پارسی گیم

دانلود بازی Skully برای PC

پارسی گیم 15 مرداد 1399 1 دیدگاه
6,131 بازدید

دانلود بازی Skully برای کامپیوتر

در جزیره‌ای جادویی و دورافتاده، جمجمه‌ای برمی‌خیزد و جنگ تازه‌ای را شروع می‌کند. بازی Skully از آخرین ساخته‌های استودیو Finish Line Games است که به تهیه‌کنندگی شرکت Modus Games به بازار عرضه‌شده است. این بازی داستان یک جمجمه را روایت می‌کند که در جزیره‌ای زنده می‌شود و وارد دنیای شخصیت‌های جادویی می‌شود. شما وظیفه گشتن در جزیره و پیدا کردن المان‌های بقا رادارید. در این میان چالش‌هایی پیش روی شما قرار می‌گیرند که هیجان بازی را بالا خواهند برد و آن را برای همیشه در گوشه ذهن شما خواهند کاشت.

Skully دنیای فانتزی و عجیبی را به تصویر می‌کشد. تمام بازی از مراحل خطی تشکیل‌شده است که پلات ساده‌ای را روایت می‌کنند. لازم است از سد موانع پیش رو گذاشت و با دشمنان خاصی سروکله زد. در کنار این مراحل، جلوه‌های هنری زیبایی را مشاهده خواهید کرد که فضای دلنیشینی را ایجاد کرده است. مهم‌ترین نکته بازی آن است که شخصیت اصلی بازی توانایی تغییر قیافه را دارد و بعضی‌اوقات خود را داخل گل‌ولای می‌کند و به شکل یک سنگ وارد بازی می‌شود. ویژگی‌های او اجازه نابود کردن دیگر سنگ‌ها را می‌دهد و ویژگی‌های خاصی در اختیار شما قرار خواهد داد. به‌طور کل سه فرم مختلف وجود دارند که می‌توانید شخصیت خود را به آن شکل دربیاورید و هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند که تجربه بازی را از تکرار جدا کرده‌اند.

تنها کاری که در بازی Skully لازم است انجام دهید، پریدن از موانع روبه‌رو و فرار از افرادی است که می‌توانند شمارا به مرگ بکشانند. برای زنده ماندن لازم است با محیط اطراف خو بگیرید و هر بار خود را به شکل تازه‌ای درآورید تا در مقابل دشمنان مختلف، دست بالا در اختیار شما باشد. حدود 18 مرحله مختلف و 7 اکوسیستم جذاب به کار گرفته‌شده‌اند که هرکدام خطرات مختلفی را پشتیبانی خواهند کرد. توسعه‌دهنده داستان بامزه‌ای برای بازی در نظر گرفته است و قادر به استفاده از دیالوگ‌های جالب در کنار صحنه‌های سینمایی هنری خواهید بود. همه این ویژگی‌ها به‌منظور ارائه یک تجربه بی‌نظیر از بازی است که ساعت‌ها شمارا سرگرم خود خواهد کرد. بازی‌های مختلفی در این سبک پیدا می‌شوند اما پیشنهاد ما دو گزینه: Path of Exile و Human Fall Flat است.

در ادامه برای دانلود بازی Skully با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Dual-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 7770 series or higher
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space
Additional Notes: Controller recommended for best experience

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Quad-core Intel or AMD, 3.0 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 or AMD RX 560 series or higher
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space
Additional Notes: Controller recommended for best experience

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

On a mysterious remote island, a skull washes up on shore and is reawakened by an enigmatic deity. Dubbed Skully, the newly reanimated being has been summoned to intervene in a war between the deity’s three siblings, whose quarrel jeopardizes the island they call home.
Fate has bestowed Skully with a second chance at “life” and his adventure will take him across a strange paradise as he seeks an end to the conflict that plagues the isle.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ابراهیم

    مهمان

    خیلی ممنون از سایت خوبتون عالی

    پاسخ دهید