دانلود بازی The Legend of Tianding برای PC
دانلود بازی The Legend of Tianding برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Legend of Tianding برای PC

پارسی گیم 19 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,422 بازدید

دانلود بازی The Legend of Tianding برای کامپیوتر

یکی از بهترین سبک‌هایی که می‌تواند با سایر تلفیق شده و بازی‌های جذابی پدید آورد، سبک پلتفرمر است. تنوع زیادی که می‌توان در گیم پلی یک بازی پلتفرمر ایجاد کرد آزادی عمل زیادی به سازندگان می‌دهد و ایده پردازی را برای آن‌ها ساده‌تر می‌کند. امروزه بسیاری از بازی‌های موفق ساخته‌شده توسط استودیوهای بزرگ و کوچک، تلفیقی از سبک‌های مختلف با پلتفرمرها هستند. بازی The Legend of Tianding از استودیو Creative Games Computer Graphic Corporation عنوانی جدید بوده که مبارزات اکشن و جذاب را با سبک پلتفرمر دوبعدی تلفیق کرده است.

شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Liao Tainding را خواهید داشت که یک خلاف‌کار خوش‌قلب و مردمی است. در واقع می‌توان او را بسیار شبیه به شخصیت رابین‌هود دانست زیرا برای حقوق مردم می‌جنگد و از ثروتمندان دزدی کرده تا متعلقات آن‌ها را بین مردم فقیر تقسیم کند. نکته جالب این است که چنین فردی واقعاً در اوایل قرن بیستم در خیابان‌های تایوان قدم می‌زده و اتفاق‌های این بازی بر اساس یک داستان واقعی طراحی شده‌اند.

ازلحاظ گیم پلی، با یک بازی دوبعدی مبارزه‌ای روبه‌رو هستید که عناصر پلتفرمر نیز در آن حضور فعالی دارند. مبارزات همگی بر اساس هنرهای رزمی و تن‌به‌تن بوده و از سرعت بالایی برخوردار است. کمبوهای مختلفی را می‌توانید توسط کاراکتر خود اجرا کرده و ضربات مهلکی به دشمنان وارد کنید. علاوه بر دشمنان معمولی، در بسیاری از مراحل مبارزه با Boss ها در انتظارتان است که هرکدام منحصربه‌فرد بوده و تاکتیک متفاوتی برای پیروزی لازم دارند. کاراکتر شما به قابلیت‌های مخصوصی نیز دسترسی دارد که با پیشروی در مراحل آن‌ها را قدرتمندتر می‌کند. به‌جز گیم پلی اصلی، فعالیت فرعی‌ای در قالب کارت‌بازی نیز برای سرگرم شدن در بازی وجود دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tunche و Celeste را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Legend of Tianding با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 Version 18362.0 or higher
Processor: AMD Athlon X4 | Intel Core i5 4460
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 950 | AMD R7 370
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 Version 18362.0 or higher
Processor: AMD Ryzen 3 | Intel i5 Skylake
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 | AMD RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Play as Liao Tianding (AKA. Liāu Thiam-Ting), vigilante of Taipei city and wanted by the Colonial Japanese authorities. Rob the rich, feed the poor, and fight for justice in the streets of early 20th century Taipei as Taiwan’s legendary outlaw.
Based on real events, real people and real situations, The Legend of Tianding is an exploration of a place and time often overlooked and presented in the style of Traditional Chinese Manga.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.