دانلود بازی Cyjin The Cyborg Ninja برای PC
دانلود بازی Cyjin The Cyborg Ninja برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cyjin The Cyborg Ninja برای PC

پارسی گیم 20 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,418 بازدید

دانلود بازی Cyjin The Cyborg Ninja برای کامپیوتر

گاهی سازندگان بازی‌های ویدیویی تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم به چالش کشیدن مهارت بازیکنان است. بسیاری از بازی‌های منتشر شده در سبک پلتفرمر به دلیل گیم پلی جذاب و چالش‌برانگیزشان است که محبوبیت کسب می‌کنند. بازیکن با تلاش‌های متوالی و استفاده از تمام تمرکز خود، سعی می‌کند از پس موانع سخت در این عناوین برآید و خود این موضوع برایش اعتیادآور خواهد بود. بازی Cyjin The Cyborg Ninja از استودیو Aiya Games عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که برای به چالش کشیدن شما از هیچ‌چیزی دریغ نخواهد کرد.

شما در این بازی نقش یک نینجای رباتیک و فوق پیشرفته به اسم Cyjin را خواهید داشت و باید او را از میان چالش‌ها و موانع مختلف موجود در مراحل هدایت کنید. نکته جالب در مورد گیم پلی بازی این است که تمام آن فقط با کلیک‌های موس شما پیش خواهد رفت و نیازی به کیبورد یا کنترلر نخواهید داشت. هدف اصلی Cyjin انتقام گرفتن از افرادی است که او را غیرفعال کرده و برای پوسیدن در قبرستان رهایش کرده بودند.

سرعت بالای گیم پلی و چالش‌برانگیز بودنش، عامل اصلی جذابیت بازی Cyjin The Cyborg Ninja هستند. شما باید دائم در حال حرکت باشید و با کلیک‌های درست و به‌موقع روی موس خود، این نینجای سریع را در مسیر درستی حرکت دهید. علاوه بر موانع و تله‌ها، دشمنانی نیز سر راه شما قرار دارند که باید با آن‌ها نیز دست‌وپنجه نرم کنید. مبارزه با Boss‌ها هم بخش دیگری از گیم پلی بازی را تشکیل می‌دهند و برای پیروزی باید تمام مهارت و تمرکز خود را روی نبرد خرج کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Legend of Tianding و Webbed را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cyjin The Cyborg Ninja با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Window 10
Processor: Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Window 10
Processor: Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Imagine combining challenging precision platforming, pick-up-and-play gameplay, fast-paced action, a neon cyberpunk setting, and a ninja robot – all into one game. Put away your keyboard and controller … It’s time to test your platforming skills with the mouse!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.