Halo Infinite Multiplayer
مبین نعمت‌اللهی

بخش چندنفره Halo Infinite زودتر از زمان انتشار بازی راه‌اندازی می‌شود

مبین نعمت‌اللهی 24 آبان 1400 بدون دیدگاه
339 بازدید

بدون‌تردید یکی از موردانتظارترین عناوین نسل جدید کنسول‌های خانگی را می‌توان بازی Halo Infinite معرفی کرد. هیلو اینفینیت که جدیدترین نسخه بعد از عنوان Guardians از سال 2015 میلادی محسوب می‌شود، قرار است زودتر از موعد مقرر بخش چندنفره و رایگان خود را در دسترس بازی‌کنندگان بگذارد.

با فرا رسیدن تاریخ 8 نوامبر و عدم راه‌اندازی بخش چندنفره اینفینیت، در کنار حدس و گمان بسیاری از کاربران و تحلیل‌گران بازی‌های ویدئویی انتظار می‌رود که به مناسبت بیستمین سالگرد از برند ایکس باکس و فرنچایز هیلو، بخش چندنفره و رایگان بازی Halo Infinite سرانجام در‌ تاریخ 15 نوامبر راه‌اندازی شود. از سوی دیگر، با استناد به تصویری انتشار یافته از سورس‌کد‌های فروشگاه Xbox انتظار می‌رود که پیش‌خرید بازی نیز از همان تاریخ آغاز و مدتی بعد، پیش‌دانلود رسمی بازی در دسترس علاقه‌مندان مجموعه بازی‌های هیلو قرار بگیرد.

Halo Infinite

تجربه‌ی چندنفره Halo Infinite رایگان است

در همین‌حال، کاربر Nate the Hate که سابقه‌ی بسیار خوبی در نشر اخبار و اطلاعات زودهنگام و غیررسمی دارد، اخیرا گزارشاتی را مبنی بر آغاز به کار بخش چندنفره یک اثر تیراندازی اول‌شخص در تاریخ 15 نوامبر ارائه داده است. به تعبیر او و بنا بر تغییراتی جزئی، زمان راه‌اندازی بخش چندنفره این عنوان ترازاول دستخوش تغییراتی شده هرچند که این مهم همچنان برای راه‌اندازی در اواسط ماه نوامبر سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

چندی‌پیش، شایعاتی از راه‌اندازی بخش چندنفره بازی Halo Infinite با استناد به اطلاعاتی درزشده از فروشگاه ایکس باکس منتشر شده بود. شایعاتی که بر آغاز به کار بازی درست 1 ماه پیش از انتشار رسمی اشاره داشت.

لازم به ذکر است که بازی Halo Infinite در تاریخ 8 دسامبر مصادف با 17 آذر علاوه بر سرویس Xbox Game Pass بر روی رایانه‌شخصی، و کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری عرضه می‌شود. با اضافه شدن جدیدترین نسخه از فرنچایز هیلو به لیست بازی‌‌های سرویس گیم پس و حق‌اشتراک ماهیانه‌ی 10 دلار، می‌توان از یک معامله‌‌ی دو سر برد یاد کرد. دسترسی به تمامی بازی‌های فرست‌پارتی مایکروسافت در روز انتشار، سرویس Game Pass را به یکی از بهترین پلتفرم‌ها با پشتیبانی از صدها اثر انحصاری و مولتی‌پتلفرم تبدیل کرده است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.