معرفی بهترین مادهای بازی اسکایریم در سال 2021
هادی اسماعیل‌زاده

معرفی بهترین مادهای بازی اسکایریم در سال 2021

هادی اسماعیل‌زاده 15 آذر 1400 4 دیدگاه
8,945 بازدید

جامعه مادسازهای بازی اسکایریم هنوز به قوت گذشته پای برجاست؛ بنابراین در این مطلب قصد داریم بهترین مادهای بازی اسکایریم که در سال 2021 منتشر شده‌اند را معرفی کنیم. ده سال از عرضه بازی The Elder Scrolls: Skyrim می‌گذرد ولی این بازی همچنان توانسته به جذابیت و اعتیادآور بودن خود ادامه دهد. بخش زیادی از این موفقیت، قطعاً به لطف جامعه مادسازهای بازی است که محتویات فوق‌العاده‌ای برای این بازی عرضه کردند تا تجربه گیم‌پلی را مطابق با سلیقه بازیکنان تغییر دهند.

بهترین مادهای بازی اسکایریم

اگر سری به سایت‌های مطرح دانلود ماد بزنید، با حجم زیادی از مادهای مختلف مواجه خواهید شد که تعدادشان روزبه‌روز در حال افزایش است؛ به همین دلیل ممکن است تعدادی از بهترین مادهای بازی به چشمتان نیاید. حتی اگر لیست مادها را بر اساس بیشترین تعداد دانلود یا بیشترین میزان تأیید مرتب‌سازی کنید، باز هم ممکن است تعدادی از مادهای فوق العاده بازی اسکایریم را از دست بدهید؛ ازاین‌رو در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین مادهای بازی اسکایریم در سال 2021 را معرفی کنیم.با پارسی گیم همراه باشید.

بهترین مادهای بازی Skyrim

10- Splashes Of Skyrim

بازی Skyrim سرشار از محیط‌های زیبا است و این روزها مادها می‌توانند بازی را تقریباً واقعی جلوه دهند؛ اما اگر جهان بازی واقع‌بینانه رفتار نکند، گرافیک بالا به چه دردی می‌خورد؟ ماد Splashes of Skyrim که توسط powerofthree منتشر شده است، با بهبود فیزیک آب در بازی، به این موضوع کمک می‌کند.

این ماد به عنوان یکی از بهترین مادهای بازی اسکایریم در سال 2021 ، انیمیشن‌های واقعی پاشیدن آب با تنظیمات خاصی که بسته به نوع پاشش آب دارد، به بازی اضافه می‌کند. حتی اگر در هنگام غوطه‌ور بودن در آب، یک گلوله آتشین شلیک کنید، این ماد انفجارهای زیر آب را نیز اضافه می‌کند!

بهترین مادهای بازی Skyrim

9- Security Overhaul – Lock Variations

گاهی اوقات با انتشار یک ماد، تازه متوجه می‌شوم که آن جنبه خاص از بازی، نیاز به تغییراتی داشته است. ماد Security Overhaul – Lock Variations که توسط Kreiste، wSkeever و powerofthree توسعه یافته است، به بسیاری از قفل‌های موجود در بازی، مدل‌های منحصربه‌فردی می‌دهد.

این ماد تغییراتی را در سیستم lockpicking بازی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود قفل‌های خاص برای محفظه‌های محکم‌تری مانند جعبه‌های قفل Dwemer و یا صندوق‌های Falmer، مناسب‌تر به نظر برسند. این ماد تغییرات بسیار خوبی ایجاد می‌کند که تا حد زیادی، باعث افزایش واقع‌گرایی در بازی می‌شود.

بهترین مادهای بازی Skyrim

8- Seagulls Of Skyrim

اغلب اوقات، توجه به جزئیات کوچک‌تر جهان بازی را واقعی می‌کند. کسانی که در نزدیکی ساحل زندگی کرده باشند، با صدای مرغ‌های دریایی آشنا هستند و این ماد قصد دارد تا این حس واقع‌گرایانه را به دنیای تامریل اضافه کند.

با ماد Seagulls of Skyrim که توسط Preeum توسعه یافته است، در مکان‌هایی موردانتظاری مانند Solitude و Solstheim، با مرغ‌های دریایی روبرو خواهید شد. این مرغ‌های دریایی، مدل‌های خوش‌ساخت و صداهای واقعی دارند؛ بنابراین مطمئناً متوجه حضور آن‌ها خواهید شد. در بخش توضیحات این ماد که یکی از بهترین مادهای بازی اسکایریم در سال 2021 است، مادهای پیشنهادی دیگری معرفی شده‌اند که پرندگان بیشتری به بازی اضافه می‌کنند.

