دانلود بازی Escape Simulator برای PC
دانلود بازی Escape Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Escape Simulator The Halloween برای PC

پارسی گیم 28 مهر 1400 بدون دیدگاه
9,686 بازدید

دانلود بازی Escape Simulator The Halloween برای کامپیوتر

یکی از تفریح‌های جذاب و متفاوتی که امروزه بسیاری از افراد را سرگرم خود کرده، اتاق فرار یا همان اسکیپ روم است. شما در این بازی‌ها به‌صورت فیزیکی وارد سناریوهای جذابی می‌شوید که در آن‌ها باید با حل کردن معماهای مختلف و عبور از موانع، قبل از به پایان رسیدن زمان موفق به خروج شوید. تنوع معماها و سناریوها باعث شده تعداد زیادی از این اسکیپ روم‌ها شکل بگیرند و برای بسیاری به یک سرگرمی محبوب تبدیل شوند. استودیو Pine با انتشار بازی Escape Simulator این تجربه جذاب را وارد دنیای بازی‌های ویدیویی کرده تا علاقه‌مندان بتوانند پشت سیستم‌های خود نیز از سبکی مشابه لذت ببرند.

اگر با اتاق فرارها آشنا باشید، کاملاً می‌دانید که در بازی با چه چیزهایی مواجه خواهید شد. گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره آنلاین در مراحل بازی ماجراجویی خود را آغاز کنید. مراحل بازی در قالب 15 اتاق فرار مختلف و منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند و تمامی قوانین موجود در آن‌ها با اتاق فرارهای واقعی مطابقت دارد.

تنوع معماهای موجود در بازی بسیار بالا بوده و هرکدام نیازمند تعامل متفاوتی هستند. گاهی باید سرنخی را از داخل یک کتاب بخوانید، گاهی با شکستن گلدان کلیدی مخفی را پیدا کرده و یا با تمیز کردن خاک روی یک جعبه، نشان‌های روی آن را پیدا کنید. بخش بسیار مهمی از بازی به‌جز مراحل اصلی، قسمت ساخت‌وساز است که در آن بازیکنان می‌توانند اتاق فرارهای منحصربه‌فرد خودشان را طراحی کرده و سپس آن‌ها را با سایر افراد به اشتراک بگذارند. همین موضوع در کنار گیم پلی تعاملی و جذاب بازی می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده و لذت بخشی را در اختیار طرفداران اتاق فرار بگذارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outer Wilds و Twelve Minutes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Escape Simulator The Halloween با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (SP1+)
Processor: X64 architecture with SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX10-capable GPU
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Escape Simulator is a first-person puzzler you can play solo or in an online co-op. Explore a growing set of highly interactive escape rooms. Move furniture, pick up and examine everything, smash pots and break locks! Supports community-made rooms through the level editor.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.47 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.