بازی Star Wars Eclipse
محمد صادق شجاعی

استودیو Quantic Dream در حال ساخت بازی Star Wars Eclipse است

محمد صادق شجاعی 22 آبان 1400 بدون دیدگاه
190 بازدید

پس از آن که لایسنس مجموعه جنگ ستارگان از انحصار الکترونیک آرتز خارج شد، شرکت‌ها و استودیو‌های مختلفی دست به ساخت بازی‌های Star Wars کردند. مدتی پیش شایعه‌ای پخش شد مبنی بر اینکه استودیو Quantic Dream در حال ساخت بازی جنگ ستارگان است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این اثر با نام بازی Star Wars Eclipse شناخته شده و در دوران High Republic جریان خواهد داشت.

جف گراب، خبرنگار رسانه GamesBeat، در جریان پادکست Giant Bomb به صحبت و انتشار اطلاعات مختلف از محصول جدید استودیو کوانتیک دریم، سازنده بازی‌های Detroit: Become Human ،Beyond: Two Souls و Heavy Rain پرداخته است. براساس گفته‌های این اینسایدر مشهور بازی‌های ویدیویی، محصول استودیو Quantic Dream که از آن با اسم بازی Star Wars Eclipse یاد می‌شود، در دوره‌ای 200 ساله به نام High Republic جریان دارد. در این دوره Galactic Republic و Jedi Order در اوج قدرت خود قرار داشته و کاوش مناطق Outer Rim مرسوم بوده است.

High Republic دوره جدیدی برای مجموعه جنگ ستارگان است که برای اولین‌بار در سال 2019 به آن اشاره شد. علاقه‌مندان به سری Star Wars می‌توانند در قالب سریال The Acolyte که توسط لزلی هدلند برای پخش از شبکه +Disney در حال ساخت است، با دوره مذکور آشنا شوند. در کنار اشاره به نام و دوره محصول جدید استودیو Quantic Dream، جف گراب اعلام کرده که به زودی بازی Star Wars Eclipse معرفی خواهد شد. به این واسطه، احتمال رونمایی از اثر مذکور تا پایان سال وجود دارد.

بازی Star Wars Eclipse

احتمال معرفی بازی Star Wars Eclipse در TGA 2021

با استناد به شایعات منتشر شده، استودیو کوانتیک دریم در 18 ماه گذشته مشغول کار روی بازی جدیدی از مجموعه جنگ ستارگان بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع و گفته‌های جف گراب، رویداد The Game Awards بهترین فضا برای معرفی رسمی بازی Star Wars Eclipse است. جف کیلی قبلا اعلام کرده در جریان این رویداد که در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر) برگزار می‌شود، بین 40 تا 50 بازی حضور خواهند داشت. از بین این تعداد، حداقل 10 اثر جدید برای اولین بار نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، شرکت دیزنی کمپین محصولات جدیدی تحت عنوان Bring Home The Bounty راه انداخته که خبر از رونمایی بازی جدید جنگ ستارگان در تاریخ 14 دسامبر (23 آذر) می‌دهد.

طبیعتا تمامی موارد ذکر شده بالا در حد شایعه بوده و تا‌کنون استودیو کوانتیک دریم به طور رسمی اظهار نظری در این بار نکرده است. اگر گفته‌های جف گراب به حقیقت تبدیل شوند در کمتر از یک ماه می‌توانیم بازی Star Wars Eclipse را ببینیم. نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا تجربه‌ای عالی از جنگ ستارگان ساخته خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.