بهترین مادهای بازی Skyrim

7- Project Proteus

Project Proteus که توسط phenderix توسعه یافته، یک ماد بسیار قدرتمند است که تعداد زیادی ویژگی و ابزارهای جدید را به بازی اضافه می‌کند. با استفاده از این ابزارهای جدید، دیگر نیازی به دستورات کنسول بازی نخواهید داشت. با استفاده از این ماد می‌توانید شخصیت خود را برای بارگذاری در زمان‌های مختلف ذخیره کنید و حتی در سیوهای مختلف بازی، می‌توانید سلاح‌ها و زره‌های خود را تغییر دهید و یا NPC‌ها را به دلخواه خود تولید کنید.

این ماد برای کسانی که می‌خواهند تمام جنبه‌های بازی را تجربه کنند و همچنین کسانی که می‌خواهند از سیستم تعویض شخصیت آن برای اهداف نقش‌آفرینی استفاده کنند، یک گزینه عالی است.

بهترین مادهای بازی Skyrim

6- Minimap

مینی مپ‌ها ابزارهای فوق‌العاده مفیدی هستند که در بسیاری از بازی‌ها وجود دارد و Skyrim نیز از این قاعده مستثنی نیست. چیزی که ماد Minimap Felisky را به یکی از بهترین مادهای بازی اسکایریم در سال 2021 تبدیل می‌کند، پیاده‌سازی فوق‌العاده این ویژگی است.

این ماد یک نقشه کوچک با یک رابط کاربری جذاب را به گوشه صفحه‌نمایش اضافه می‌کند. این مینی مپ، نقاط ورود و خروج یک منطقه، NPCها و اینکه آیا آن‌ها مهاجم هستند یا نه و حتی مکان هدف ماموریت فعلی را نمایش می‌دهد. با استفاده از این ماد، تجربه شما از بازی بهبود بسیاری می‌یابد.

بهترین مادهای بازی Skyrim

5- Folkvangr – Grass And Landscape Overhaul

یکی از محبوب‌ترین دسته‌بندی‌ها برای مادهای Skyrim، مادهای مربوط به پیشرفت‌های گرافیکی هستند و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید؛ این بازی پتانسیل آن را دارد که کاملاً زیبا به نظر برسد. Folkvangr که توسط Ababmer توسعه یافته، یکی از این مادها است؛ این ماد بزرگ، تغییراتی را در پوشش گیاهی و مناظر بازی ایجاد می‌کند.

این ماد نه تنها پوشش‌های گیاهی منحصربه‌فردی را به مناطق مختلف بازی اضافه می‌کند، بلکه تلاش می‌کند تا تغییر پوشش گیاهی در مناطق به‌هم‌چسبیده بازی، طبیعی‌تر به نظر برسد.برای کسانی که به تنوع گرافیکی بازی اهمیت بسیاری می‌دهند، این ماد یک گزینه عالی به شمار می‌رود.

بهترین مادهای بازی Skyrim

4- Dungeons Revisited

یکی از انتقادات رایجی که به Skyrim وارد می‌شود این است که سیاه‌چال‌های آن اغلب شبیه به هم به نظر می‌رسند و وارد شدن به بسیاری از آن‌ها، یک حس روتین و تکراری ایجاد می‌کند. ماد Dungeons – Revisited  از  Cooleo به عنوان یکی از بهترین مادهای بازی اسکایریم در سال 2021 ، با بزرگ‌تر کردن سیاه‌چال‌ها و ایجاد حس تازگی در آن‌ها، به دنبال رفع این مشکل است.

اگرچه این ماد هنوز در دست توسعه قرار دارد اما بدیهی است که تلاش زیادی برای به‌روزرسانی‌ سیاه‌چال‌های بازی انجام می‌شود؛ به نظر می‌رسد که این توسعه‌دهنده برای شروع، روی سیاه‌چال‌هایی که بیشترین بازدید را داشته‌اند مانند Embershard Mine و یا Bleak Falls Barrow تمرکز کرده است.

بهترین مادهای بازی Skyrim

3- Stendarr Rising – The Hall Of The Vigilant Rebuild

در نسخه وانیلی اسکایریم، ساختمان Hall of the Vigilant به عنوان بخشی از بسته الحاقی Dawnguard، با حمله خون‌آشام ویران می‌شود. مشکل اینجاست که این ساختمان نیز مانند دهکده هلگن، ویران خواهد ماند. Stendarr Rising یک ماد از Teabag86، DrMonops، Janquel، Jkrojmal و Czasior است که به شما امکان می‌دهد تا این ساختمان را از طریق ماموریت‌های مختلف و جمع‌آوری منابع موردنیاز، بازسازی کنید.

شما پاداش تلاش‌هایتان را با دسترسی به فالوورهای جدید Vigilant دریافت خواهید کرد و همچنین می‌توانید به دفاع از این ساختمان در برابر حملات بیشتر کمک کنید زیرا در آینده حملات بیشتری رخ خواهد داد. درست مانند ماد Helgen Reborn، این ماد برای کسانی که می‌خواهند بعد از تمام اتفاقاتی که در اسکایریم رخ می‌دهد، تغییر مثبتی در جهان بازی ایجاد کنند، یک گزینه عالی است.

