Star-Wars-Squadron
یحیی رحیمی

بازی Star Wars: Squadrons لو رفت

یحیی رحیمی 24 خرداد 1399 بدون دیدگاه
518 بازدید

چند وقت پیش گفته شد که یکی نسخه جدید از سری بازی Star Wars در دست ساخت است. آن زمان بازی از طریق اسم مبدل Project Maverick معرفی شد و هیچ ایده ای از اینکه بازی چه ویژگی هایی دارد نداریم. به نظر می رسد حالا ایده بهتری داریم.

به تازگی بازی Star Wars: Squadrons روی فروشگاه مایکروسافت دیده شده است. این بازی جدید در کنار یک عبارت جالب معرفی شده است: «خلبان نیازمندیم» این گفته دقیقا با تصویری که از بازی لو رفته است یکی است. تصویر لو رفته اما دو خلبان را نشان می دهد که به نظر یکی از سوی امپراتوری و دیگری از سوی ریبلیون است. احتمالا این بازی یک عنوان سفینه محور است و ممکن است به مذاق بسیار خوش بیاید.

با نگاه به تصویر می توانید واژه پیش خرید را مشاهده کنید. با کلیک روی این لینک اما به یک وب سایت مرده می رسید. واضح است که این یک اشتباه بوده است و قرار نبوده است که چنین چیزی روی فروشگاه مایکروسافت قرار داده شود اما این اشتباه حالا برای هر دو گران تمام شده است. هر چند این کار می تواند عمدا نیز توسط خود مایکروسافت انجام شده باشد.

Star-Wars-Squadrons-Screenshot

یکی دیگر از احتمالات نیز این است که رویداد EA Play قرار بود دیروز برگزار شود و این رویداد به دلیل اعتراض های ضدنژادپرستی به روز دیگری افتاده است. مایکروسافت اما خود را برای دیروز آماده کرده است و حالا فراموش کرده است که این کاور را بردارد. به هر حال احتمالا زیادی مطرح است و به نظر می رسد که چند روز آینده شاهد معرفی بازی Star Wars: Squadrons به صورت رسمی و از سوی خود EA خواهیم بود.

در حال حاضر هیچ چیز از بازی Star Wars: Squadrons نمی دانیم و تنها این تصویر ما را به فکر وجود یک عنوان جدید از سری جنگ ستارگان انداخته است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.