بازی جنگ ستارگان
یحیی رحیمی

شایعه: استودیو Quantic Dream در حال ساخت بازی جنگ ستارگان است

یحیی رحیمی 29 شهریور 1400 بدون دیدگاه
340 بازدید

لایسنس جنگ ستارگان برای چند سال در اختیار شرکت الکترونیک آرتز بود، اما شرکت دیزنی حق ساخت بازی از این مجموعه را به شرکت‌های دیگر نیز واگذار کرده و شایعاتی از ساخت بازی‌های Star Wars توسط شرکت‌های مختلف منتشر شده است. اخیراً شایعه‌ای در مورد احتمال ساخت بازی جنگ ستارگان توسط استودیو Quantic Dream منتشر شده است. این استودیو بیشتر با آثار معروفی مانند Heavy Rain شناخته می‌شود و تابه‌حال یک اثر اکشن و تیراندازی را تولید نکرده است.

تام اندرسون از افشاگران معروف در توییت تازه‌ای به پروژه جدید استودیو Quantic Dream پرداخته است. این استودیو تابه‌حال عناوین موفقی مانند Detroit Become Human را منتشر کرده و چند سالی است از پروژه بعدی آن‌ها بی‌خبریم. تام اندرسون باور دارد که استودیو در حال کار روی یک بازی جنگ ستارگان است. او به‌صورت مستقیم این گفته را بیان نکرده و تنها تصویری از یک شمشیر لیزری منتشر کرده که پشت زمینه آن نیز، بازی Detroit Become Human است.

با انتشار تصویر، کامنت‌های زیادی توسط کاربران منتشر شد و بسیاری از اندرسون پرسیده بودند که آیا کوانتیک دریم در حال ساخت بازی Star Wars است؟‌ او کامنت افرادی که این سؤال را پرسیده‌اند را شخصاً لایک کرده است. انتشار چنین تصویری و لایک پاسخ‌های کاربران با یک الگو مشخص، نشان از خبری جدی دارد و تجربه نشان داده که توییت‌های تام اندرسون، همگی درست از آب درآمده است. او البته بیشتر در زمینه کال آو دیوتی و بتلفیلد فعالیت می‌کند و چندان نمی‌توان روی دیگر ادعاهای وی، حساب باز کرد.

همان‌طور که گفتیم، انتشار یک تصویر نمی‌تواند، ساخت بازی جنگ ستارگان توسط استودیو Quantic Dream را تائید کند. این استودیو دارای سبک طراحی خاصی است و اکثر بازی‌های داستانی با خط داستان موازی را تولید می‌کند که انتخاب‌های مختلفی را در دسترس بازی‌کن قرار می‌دهد. باید ببینیم آیا کوانتیک دریم از همان سبک طراحی استفاده خواهد کرد یا اینکه برای اولین بار، اثری کاملاً اکشن با المان‌های تیراندازی خواهد ساخت و بالاخره از آن سبک کلاسیک خارج می‌شود.

بازی جنگ ستارگان

استودیو Quantic Dream پس از انتشار Detroit Become Human، حق انتشار بازی‌هایش را به دست گرفت و از زیر چتر شرکت سونی بیرون آمد. همین باعث شد تا بازی‌های پیشین برای کامپیوتر نیز منتشر شود و این خبر خوبی برای طرفداران جنگ ستارگان خواهد بود که بالاخره، یک اثر کاملاً جدید را تجربه کنند.

بازی‌های دیگری از مجموعه Star Wars در دست‌ساخت است و برای نمونه، یوبی‌سافت در حال ساخت یک اثر کاملاً جدید است و همچنین ساخت دنباله Jedi Fallen Order نیز شروع‌شده است. بازسازی Knights of the Old Republic نیز در پلی استیشن شوکیس نمایش داده شد. نظر شما در مورد این شایعه چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.