بازی جدید سری BioShock
محمد صادق شجاعی

شایعه: بازی جدید سری BioShock با نام BioShock Isolation سال آینده معرفی می‌شود

محمد صادق شجاعی 12 آذر 1400 بدون دیدگاه
174 بازدید

شرکت 2K Games چندین سال پیش اعلام کرد که بازی جدیدی از سری BioShock توسط استودیو Cloud Chamber در حال ساخت است. با این حال گزارشاتی از سوی منابع مختلف منتشر شد که علی‌رغم عدم ارائه جزئیات بیشتر، خبر از طولانی‌تر بودن روند ساخت بازی مذکور می‌دادند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، افشا‌گری‌های جدیدی با بازیکنان به اشتراک گذاشته شده که جزئیات تازه‌ای از بازی جدید سری BioShock ارائه می‌دهند.

براساس پیام‌های oopsleaks در شبکه اجتماعی توییتر، بازی تازه سری بایوشاک با نام بازی BioShock Isolation شناخته شده و دارای لوگوی خاص و متفاوتی خواهد بود. این کاربر در ادامه توضیح داده است که احتمال تغییر نام و لوگو وجود دارد و بازی BioShock Isolation نام قطعی اثر بعدی سری BioShock نیست. براساس شایعات مطرح شده، بازی مذکور با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته شده که این امر در آگهی استخدام شرکت 2K Games مشخص شده بود. تیم ساخت بازی BioShock Isolation متشکل از تعدادی از اعضای سابق استودیو Irrational Games، سازنده بازی‌های BioShock و BioShock Infinite بوده که افرادی با سابقه حضور در بین سازندگان بازی‌های Shadow of the Tomb Raider ،Deus Ex: Mankind Divided ،Mafia 3 و Watch Dogs: Legion آن‌ها را همراهی می‌کنند.

oopsleaks در ادامه توییت خود تصویری از اسلاید ارائه بازی BioShock Isolation منتشر کرده است که در صورت تبدیل شدن به حقیقت، با اثری متفاوت رو‌به‌رو خواهیم بود. بر این اساس، بازی مذکور فضایی دیستوپیایی داشته و داستان در دو شهر که در بالای یکدیگر قرار دارند، جریان خواهد داشت. شهری که در بالا قرار دارد، به عنوان «جامعه‌ای آزاد و ثروتمند که کارآفرینی موفق آن را رهبری می‌کند» توصیف شده است. در مقابل شهر پایین «منزوی و جدا از جهان بالا» است که «رهبر دیکتاتور آن قصد آغاز جنگ را دارد». مرزی که با نام Flipside Zone شناخته می‌شود و شهر‌ها را از یکدیگر جدا کرده، مهم‌ترین نقطه در جنگ و نزاع‌های بین دو شهر است. لوگو و اسلاید بازی BioShock Isolation را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی BioShock Isolation دارای سیستم دیالوگ خواهد بود

تا‌کنون استودیو Cloud Chamber و شرکت 2K Games به صورت رسمی در رابطه با بازی بعدی سری بایوشاک هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند. با این حال آگهی استخدام که در این رابطه منتشر شده‌ است، جزئیات متعددی از بازی BioShock Isolation را ارائه می‌دهند. در این قالب اعلام شد که بازی مذکور به صورت Open-World بوده و در «دنیایی جدید و خیالی» جریان خواهد داشت. همچنین بازی مذکور دارای سیستم دیالوگ، سیستم‌های هوش مصنوعی نوظهور و مواردی از این دست خواهد بود.

در پایان طبق اطلاعات افشا شده، بازی BioShock Isolation در سه ماهه اول سال 2022 معرفی خواهد شد. بنابراین طی چند ماه آینده متوجه خواهیم شد که آیا گفته‌های oopsleaks با واقعیت تطابق دارند یا در حد شایعه باقی می‌مانند. نظر شما در مورد ویژگی‌های ذکر شده از بازی جدید سری Bioshock چیست؟ آیا این اثر می‌تواند در حد و اندازه‌های بازی‌های قبلی سری بایوشاک عمل کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.