مبین نعمت‌اللهی

یک ایستراگ مخفی در GTA Trilogy به بازی GTA 6 اشاره می‌کند

مبین نعمت‌اللهی 30 آبان 1400 بدون دیدگاه
11,210 بازدید

این روز‌ها که نام بازی GTA: The Trilogy بر سر زبان‌ها می‌چرخد، بیش از هرچیزی نارضایتی بازی‌کنندگان از تجربه‌ای توام با مشکلات را به دنبال داشته تا جایی که راک‌ استار بابت تمامی مشکلات فنی بازی عذرخواهی به عمل آورد. در این بین که صحبت‌ها پیرامون این بازی داغ است، یک ایستراگ به بازی GTA 6 اشاره می‌کند.

همین‌حال، بازی‌کنندگانی که موفق به تجربه‌ی این اثر کلاسیک شده‌اند از قافله عقب نمانده و تصور می‌کنند که به نخستین ایستراگ از بازی GTA 6 پی برده‌اند. این ایستراگ که درواقع به یک قاب‌عکس از یک خانه‌ای زیبا اشاره دارد، در مسافرخانه‌ی Lil Prob در بازی GTA San Andreas قابل دسترسی است. بر روی دیوار این کاروانسرا شما تعدادی قاب‌عکس مشاهده خواهید کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یک عکس از شهر لوس‌سانتوس واقع در بازی GTA V و تعدادی تصویر دیگر از بازی Red Dead Redemption 2 اشاره داشت.

GTA 6 Easter Egg

Vice City یکی از لوکیشن‌های اصلی GTA 6 خواهد بود

با این حال، بازی‌کنندگان و طرفداران پر و پا قرص جی‌تی‌ای نتوانسته‌اند تصویر چهارم را به خوبی شناسایی کنند و بر این باورند که این عکس در بازی GTA 6 ثبت شده است. به تعبیر آن‌ها، گرافیک ثبت‌شده در این عکس در قیاس با دیگر تصاویر بالاتر است. برخی دیگر معتقدند که این تصویر به خانه‌ای در برنامه‌ی The Golden Girls، یک شو تلویزیونی که در شهر میامی ایالت‌متحده، شهری که وقایع بازی Vice City بر حول آن می‌چرخد، اشاره دارد. شایعه‌ای که بیش از پیش بر در جریان بودن بازی جی‌تی‌ای 6 در این شهر دامن می‌زند.

اتفاقات و حواشی اخیر واکنش رسمی راک‌استار‌ گیمز و حتی کمپانی مادر، شرکت Take Two را در پی‌ نداشته و بنا بر گفته‌های قبل، بازی GTA 6 طی یک فرایند بلندمدت تا سال 2025 میلادی منتشر نخواهد نشد.

یک هفته از زمان انتشار Grand Theft Auto: The Trilogy زمان می‌گذرد و آشفتگی روز‌های اولیه راه‌اندازی با بازخورد‌های رسمی عوامل توسعه‌دهنده کمی فروکش کرده است. این اثر سه‌گانه مملو از اشکالات و ایرادات فنی و گرافیکی‌ بوده تا جایی که تنها با گذشت بازه‌ای کوتاه از زمان انتشار، راک‌استار روز گذشته آپدیت جدیدی را جهت بهبود بخشی از ایرادات و باگ‌های بازی برای کنسول‌های Xbox Series X/S و PlayStation 5 منتشر کرد.

با این اوصاف، اگر برای تجربه‌ی بازی GTA Remaster Trilogy لحظه‌شماری می‌کنید، همین‌الان کنترلر یکی از کنسول‌های خود را برداشته و به گشت‌و‌گذار در دنیای بی‌پایان و خاطره‌انگیز Grand Theft Auto مشغول شوید.

منبع: The Gamer

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.