دانلود بازی Revita برای PC
دانلود بازی Revita برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Revita برای PC

پارسی گیم 11 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,013 بازدید

دانلود بازی Revita برای کامپیوتر

امروزه شاهد تنوع بالایی از بازی‌های پلتفرمر در بازار بازی‌های ویدیویی هستیم که هر کدام با سوژه‌ای متفاوت و اصول گیم پلی مشابه، می‌توانند مخاطبان را سرگرم کنند. یکی از ویژگی‌های اصلی پلتفرمرها، سادگی در عین چالش‌برانگیز بودن است، یعنی یادگیری مکانیک‌ها و اصول گیم پلی ساده بوده اما برای پیشروی در مراحل و عبور از موانع باید مهارت و دقت بالایی خرج کنید. بازی Revita از استودیو BenStar عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که دنیای دوبعدی و پیکسلی‌اش را در کنار عناصر Roguelike به خوردتان می‌دهد تا یک پلتفرمر دوبعدی سرگرم‌کننده را تجربه کنید.

شما در این بازی نقش یک پسر گمنام را خواهید داشت که به‌تازگی در زیرزمین به هوش آمده است. هدف اصلی او رسیدن به برج ساعت بوده و از گذشته‌اش چیزی به یاد نمی‌آورد. شاید این مسیر به او کمک کند که به سؤال‌های متعدد درون ذهنش پاسخی دهد. در طول این ماجراجویی پرمخاطره، او چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته با کاراکترهای متعددی ملاقات خواهد کرد، افرادی که شاید بتوانند در رسیدن به هدف به او کمک کنند.

گیم پلی بازی سرعت بالایی داشته و عناصر پلتفرمر دوبعدی به‌خوبی در آن پیاده‌سازی شده است. شما باید با شلیک کردن، دویدن و پریدن و جاخالی دادن از آتش دشمنان، در مراحل پیشروی کنید. مبارزه با دشمنان معمولی و Bossهای سرسخت بخش مهمی از گیم پلی را شامل می‌شود. علاوه بر این کاراکتر شما به طیف مناسبی از قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی دسترسی دارد که به‌تدریج با پیشروی در بازی به دست خواهد آورد. قابلیت‌های مثل آهسته کردن زمان، هدف‌گذاری رنگی روی دشمنان و… نیز در بازی وجود دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Cells و Noita را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Revita برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (version 1607 or better)
Processor: 64bit 1.5 GHz CPU
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: DirectX® 10 compliant graphics card and driver
DirectX: Version 10
Storage: 250 MB available space
Sound Card: TBA
Additional Notes: TBA

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A fast paced twin-stick roguelite platformer. Climb an ominous clock tower in a series of procedural encounter rooms and past challenging boss fights on your way to reclaiming your lost memory. Exchange health for power in fast paced glass cannon gameplay. Find the right balance of attack and defense as you try, die, repeat and progress up the tower

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.