بازی Mass Effect Legendary Edition
محمد صادق شجاعی

بازی Mass Effect Legendary Edition احتمالا به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد

محمد صادق شجاعی 1 آذر 1400 بدون دیدگاه
363 بازدید

گیم پس سرویسی فوق‌العاده است که در ازای خرید اشتراک ماهیانه، فرصت تجربه بازی‌های مختلف و متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. آثار موجود در این سرویس هیچگاه ثابت نیستند و همواره برخی بازی‌ها اضافه و تعدادی دیگر حذف می‌شوند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، لیستی منتشر شده که از اضافه شدن بازی Mass Effect Legendary Edition به جمع آثار قابل تجربه به واسطه سرویس Game Pass خبر می‌دهد.

در اوایل هفته جاری وب‌سایت لهستانی XGP اعلام کرد که بازی مس افکت لجندری ادیشن با نشان Game Pass در فروشگاه ایکس باکس مشخص شده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در کنار تخفیفی جدید، بازی Mass Effect Legendary Edition با برچسب رسمی گیم پس مشخص شده است. در حال حاضر این برچسب حذف شده است. این احتمال وجود دارد که یکی از نیروهای فروشگاه Xbox پیش از موعد مقرر یا به صورت اشتباه برچسب گیم پس را به بازی مذکور اضافه کرده باشد. شایان ذکر است که دیر یا زود بازی Mass Effect Legendary Edition به سرویس EA Play اضافه می‌شود. به این واسطه بازی مذکور و دیگر آثار شرکت EA توسط اعضای سرویس Xbox Game Pass Ultimate قابل تجربه خواهند بود. به طور معمول بازی‌های جدید یک سال پس از عرضه به سرویس EA Play اضافه می‌شوند.

بازی Mass Effect Legendary Edition

Mass Effect Legendary Edition به گیم پس می‌آید

با توجه به آن چه که می‌دانیم، نسخه ریمستر سه‌گانه Mass Effect در ماه جاری به لیست آثار سرویس گیم پس اضافه نخواهد شد؛ زیرا به زودی بازی‌های مختلفی از جمله Mortal Shell و Evil Genius 2 به سرویس مذکور اضافه می‌شوند. در این شرایط، اگر اخبار منتشر شده به حقیقت تبدیل شوند، بازی مس افکت لجندری ادیشن در بهترین حالت در ماه میلادی آینده یا اوایل سال 2022 در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر، اخبار مربوط به اضافه شدن بازی Mass Effect Legendary Edition به سرویس Game Pass در هفته‌های آینده، به طور رسمی از سوی شرکت الکترونیک آرتز و مایکروسافت تایید نشده است. با این حال، به دلیل عرضه مس افکت لجندری ادیشن در ماه مه سال جاری، فصل تعطیلات بهترین زمان برای ارائه این اثر به مخاطبین بیشتر و گسترش جامعه بازیکنان آن است. به دلیل برخورداری از تعدادی زیادی از آثار و همچنین فراهم کردن دسترسی به بازی‌هایی از جمله Horizon 5 و Back 4 Blood از روز اول انتشار، سرویس گیم پس یکی از مهم‌ترین بخش‌های مایکروسافت بوده که طبق گفته فیل اسپنسر، در شرایط پایداری به سر می‌برد. بدون شک اضافه شدن بازی Mass Effect Legendary Edition باعث می‌شود که سرویس مذکور برای کاربران تازه‌وارد بیش از پیش جذاب باشد.

نظر شما در مورد امکان تجربه بازی مس افکت لجندری ادیشن به واسطه سرویس گیم پس چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید یا چندان علاقه‌ای به بازی مذکور ندارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.