سحر حق پرست

بهترین اسب‌ها در بازی Red Dead Redemption 2

سحر حق پرست 9 آذر 1400 26 دیدگاه
61,282 بازدید

همانطور که می‌دانید، بخش عمده‌ای از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را سفر به مناطق مختلف تشکیل می‌دهد. شما دائماً در حال سفر از کمپ خود به شهرهای مختلف هستید. ممکن است در ابتدا این رفت و آمدها دشوار به نظر برسد، اما با داشتن یک اسب مناسب می‌توانید تا حد زیادی از سختی‌های مسیر بکاهید. در این مقاله به معرفی بهترین اسب‌ها در بازی Red Dead Redemption 2 می‌پردازیم.

برای آن دسته از افرادی که به تازگی با این بازی آشنا شده‌اند، Red Dead Redemption 2 یکی از پنج بازی برتر جهان‌باز در سبک اکشن ماجراجویی بوده که در سال 2018 توسط استودیو Rockstar Games ساخته و منتشر شده است. داستان این بازی، به دنبال قانون‌شکنی Arthur Morgan (یکی از اعضای باند Van der Linde) اتفاق می‌افتد؛ Arthur که دیگر قانونمند شده و تنها خواسته او جلوگیری از زوال غرب وحشی است، همواره مورد هجوم نیروهای دولتی، باندهای رقیب و سایر دشمنان قرار می‌گیرد.

در این بازی 19 نژاد از اسب‌ها وجود دارند، از نژاد عربی گرفته تا هلندی و بلژیکی که از لحاظ پوشش رنگی به اسب‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. اولین اسبی که در ابتدای بازی سوار آن می‌شوید، به انتخاب شما نخواهد بود. اما در فصل دوم، زمانی که با Hosea در یک کوئست (Exit Pursued at a Bruised Ego) شرکت می‌کنید، به سؤالاتی از قبیل نحوه خرید و فروش اسب پاسخ داده می‌شود.

بهترین اسب‌ها در بازی Red Dead Redemption 2

هنگامی که صاحب یک اصطبل شدید، علاوه بر فروش، شستشو، تغییر نام و ظاهر اسب اصلی خود، می‌توانید با بازدید از شهرهای دیگر ببینید چه اسب‌هایی برای فروش دارند. اگر به دنبال ایمن‌ترین راه برای ذخیره غنائم هستید، پیشنهاد می‌کنیم که آن را بر پشت اسب خود حمل کنید. البته اسب‌هایی که می‌دزدید، به عنوان اسب‌های موقت هستند و تا زمانی که آن‌ها را زین نکنید، نمی‌توانید اقلام خود را روی آن‌ها نگه دارید.

اکنون که تا حدودی با ماهیت بازی و اهمیت اسب‌ها آشنا شدید، وقت آن رسیده که 13 نمونه از بهترین نژاد اسب‌ها را در بازی Red Dead Redemption 2 به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که با پیشرفت در مراحل بازی، اصطبل‌ها و اسب‌های جدیدی در دسترس شما قرار می‌گیرند و در نتیجه راحت‌تر می‌توانید اسب مورد نظر خود را انتخاب کنید. این اسب‌ها از نظر سلامتی (Health)، استقامت (Stamina)، سرعت (Speed) و شتاب (Acceleration) با یکدیگر متفاوت هستند. برای توضیحات بیشتر با پارسی گیم همراه باشید.

بهترین اسب بازی RDR2

 

13. Appaloosa

Appaloosa نژاد محبوبی در میان اعضای گروه شماست، Charles، Trelawny و عده‌ای دیگر همگی یک اسب از این نژاد دارند. استقامت این اسب بسیار زیاد، شتاب کمی دارد، از نظر کنترل، سرعت و سلامت نیز تا حدودی قابل قبول است. این نژاد در دسته اسب‌های کاری (Work) قرار می‌گیرد و بیشتر به رنگ‌های سفید با خال‌های سیاه، سفید با لک‌های قهوه‌ای و یا قهوه‌ای با لک‌های سفید پیدا می‌شود. شاید به دلیل شتاب‌گیری ضعیفشان برای مسابقات کوتاه گزینه مناسبی نباشند، ولی از آنجایی که خیلی دیر خسته می‌شوند، همراه خوبی برای سفرهای طولانی شما هستند. Appaloosa در اصطبل‌های Tumbleweed و Van Horn به فروش می‌رسد، اما می‌توانید در طبیعت نیز یکی از آن‌ها را پیدا و رام کنید.