بهترین مادهای بازی Skyrim

2- True Directional Movement – Modernized Third Person Gameplay

تبدیل Skyrim به یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سوم‌شخص موفقیت بزرگی است و Ersh با ماد True Directional Movement توانسته است این کار را انجام دهد. این ماد به عنوان یکی از بهترین مادهای بازی اسکایریم در سال 2021 ، با نوآوری‌هایی که در بخش مبارزات به همراه دارد، Skyrim را به یک تجربه کاملاً جدید تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، این ماد ویژگی‌هایی مانند نوار سلامت قابل تنظیم برای دشمنان، حرکت دوربین با ردیابی سر و نبردهای سوار بر اسب را نیز به بازی اضافه می‌کند. این ماد یک شاهکار فوق‌العاده است و نصب آن برای کسانی که می‌خواهند یک تجربه جدید و به‌روز از اسکایریم داشته باشند، ضروری است.

بهترین مادهای بازی Skyrim

1- Shirley – A Skyrim Follower Mod

شرلی کوری به چیزی شبیه یک آیکون در جامعه اسکایریم تبدیل شده است؛ او یوتیوبری است که با سبک آرامش‌بخش خود، اسکایریم بازی می‌کند و طرفداران خود را «نوه‌هایش» می‌نامد. ماد hirley – A Skyrim Follower Mod از Circantolius Team، کوری را به عنوان یک شخصیت همراه و یک بربر دوسلاحه به بازی اضافه می‌کند!

چیزی که این ماد را فوق العاده می‌کند، صداگذاری این شخصیت توسط خود شرلی است؛ از طرفی او سلاح‌های مخصوص به خود را دارد که می‌توانید بعد از انجام یک ماموریت کوتاه، نسخه‌های دیگری از آن بسازید. این ماد به وضوح نتیجه اشتیاق و علاقه به بازی است و ارزش اضافه شدن به لیست مادهای شما را دارد.

به پایان لیست بهترین مادهای بازی اسکایریم در سال 2021 رسیدیم. مطمئناً بخش زیادی از محبوبیت ده ساله بازی، ناشی از جامعه مادسازهای با استعدادی است که در طول این ده سال، مادهای خود را بدون هیچ هزینه و چشم‌داشتی در اختیار بازی‌بازان قرار دادند و به خلق یک تجربه به‌یادماندنی کمک کردند. فراموش نکنید بعد از دانلود این مادها در سایت نکسوس، حتما از گزینه Endorse برای حمایت و قدردانی از آن‌ها استفاده کنید.

منبع: THE GAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

ماد چیست؟

مادها بسته‌هایی هستند که توسط خود بازیکنان یا مادسازها توسعه می‌یابند و ویژگی‌ها، آیتم‌ها، شخصیت‌ها و محتویات جدیدی به بازی اضافه می‌کنند و یا جنبه‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی را بهبود می‌‎بخشند.

۱
مادها را از کجا دانلود کنم؟

بسته به بازی موردنظر، سایت‌های مختلفی برای دانلود ماد وجود دارد. Nexus یکی از محبوب‌ترین سایت‌های دانلود ماد به خصوص برای بازی اسکایریم است.

۲
آیا مادها می‌توانند بر عملکرد فنی بازی اثرگذار باشند؟

تعدادی ماد برای بازی اسکایریم منتشر شده‌اند که به بهبود عملکرد فنی بازی و نرخ فریم آن کمک می‌کنند. از طرفی اگر از سیستم قدرتمندی برخوردار نباشید، مادهای گرافیکی باعث افت عملکرد فنی بازی می‌شوند. سایر مادها در صورتی که به درستی نصب شوند، تاثیر چندانی بر عملکرد فنی بازی نخواهند داشت.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    مانی

    مهمان

    سلام خسته نباشید ببخشید سوال داشتم میشه این مادهای که مخصوص PC هستن رو روی ps5 باز کردن بعد یه سوال دیگه مثلا ماد رو نصب کردیم میشه در کنارش مرحله اصلی بازی رو با ماد بریم مثلا ماد پادشاهی become king of riverhelm ?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arta

    مهمان

    سلام این ماد ها با نسخه Skyrim Anniversary Edition همخونی داره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جواد

    مهمان

    ُلام خسته نباشید کاشکی چندتا ماد گرافیکی دیگم معرفی میکردین یا یک ماد کامل که همه چیز رو پوشش بده
    یک سوالم داشتم مادی که شما معرفی کردین بهتره یا skyrim 2020 این مادم برای گرافیک بازیه

    پاسخ دهید
    • هادی اسماعیل‌زاده

      هادی اسماعیل‌زاده در پاسخ به جواد

      نویسنده

      سلام. مادهایی که تو این مقاله معرفی شدن مربوط به سال 2021 هستن. پیشنهاد میکنم اگه به دنبال ماد کردن بازی هستین، سری به لیست ماد sinitargaming بزنید (تو گوگل sinitargaming mod list رو سرچ کنید). تو هر زمینه ای که بخواین بازی رو ماد کنید، تو این لیست بهترین هاش معرفی شدن. موفق باشید