دانلود بازی The Knight Witch برای PC
دانلود بازی The Knight Witch برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Knight Witch برای PC

پارسی گیم 10 آذر 1401 بدون دیدگاه
2,106 بازدید

دانلود بازی The Knight Witch برای کامپیوتر

طی سال‌های اخیر، تعدادی زیادی بازی اکشن و ماجراجویی دوبعدی، تحت زیرمجموعه Metroidvania منتشر شده‌اند. آثار این سبکی، معمولاً بر روی محیط‌های پیچیده و درهم تمرکز دارند که باید به نقاط قبلی برگردید و مسیرهای جدیدی را کشف کنید. با اینکه تنوع و میزان بالای این بازی‌ها، این حس را به وجود می‌آورد که دیگر قرار نیست بازی خوبی را شاهد باشیم، ولی استودیوی Super Mega Team خلاف این را به ما ثابت کرده و عنوان جذاب The Knight Witch را منتشر کرده است.

یکی از دلایلی که بازی The Knight Witch را از سایر Metroidvania های درون بازار متمایز می‌کند، گیم پلی ترکیبی آن است که دو ژانر ماجراجویی و Bullet-hell را مخلوط کرده تا تجربه متفاوتی در پایان خلق شود. بازی همچنین داستان جالبی را با استفاده از المان‌های فانتزی با حضور پادشاهان، جادوگران و شوالیه‌ها تعریف می‌کند که برای علاقه‌مندان به این مدل روایت‌ها جالب خواهد بود. داستان محور بودن این بازی، کاملاً برخلاف فرمول‌های همیشگی ژانر Metroidvania عمل می‌کند.

همان‌طور که گفتیم، ترکیب دو سبک اکشن و ماجراجویی و Bullet-hell باعث شده که استایل متفاوتی در گیم پلی بازی ایجاد شود که نمونه‌اش را تابه‌حال ندیده‌اید. به‌عنوان‌مثال، به دلیل داشتن قابلیت پرواز کردن، دیگر نیازی نیست که با چالش‌های پلتفرمر مقاله کرده و به جای آن باید با دشمنان پرنده بجنگید. درجه سختی بالای این بازی همچنین نیاز به تمرین بالایی برای استاد شدن دارد. نباید گرافیک زیبای دوبعدی و پیکسلی بازی را هم فراموش کنیم. تجربه این اثر فوق‌العاده را به هیچ وجه نباید از دست بدهید.

بازی The Knight Witch عنوانید در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی المان‌هایی را از دو ژانر Metroidvania و Bullet-hell با هم ترکیب کرده تا یکی از خاص‌ترین بازی‌های مستقل سال جاری به وجود بیاید. اگر به دنبال اکشنی چالش برانگیز و متفاوت می‌گردید، همین حالا The Knight Witch را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Ori and the Will of the Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Knight Witch برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2400 or AMD FX-6350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 250, 1 GB or AMD Radeon HD 7570, 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 11 GB available space
Additional Notes: 720p @ 60 FPS

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 470, 1 GB or AMD Radeon R7 360 2 GB
DirectX: Version 10
Storage: 11 GB available space
Additional Notes: 1080p @ 60 FPS

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Encounter evil foes and choose whether you wield your magic or use your weapons and wits to take them down. With their flight capabilities, superior fighting strength and reality-bending magic, The Knight Witches absolutely control the battlefield!
Shooting or Spell Cards? Why not both? Customize your own unique playstyle, upgrading your Knight abilities for a more fast-paced shmup experience, or strengthen your Witch magic and explore tons of different deckbuilding strategies with over 30 unique spell cards to choose from.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.