اسب در بازی RDR2

12. American Paint

American Paint، اسب‌های تنومندی هستند که تفاوت زیادی با Appaloosa ندارند ولی از نظر نژادی در رده بالاتری نسبت به اسب‌های Appaloosa قرار می‌گیرند. این نژاد نیز از استقامت بالا، سرعت خوب و سلامت قابل قبولی برخوردار است. تنها نقطه ضعف اسب‌های کاری، عدم شتاب‌گیری آن‌هاست که با ارتقاء سطح اسب، تا حدودی برطرف خواهد شد. برای خرید این اسب به اصطبل Tumbleweed بروید. اما اگر می‌خواهید پول خود را صرف خرید اسب نکنید، می‌توانید تعدادی از آن‌ها را در طبیعت بیابید.

اسب در بازی RDR2

11. American Standardbred

اسب‌های American Standardbred از نظر نژادی حد واسط میان American Paint و Appaloosa هستند. اگر به دنبال یک اسب مسابقه‌ای (Racing) مقرون به صرفه هستید، American Standardbred انتخاب خوبی برای شماست. این نژاد، هر آنچه که از یک اسب مسابقه‌ای می‌خواهید را در خود دارد. شتاب‌گیری و سرعت آن‌ها بسیار بالاست ولی از آنجایی که سلامت و استقامت زیادی ندارند، برخلاف اسب‌های کاری، گزینه مناسبی برای سفرهای طولانی نیستند. در عوض، به سرعت می‌توانید از همان ابتدای مسیر با شتاب حرکت کنید و سایر اسب‌ها را پشت سر بگذارید.
چهار رنگ مختلف برای اسب‌های American Standardbred در نظر گرفته شده که رنگ قهوه‌ای خال‌دار این نژاد بعد از فصل اول در اصطبل Tumbleweed و رنگ قهوه‌ای روشن با دم طلایی بعد از فصل دوم در اصطبل Valentine به فروش می‌رسد. البته احتمال اینکه یکی از رنگ‌های مشکی و پوست گوزنی آن‌ها را در طبیعت بیابید نیز وجود دارد.

اسب در بازی RDR2

10. Dutch Warmblood

نژاد Dutch Warmblood در Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از سالم‌ترین و بزرگ‌ترین اسب‌های کاری در نظر گرفته شده است. این اسب‌ها هم‌رده نژاد American Paint بوده و تعادل خوبی میان استقامت، سلامت و سرعت آن‌ها وجود دارد، ولی مانند تمام اسب‌های کاری، گزینه مناسبی برای شتاب‌گیری سریع و مسابقه نیستند. با این حال، برای سفرهای طولانی خود می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کنید. این اسب‌ها را می‌توان از روی پاهای بلندشان تشخیص داد. هیچ گونه‌ای از اسب‌های Dutch Warmblood در طبیعت پیدا نمی‌شود، فقط بعد از فصل دوم در اصطبل Valentine و بعد از فصل سوم در اصطبل‌های Strawberry و Scarlet Meadows قابل خرید خواهند بود.

اسب در بازی RDR2

9. Hungarian Half-bred

اسب‌های Hungarian Half-bred به خاطر بی‌باک بودنشان برای موقعیت‌های پر سر و صدا و خطرناک بسیار عالی هستند. این اسب‌ها را می‌توان از روی هیکل بزرگشان تشخیص داد. اگر مقاومت اسب برای شما اهمیت بیشتری دارد، پیشنهاد می‌کنیم که مستقیماً سراغ Hungarian Half-bred بروید. این اسب‌ها در دسته اسب‌های جنگی (War) قرار می‌گیرند، با اینکه هم‌رده نژادهایی مانند American Paint و Dutch Warmblood هستند ولی همانطور که از نامشان پیداست، نسبت به سایر نژادها قوی‌ترند. در حقیقت، سرعت و شتاب آن‌ها فدای سلامت و استقامتشان شده، البته نسبت به سایر اسب‌های جنگی از سلامت پایین‌تری برخوردارند. این نژاد از اسب‌ها در سه رنگ مختلف وجود دارند که دو رنگ خرمایی و سیاه سفید آن در طبیعت پیدا می‌شوند و رنگ خاکستری خال‌دار آن بعد از فصل دوم در اصطبل Valentine به فروش می‌رسد.

