Forza Horizon 5
مبین نعمت‌اللهی

بازی Forza Horizon 5 به موفق‌ترین پروژه‌ تاریخ ایکس باکس تبدیل شد

مبین نعمت‌اللهی 30 آبان 1400 بدون دیدگاه
614 بازدید

با فرا رسیدن پنجره‌ی جدیدی از بازی‌های موردانتظار، استقبال بازی‌کنندگان و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی نیز همواره رشد چشم‌گیری پیدا می‌کند. همان‌حال که بازی Forza Horizon 5 توانست چندی‌پیش لقب یکی از بهترین عناوین تحت‌انحصار مایکروسافت، ایکس باکس را برای خود تصاحب کند، هم‌اکنون با داشتن 10 میلیون بازیکن به‌عنوان موفق‌ترین بازی راه‌اندازی‌شده‌ی ایکس باکس در گذشته‌ی 20 ساله‌ی این برند شناخته می‌شود.

اما تنها بعد از گذشت 1 هفته از اعلام خبر موفقیت فورتزا هورایزن 5 با گذر از مرز‌ 6 میلیون بازیکن فعال، می‌‌توان زین‌پس پنجمین نسخه از مجموعه بازی‌های فورتزا هورایزن را به‌عنوان بزرگ‌ترین راه‌اندازی‌ تاریخ ایکس باکس و سرویس ایکس باکس گیم پس با داشتن 10 میلیون بازیکن تنها پس از گذشت 10 روز از زمان انتشار، تلقی کرد.

Forza Horizon 5

به فستیوال هورایزن خوش‌آمدید!

این خبر که از طریق حساب‌کاربری Forza Horizon در‌‌ توئیتر مخابره شد، بازخوردهای مثبتی از اصحاب‌رسانه را به دنبال آورد. به تعبیر وب‌سایت خبری ویندوز سنترال، آخرین شاهکار استودیو Playground شایسته‌ی حقیقی این دستاورد ارزشمند است چرا که بازی فورتزا هورایزن 5 متناسب با خواست و نیاز بازی‌کنندگان با درنظر گرفتن تمامی سلایق، محتویات جدید و درخور بازی‌های رانندگی تراز اول جهان‌باز ارائه می‌دهد.

از سوی دیگر، متاکریتیک بازی Forza Horizon 5 را با مجموع‌میانگین نمره‌ی 91 موفق‌ترین بازی سال معرفی کرده است. هرچند با تمامی این اوصاف، اجرای بازی آنقدرها هم بی‌نقص نبوده و بسیاری از بازی‌کنندگان با انواع باگ‌‌ها و مشکلات فنی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، مشکلاتی که تیم پلی‌گروند را به انتشار بروزرسانی‌هایی جهت رفع مشکلات اولیه از قبیل فیلتر اسامی عربی و مشکلات گرافیکی نسخه‌ی کامپیوتر مجاب کرده است.

بازی فورتزا هورایزن 5 حال‌حاضر بر روی کامیپوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری و سرویس ابری جدید مایکروسافت در دسترس است و اگر می‌خواهید پیش از تجربه‌ی یکی از موفق‌ترین بازی‌های رانندگی/مسابقه‌ای اطلاعات کسب کنید، نگاهی به مقاله‌ی تمام آنچه باید قبل از تجربه‌ی Forza Horizon 5 بدانید، بی‌‌اندازید.

منبع: Windows Central

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.