یحیی رحیمی

کاتالوگ بازی‌های Bethesda به Xbox Game Pass اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 1 مهر 1399 بدون دیدگاه
404 بازدید

خرید شرکت Bethesda Softworks توسط مایکروسافت، بمب خبری بود که دیروز منفجر شد و تمامی علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را به تعجب وا‌داشت. کنترل تمامی فرانچایزهای و استودیوهای این شرکت بزرگ به قیمت 7.5 میلیارد دلار در اختیار ایکس باکس قرارگرفته و این به معنی آن است که مالکیت بازی‌هایی مانند The Elder Scrolls و Wolfenstein در اختیار مایکروسافت است و این بازی‌ها به‌زودی در لیست عنوان‌های سرویس Xbox Game Pass قرار خواهند گرفت.

فیل اسپنسر دیروز از اضافه شدن کاتالوگ بازی‌های شرکت Bethesda به سرویس Xbox Game Pass خبر داده و بازی‌های این ناشر بزرگ در اختیار کاربران کنسول و پی سی قرار خواهد گرفت. اسپنسر در این مورد گفته: « ما تمامی فرانچایزهای برجسته بتسدا را به سرویس ایکس باکس گیم پس برای کنسول و پی سی اضافه خواهیم کرد»

اسپنسر در مورد اسم بازی‌ها و زمان اضافه شدن آن‌ها به سرویس Xbox Game Pass چیزی نگفته و اطلاعات جدید به‌زودی منتشر خواهد شد. همه انتظار اضافه شدن این بازی‌ها با خرید بتسدا را داشتیم اما اگر یک‌لحظه به تعداد بازی‌های بزرگ این ناشر آمریکایی فکر کنید، می‌بینید که چه آینده روشنی پیش روی سرویس‌های ایکس باکس است. اضافه شدن عناوین بزرگی مانند Doom Eternal و Fallout 4 می‌تواند موج جدیدی از گیمرها را به سمت این سرویس فوق‌العاده بکشاند.

اضافه شدن بازی‌های بتسدا به ایکس باکس گیم پس، نوید اقدامات بزرگی را می‌دهد که می‌تواند آینده برند ایکس باکس را برای همیشه تغییر دهد. مایکروسافت حالا بیشترین تعداد استودیوهای اول‌شخص و انحصاری دارد که می‌تواند بازی‌های بسیار خوبی را با توجه به سخت‌افزار قدرتمند Xbox Series X راهی بازار کند و این رقابت جدی برای سونی ایجاد خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.