دانلود بازی Kung Fury Street Rage برای PC
دانلود بازی Kung Fury Street Rage برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kung Fury Street Rage برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1400 بدون دیدگاه
5,968 بازدید

دانلود بازی Kung Fury Street Rage برای کامپیوتر

یکی از بازی‌های جذاب و نوستالژیکی که در دوران قدیم که بسیاری را تا مدت‌ها سرگرم خود کرد، بازی معروف شورش در شهر بود که سبک خاصی از مبارزات را ارائه می‌داد. بازیکن در این عنوان، باید دائم درگیر نبردهای تن‌به‌تن می‌شد و در مراحل مختلف پیشروی می‌کرد. زاویه دوربین بازی حالت دید از بغل داشت و محیطی دوبعدی و درگیر هرج‌ومرج را به بازیکن ارائه می‌داد. بازی Kung Fury Street Rage از استودیو Hello There Games عنوانی جدید بوده که همین سبک و سیاق را در ماجراجویی جدیدی در اختیارتان قرار می‌دهد تا تجربه‌ای نوستالژیک و سرگرم‌کننده داشته باشید.

گیم پلی بازی مانند عناوین کلاسیک آرکید مبارزه‌ای بوده و سبک گرافیکی پیکسلی نیز، این حس نوستالژیک را بیشتر در شما زنده می‌کند. مبارزات شما در دنیایی خیالی و آینده‌گرایانه شکل می‌گیرد که مملو از ارتش نازی‌های شرور است. شما باید به کمک مهارت‌های رزمی خود هم‌زمان با چندین نفر وارد نبرد تن‌به‌تن شوید و در مراحل متعدد بازی پیشروی کنید. هیجان و سرعت گیم پلی بسیار بالا بوده و به لطف موسیقی‌های پرانرژی راک و متال هم این تجربه لذت‌بخش‌تر شده است.

تنوع ضربه‌های کاراکتر اصلی شما، وجود طیف گسترده‌ای از دشمنان مختلف، مبارزه با Boss های چالش‌برانگیز، طراحی متنوع و هوشمندانه مراحل و همچنین روان اجراشدن بازی از ویژگی‌هایی است که تجربه شما از آن را در سطح بالایی از سرگرم‌کننده بودن قرار می‌دهد. اجرای کمبوهای مختلف ضربات مهلکی را نثار دشمنان می‌کند و به کسب امتیاز بالاتر و زدن رکورد منجر می‌شود تا در آینده بتوانید آن را به رخ دوستان خود بکشید. درجات سختی مختلفی نیز در بازی وجود داشته تا اگر بخواهید خودتان را به چالش بکشید، گزینه‌های زیادی در دسترس داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Cells و Skully را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kung Fury Street Rage با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 2 Ghz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Direct X 11 compatible video card with minimum 512 MB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

GET BLOWN INTO ANOTHER DIMENSION AS YOU EXPERIENCE THE GUT-BUSTING FUN WITH THE KUNG FURY GAME.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.