اسب در بازی RDR2

8. Mustang

نژاد Mustang (اسب‌های وحشی) اسب‌های دو منظوره کاری و جنگی هستند که جثه لاغری دارند، بنابراین بسیار قوی بوده و به راحتی نمی‌ترسند. این نژاد، هم‌رده نژادهای Hungarian Half-bred و Dutch Warmblood است که استقامت و سلامت بالایی برای آن‌ در نظر گرفته شده ولی از سرعت خوبی برخوردار نیست. اسب‌های نژاد Mustang، اسب‌های وفادار و جسوری هستند که به سختی تربیت می‌شوند اما گزینه فوق‌العاده‌ای برای جنگ خواهند بود.
این اسب‌های وحشی، در هیچ اصطبلی به فروش نمی‌رسند و برای پیدا کردن آن‌ها باید به Heartlands مرکزی در New Hanover یا نزدیکی Fort Mercer در New Austin بروید. اگر به دنبال گونه‌ کمیاب آن به رنگ Tiger Striped (پاهای آن همچون ببر مخطط است) هستید، باید اطراف صخره Rio Del Lobo در New Austin را جستجو کنید.

اسب در بازی RDR2

7. Andalusian

نژاد Andalusian، اسب‌های جنگی جمع و جوری هستند که می‌توان آن‌ها را از روی یال و دم کلفتشان تشخیص داد. این نژاد، نسبت به نژادهایی که تاکنون معرفی کرده‌ایم، در رده بالاتری قرار می‌گیرد. سلامت و استقامت آنها همانند سایر اسب‌های جنگی، فوق‌العاده بالاست؛ شتاب و سرعت نسبتاً خوبی دارد ولی تهاجمی‌تر و جسورتر از سایر نژادها رفتار می‌کند. این نژاد را می‌توانید از اصطبل‌های Strawberry یا Van Horn بخرید و احتمال اینکه آن‌ها را در حال پرسه زدن در طبیعت ببینید، بسیار کم است.

اسب در بازی RDR2

6. Ardennes

Ardennes اسب‌های خوش هیکل و سنگین وزن جنگی هستند. این نژاد را می‌توان از روی بدن حجیم، پاهای پرمو و سر پهنشان تشخیص داد. Ardennes، هم‌رده Andalusian بوده و از سلامت، استقامت و شجاعت بسیار بالایی برخوردار است. این اسب‌های قوی، سرعت و شتاب متوسطی دارند ولی کنترل آن‌ها در شرایط پرتنش جنگی آسان‌ است زیرا در حین مبارزه آشفته و تحریک نمی‌شوند.

شما باید برای داشتن این نژاد زیبا پول بپردازید، زیرا هیچ اثری از آن‌ها در طبیعت نیست؛ مگر اینکه بازی را پیش‌خرید کرده باشید. هر یک از دو اصطبل Van Horn Trading Post و Scarlett Meadow رنگ‌های خاصی از این اسب‌ها را برای فروش دارند.

اسب در بازی RDR2

5. Thoroughbred

اگر هوس سرعت کرده‌اید، اسب‌های نژاد Thoroughbred مختص شما هستند. این نژاد، یکی از سریع‌ترین نژاد‌های مسابقه‌ای در بازی Red Dead Redemption 2 محسوب می‌شود و هم‌رده اسب‌های American Standardbred است. پاهای لاغر، هیکل عضله‌ای و قفسه سینه گود، آن‌ها را از سایر نژادها متمایز می‌کند. اسب‌های Thoroughbred همانند سایر اسب‌های مسابقه‌ای، از شتاب و سرعت خوبی برخوردارند و به چابکی معروف هستند، ولی اگر در سفرهای طولانی از آن‌ها استفاده شود و بیش از حد تحت فشار قرار بگیرند، از آنجایی که سلامت و استقامت نسبتاً پایینی دارند، ممکن است عملکرد خوبی از خود نشان ندهند.

دو رنگ خاکستری و قهوه‌ای این اسب را می‌توان در طبیعت پیدا کرد، ولی برای داشتن یک Thoroughbred سفید با خال‌های خاکستری باید به اصطبل Strawberry بروید. Arthur این نژاد را از سایر اسب‌ها بیشتر دوست دارد.

