 1400 بدون دیدگاه
578 بازدید

بازی Fall Guys از زمان انتشار در سال گذشته توانسته به یکی از بازی‌های محبوب و پر‌طرفدار تبدیل شود. استودیو Mediatonic به مرور زمان و در طول فصل‌های مختلف اقدام به اضافه کردن محتوا‌های تازه به این اثر می‌کند. فصل ششم بازی فال گایز که با نام Party Spectacular شناخته می‌شود، زمینه‌ساز اضافه شدن محتوا‌های بسیاری خواهد بود که بازیکنان می‌توانند از تجربه آن‌ها لذت ببرند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Mediatonic از کراس اوور بعدی بازی Fall Guys با یکی از بهترین آثار سال‌های اخیر یعنی بازی Ghost Of Tsushima خبر داده است.

استودیو مدیاتونیک در قالب پستی در صفحه بازی فال گایز در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که این اثر میزبان دو اسکین با محوریت بازی گوست اف سوشیما خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند با پیشروی در بتل پس بازی Fall Guys موسوم به Fame Path، اسکین‌های Jin Sakai و The Ghost را به دست بیاورند. شاید انتخاب بازی Ghost Of Tsushima برای کراس اوور با بازی فال گایز گزینه‌ای عجیب باشد، اما به دلیل همکاری طولانی مدت پلی استیشن با استودیو Mediatonic این انتخاب امری منطقی است. علاوه بر این که قبلا اسکین‌های Kena ،Ratchet & Clank و Rot به این بازی اضافه شده‌اند، اوایل هفته تایید شد که ماه آینده اسکین Sackboy در دسترس بازیکنان بازی Fall Guys قرار خواهد گرفت.

آیتم‌های بازی Fall Guys

آیتم‌های بازی Fall Guys براساس بازی‌های انحصاری پلی استیشن

استودیو مدیاتونیک تا‌کنون راه‌های مختلفی را برای باز کردن اسکین‌های متعلق به آثار پلی استیشن در بازی Fall Guys امتحان کرده است. برای مثال اسکین‌های Ratchet & Clank تنها از طریق انجام چالش‌های خاص باز می‌شوند و در مقابل اسکین‌های Kena و Rot را باید با صرف Crown به دست بیاورید. به نظر می‌رسد اسکین‌های Ghost Of Tsushima روشی متفاوت را دنبال خواهند کرد و می‌توانید با پیشرفت در Fame Path، آن‌ها را در اختیار بگیرید.

سوالی که هنوز ذهن بسیاری از بازیکنان را به خود مشغول کرده، تاریخ انتشار بازی Fall Guys برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس است. اوایل سال جاری بود که خبر عرضه بازی مذکور برای این کنسول‌ها اعلام شد. اما پس از مدتی کوتاه، این امر تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاد و هنوز تاریخ انتشار دقیقی مشخص نشده است.

نظر شما در مورد اضافه شدن اسکین‌های بازی Ghost Of Tsushima به جمع آیتم‌های بازی Fall Guys چیست؟ آیا این موارد می‌توانند جذابیت اثر مذکور را افزایش داده و بازیکنان بیشتری را به آن جذب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

راهنما و توضیحات
برچسب ها

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.