ساخت BioShock 4 بایوشاک 4
یحیی رحیمی

ساخت بازی BioShock 4 همچنان ادامه دارد

یحیی رحیمی 10 فروردین 1403 بدون دیدگاه
120 بازدید

ساخت بازی BioShock 4 در سال 2019 توسط شرکت 2K Games تائید شد. حدود پنج سال از تائید ساخت بازی می‌گذرد و مدت زیادی است که هیچ اطلاعات تازه‌ای از بازی منتشر نشده است. طرفداران نگران وضعیت بازی بایوشاک 4 هستند و پرسش‌هایی در مورد بازی در توییتر مطرح کرده‌اند. حساب کاربری توییتر شرکت 2K در پاسخ به پرسش یکی از طرفداران از ایموجی آشپز استفاده کرد. به عبارت دیگر آنها همچنان در حال پختن یا توسعه بازی هستند و خبر تازه‌ای برای طرفداران ندارند.

استودیو Cloud Chamber، تولید بازی جدید بایوشاک را پیش می‌برد. این استودیو تحت هدایت 2K Games فعالیت می‌کند که این شرکت نیز زیرمجموعه تیک‌تو اینتراکتیو به‌حساب می‌آید. کن لوین، خالق بایوشاک، هیچ دخالتی در توسعه بازی جدید ندارد. وی در استودیو Ghost Story Games، مشغول توسعه بازی Judas است. این استودیو نیز تحت نظر تیک‌تو اینتراکتیو فعالیت می‌کند. مصاحبه اخیر با کن لوین نشان داد که حدود 45‌ نفر در این استودیو مشغول به کار هستند و آزادی عمل کامل به لوین داده شده است.

شرکت 2K به مناسبت یازده‌سالگی بازی BioShock Infinite، توییت تازه‌ای منتشر کرد و این سالگرد را تبریک گفت. این باعث شد تا بسیاری در مورد توسعه بازی بعدی بپرسند. استودیوهای بازی‌سازی، علاقه‌ای به صحبت در مورد اثر تا زمان آغاز مرحله تبلیغاتی ندارند. شرکت 2K با یک ایموجی ساده نشان داد که توسعه‌دهنده همچنان مشغول توسعه بازی است و تولید آن متوقف نشده است. همین اشاره کوچک، نگرانی طرفداران را برطرف کرد.

ساخت BioShock 4 بایوشاک 4مشکلات تولید بایوشاک 4

گزارش‌ها و افشاگری‌ها اما برعکس ادعای 2K هستند. تیم سازنده به نظر قادر به کارگردانی درست پروژه نبود و این باعث شده تا ساخت بازی چندین بار در اواسط کار از صفر آغاز می‌شود. به عبارت دیگر تولید بازی BioShock 4 به مشکلات جدی برخورده است. گفتنی است روند توسعه بایوشاک اینفینیت نیز طولانی بود و تیم سازنده با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد. نبود کن لوین به نظر روی کارگردانی بازی تأثیر گذاشته است. باید منتظر ماند و دید چه زمانی اولین تریلر بازی را مشاهده خواهیم کرد.

شایعات نشان می‌دهند که بازی بایوشاک 4 به شهر آنتارکتیک سیتی در دهه 1960 میلادی سفر می‌‌کند. بازگشت به دنیای اولین بازی، ریسک زیادی دارد و طبق گفته‌ها تا سال 2028 نباید انتظار دریافت این اثر را داشته باشیم. بازی جدید کن لوین اما بایوشاک در فضا خوانده شده و می‌تواند طرفداران این سبک روایت‌های پر جزئیات و عمیق را راضی نگه دارد. نظر شما در مورد بایوشاک بعدی چیست؟ چه انتظاراتی از آن دارید؟

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.