اسب در بازی RDR2

4. Turkoman

نژاد Turkoman یکی دیگر از اسب‌های دو منظوره است، اما این بار ترکیبی از ویژگی‌های اسب‌های جنگی و مسابقه‌ای را در خود دارد. این ترکیب شگفت‌انگیز، اسب‌های فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده که از سلامت و سرعت بسیار بالا و استقامت و شتابی بالاتر از حد متوسط برخوردارند. Turkoman هم‌رده نژادهای Ardennes و Andalusian است. این اسب‌ها را می‌توان از روی پوست براقشان شناخت. کنترل آن‌ها خوب است ولی گاهی بی‌حوصله رفتار می‌کنند.
به طور کلی، این اسب‌ها حیوانات متعادلی هستند که در هر موقعیتی عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند. با وجود چنین ویژگی‌هایی، طبیعی است که قیمت آن‌ها کمی گران‌تر باشد. نژاد Turkoman با قیمتی حدود 1000 دلار به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای در اصطبل‌های Sanit-Denis (طلایی)، Tumbleweed (نقره‌ای) و Blackwater به فروش می‌رسند.

اسب در بازی RDR2

3. Nokota

Nokota یکی دیگر از اسب‌های مسابقه‌ای است که سرعت و شتابی مثال‌زدنی دارد. جثه کوچک و بدن عضلانی این اسب‌ها، آن‌ها را به یک گزینه عالی برای مسابقه تبدیل می‌کند. این نژاد با نژاد Thoroughbred در یک رده قرار می‌گیرد. کنترل این اسب‌ها بسیار ساده است اما به شرطی که در موقعیت پرتنش جنگی قرار نگیرند. همچنین سلامت و استقامت پایین آن‌ها باعث شده که در سفرهای طولانی زودتر از اسب‌های کاری و جنگی خسته شوند.

سه رنگ مختلف از این نژاد وجود دارد که رنگ‌های آبی و سفید آن در طبیعت پیدا می‌شوند. برای خرید Nokota به رنگ سفید با خال‌های خاکستری می‌توانید بعد از فصل چهارم به اصطبل Saint Denis بروید، این نژاد از اسب‌ها با قیمت 450 دلار به فروش می‌رسند. البته این قیمت برای چنین اسبی گران است، مخصوصاً اگر یک زین عالی هم برای آن تهیه کنید.

اسب در بازی RDR2

2. Missouri Fox Trotter

Missouri Fox Trotter هم مسابقه‌ای و هم کاری است. این نژاد در رده بسیار بالایی در کنار Turkoman و Andalusian قرار می‌گیرد. سرعت، استقامت، شتاب و سلامت این اسب‌ها بالاتر از حد متوسط است. قیمت هر دو رنگ آن نزدیک به 1000 دلار خواهد بود ولی کاملاً ارزش این قیمت را دارند. این اسب‌ها به یورتمه آرام خود مشهورند و این ویژگی باعث می‌شود که سواری راحتی بر روی آن‌ها داشته باشید. این نژاد در دو رنگ کهربایی و نقره‌ای خال‌دار وجود دارد که رنگ کهربایی آن بعد از فصل چهارم در اصطبل Scarlett Meadows و رنگ نقره‌ای آن بعد از اپیلوگ اول در اصطبل Blackwater به فروش می‌رسد.

اسب در بازی RDR2

1. Arabian

نژاد Arabian اسب‌های ممتازی (Superior) هستند که توسط افراد ثروتمند نگهداری می‌شوند. در واقع اسب‌های Arabian، برترین نژاد را در میان اسب‌های موجود در Red Dead Redemption 2 دارند. تندخویی آن‌ها باعث می‌شود که به سختی آموزش ببینند، ولی زمانی که موفق به رام کردن آن‌ها شدید، تبدیل به دوست مهربان و وفادار شما خواهند شد. سلامت، استقامت، سرعت و شتاب این اسب‌ها فوق‌العاده بالاست. همچنین به دلیل هوش زیادی که دارند، یکی از آسان‌ترین نژادها برای آموزش هستند.

از بین سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی این نژاد، رنگ سفید آن کمیاب و بهترین گزینه است که در طبیعت پیدا می‌شود. برای به دست آوردن آن باید به سمت شمال غربی دریاچه Isabella بروید. این اسب به تنهایی در آن‌جا ایستاده و شما باید در کمال آرامش، بدون ایجاد هیچ رعب و وحشتی، تمام تلاش خود را برای رام کردن آن به کار گیرید. کسانی که موفق به گرفتن این اسب شوند، یکی از بهترین اسب‌ها را در اختیار خواهند داشت. رنگ خاکستری آن در اصطبل Blackwater بعد از اپیلوگ اول و رنگ مشکی آن بعد از فصل چهارم در اصطبل Saint Denis به فروش می‌رسد.

