دانلود بازی Wheelman برای PC
دانلود بازی Wheelman برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wheelman برای PC

پارسی گیم 3 شهریور 1401 3 دیدگاه
11,277 بازدید

دانلود بازی Wheelman برای کامپیوتر

در دهه 2000 میلادی به واسطه موفقیت سری جی تی ای بازی‌های مشابهی مانند Wheelman تولید شدند. بازی Wheelman در یک جهان باز بسیار بزرگ با الگوبرداری از شهر بارسلونا دنبال می‌شود. این شهر پر از اشیا تخریب‌پذیر، کوچه‌ها، میان‌برهای مختلف است. در طی جریان بازی در مجموع 31 مأموریت داستانی و 105 مأموریت فرعی وجود خواهند داشت. در حالی که اکثر مأموریت‌ها با محوریت رانندگی هستند، مأموریت‌های پیاده نیز وجود دارند که از زاویه دید سوم شخص دنبال خواهند شد.

داستان بازی حول محور شخصیت میلو می‌گذرد. وی استخدام شده تا به عنوان یک بادیگارد و راننده در یک سرقت علیه گروه رومانیایی‌ها فعالیت کند. در این مأموریت، تیم آن‌ها تعدادی گانگستر را کشته و یک کامیون حاوی اسلحه را می‌دزدند. این ماجرا باعث درگیری میان دو گروه شده و احتمال رخ دادن یک جنگ بزرگ را بالا می‌برد. طیف گسترده‌ای از اسلحه‌های گرم مانند تپانچه، تفنگ‌های تهاجمی و آرپی جی در دسترس بازیکن قرار دارد تا به مبارزه‌ای هدفمند با گنگسترهای خطرناک بپردازد.

بازی Wheelman دارای یک عنصر منحصر به فرد به نام Airjack است که در آن بازیکنان می‌توانند با قفل کردن و پریدن از وسیله‌ای که در حال رانندگی هستند، ماشین‌های دشمن یا وسیله نقلیه غیرنظامی را سرقت کنند و با آن به ادامه بازی بپردازند. از این مدل مکانیک‌های جالب گیم پلی درون این بازی فراوان بوده که آن را از سایر بازی‌های اکشن جهان آزاد بازار در زمان خود متمایز کرده است. اگر به دنبال یک تجربه بی مغز و سرگرم کننده اکشن هستید، Wheelman را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Wheelman عنوانی در سبک اکشن و رانندگی است. این بازی از صداپیشگان و بازیگران معروف هالیوودی بهره‌مند بوده و یکی از رقیبان جدی سری جی تی ای در زمان خود محسوب می‌شد. مکانیک‌های جذاب رانندگی و مأموریت‌های داستانی، باعث شده که Wheelman عنوان به شدت سرگرم کننده و درگیر کننده باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stranglehold و Fast & Furious Crossroads را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wheelman برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2 or greater
Processor: Intel Core 2 DUO @ 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB (NVidia GeForce 7900/ATI Radeon x1950)
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Vin Diesel stars as Wheelman – an undercover operative and highly skilled driver who must infiltrate the criminal underworld of Barcelona to gather information about a covert heist. Posing as a driver for hire he must raise the tension between the bitter rival city gangs whilst staying one step ahead of the local law enforcement. Combining spectacular heart-stopping Hollywood-style stunts and hard-hitting over the top action, Wheelman delivers an adrenaline fueled thrill ride that will leave you breathless.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.52 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    میثم

    مهمان

    سلام کرک شده دیگه درسته؟!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به میثم

      نویسنده

      سلام
      بله

  • Avatar

    احمد

    مهمان

    پسر من با این بازی پیر شدم!

    پاسخ دهید