پارسی گیم

دانلود بازی Opus The Day We Found Earth برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,020 بازدید

دانلود بازی Opus The Day We Found Earth برای کامپیوتر

ساخت بازی‌های داستان محور امری بسیار سخت و چالش‌برانگیز برای استودیوهای بازی‌سازی است. این سبک از بازی‌ها باید مخاطبان را با روایت یک داستان جذاب و عمیق به سمت خود جذب کنند. تا به امروز عناوین داستانی متعددی منتشر شده که اکثر آن‌ها به دلیل داشتن شخصیت‌های به‌یادماندنی و داستان‌های پرمحتوا، به موفقیت و محبوبیت دست یافته‌اند. بازی Opus The Day We Found Earth از استودیو SIGONO عنوانی جذاب در سبک ماجرایی بوده که داستانی زیبا و متفاوت را در دل کهکشان بی‌انتها برای شما روایت خواهد کرد، داستانی از ستارگان درخشان و زیبا.

بازی در آینده‌ای بسیار دور در سال 160000 میلادی جریان دارد. هزاران سال جابه‌جایی و مهاجرت به فضا توسط بشریت، باعث شده اکثر نقاط جهان هستی توسط آن‌ها کشف شود. در این بین، ریشه اصلی انسان‌ها که کره زمین بوده، ظاهراً از یادها فراموش شده و تنها افسانه‌های از آن باقی مانده است. به دلیل مشکلات ژنتیکی و تغییرات در ساختار DNA انسان‌ها، در شرف انقراض قرار گرفته‌اند و پیدا کردن نمونه‌هایی از گذشته، کلید حل این مشکل است. این وظیفه خطیر بر عهده شما و سفینه فضایی پیشرفته‌ای که در اختیار دارید قرار گرفته است. در این ماجراجویی شخصیت‌های Dr. Lisa که اعتقاد به وجود کره زمین داشته و ربات بامزه‌ای که همراهش است، Emeth را همراهی خواهید کرد.

گیم پلی بازی به گشت‌وگذار در کهکشان، رصد کردن ستارگان و پیدا کردن سیاره‌های مختلف خلاصه می‌شود. شما می‌توانید با تلسکوپ قدرتمند سفینه مکان‌های مهمی در فضا را پیدا کرده و از گذشته آن‌ها اطلاعات کسب کنید. هدف اصلی پیدا کردن کره زمین در میان میلیاردها ستاره و سیاره است. علاوه بر این می‌توانید در اشیاء مختلفی که در سفینه قرار دارد جست‌وجو کرده و از گذشته خدمه قبلی آن مطلع شوید. وجود موسیقی بسیار آرام‌بخش در کنار روایت داستانی جذاب و تعامل بین شخصیت اصلی و ربات بامزه‌اش، تجربه این بازی را به‌شدت لذت‌بخش می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outer Wilds و Escape Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Opus The Day We Found Earth با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: 1.4 GHz Dual Core or Greater
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB OpenGL 2.0 compatible graphics card
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The multi-award-winning adventure game from SIGONO is now available on Steam! Featuring a heartwarming story written by the team’s IMGA-nominated writer.
In year 160000 of the Galactic calendar, mankind has reached far across the stars from millenia of migration. The knowledge of Earth’s existence has been lost to time, and is now a distant myth. But centuries of genetic engineering is driving the gene pool towards a dead end, and only samples of our earliest DNA may save us from extinction. And so, with the fate of mankind resting on its shoulders, a lone spaceship embarks upon a journey to rediscover our origin.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.