از آنجایی که بخش عمده‌ای از بازی Red Dead Redemption 2 را سفر به مناطق مختلف تشکیل داده و شما مجبورید که این مسافت‌ها را با اسب طی کنید، توجه ویژه‌ای به نوع و نژاد اسب‌ها شده است. در این مقاله 13 نژاد اسب را از ضعیف‌ترین به قوی‌ترین رتبه‌بندی کردیم. هر یک از این اسب‌ها نقاط ضعف و قوت‌هایی دارند که شما مطابق فعالیت خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید. شما می‌توانید حداکثر سه اسب در اصطبل خود نگه دارید، اما تنها اسبی که زین کرده‌اید، به عنوان اسب اصلی شما محسوب می‌شود. تغذیه و شستشوی اسب را فراموش نکنید، زیرا در غیر این صورت میزان سلامتی آن کاهش یافته و سریع‌تر خسته خواهد شد. همچنین به یاد داشته باشید که در صورت مردن اسب، زین خود را از روی بدنش بردارید.
منبع:Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا می‌توان در Red Dead Redemption 2 برای قوی‌تر شدن اسب غذای بیشتری به آن داد؟

خیر، شما با تغذیه بیش از حد اسب موجب اضافه وزن آن خواهید شد. همچنین تغذیه کم نیز اسب شما را ضعیف و لاغر می‌کند. بنابراین، تنها زمانی که گرسنه است، به آن غذا دهید.

۱
آیا سفر سریع در Red Dead Redemption 2 بدون اسب انجام می‌شود؟

در صورت استفاده از قابلیت سفر سریع، اسب اصلی شما نیز همراهتان خواهد بود.

۲
وقت‌گذرانی با اسب در Red Dead Redemption 2 چه مزایایی دارد؟

شما با سوارکاری، هدایت، شنا، تغذیه درست، برس کشیدن، شستشو و در کل رسیدگی به اسب خود، پیوند دوستانه‌ای با آن برقرار می‌کنید. با افزایش سطح پیوند میان شما و اسبتان (Horse Bonding Level)، سلامت و استقامت اسب افزایش می‌يابد، می‌توانید از مسافت دورتری اسب خود را صدا بزنید و همچنین دزدیدن اسب شما سخت‌تر خواهد شد.

۳
در صورت فرار کردن اسب سفید Arabian در Red Dead Redemption 2، چه کار باید کرد؟

اگر در حین نزدیک شدن به اسب سفید Arabian در نزدیکی دریاچه Isabella، موجب وحشت آن شدید و پس از فرارهای پی در پی از دید شما خارج شد، اصلاً نگران نباشید زیرا بعد از گذشت چند روز، مجدداً در همان منطقه ظاهر خواهد شد.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    دمت گرم مقاله ت خیلی کمکم کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    اسب عرب برای من غیب شده لطفا کمکم می کنید دوباره برگردانمش

    پاسخ دهید
    • Avatar

      خان دایی در پاسخ به محمد

      مهمان

      پیگیرش نباشین
      دمبال عربا اصلا نباشین.همه چی سرعت نیس..عربا خیلی ضعف دارن.اولیش هیکل خییلی ریزو کوچیکشونه که وختی سوارشی یجوری مسخره میشه و حس خوب نمیده.دوم جلوی صدای تیر و شلیک خیلی زود فلنگو میبندن و تنهات میزارن.سوم خدانکنه یه گرگ یا خرس نزدیکت بشه همونجا پرتت میکنه تا پاشی وایسی رفته رسیده عربستان خودش
      اصلا پیگر عربا نباشین

  • Avatar

    ممد

    مهمان

    آقا من توی چپتر ۳ هستم اما اسب عرب سفید رو نمیتونم بگیرم با ارتور مورگان هستم هنوز به جان مارستون نرسیدم لطفا کمکم کنید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      دانیال در پاسخ به ممد

      مهمان

      سلام اسب عرب سفید حتی اوایل بازی هم هست اون اسب تو یه مکان مخصوص هست که ممکنه اگه فرار کنه پیداش نکنی یا بمیره دیگه اسپان نشه ممکن هم هست بشه
      ویدئو شو ببین که کجا هست اون اسب

  • Avatar

    Shirmoz

    مهمان

    از نژاد آندالوسیان یک اسب صورتی هم وجود داره که شمال شهر آنسبورگ میشه پیدا و رامش کرد،البته توی آپدیت های جدید اضافه شده.دوتا اسب دیگه هم از نژاد عرب هستش که میشه دوتاش رو رام کرد،یکی قرمزه که غرب دریاچه اووانجیلا پیدا میشه و یکی قهوه ای با خال های سفید هستش که غرب روستای سرخپوستا زندگی میکنه.همشون هم اسب های عالی ای هستن

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه