دانلود بازی Webbed برای PC
دانلود بازی Webbed برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Webbed برای PC

پارسی گیم 19 شهریور 1400 بدون دیدگاه
5,984 بازدید

دانلود بازی Webbed برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که فضای زیادی برای نوآوری و ایده پردازی به سازندگان می‌دهد، پلتفرمرهای دوبعدی هستند. طراحی بازی در دو بعد می‌تواند ساده‌تر باشد به همین دلیل سازندگان تمرکز و انرژی بیشتری برای ایجاد نوآوری و سوژه‌های جدید در آن می‌کنند. بازی Webbed از استودیو Sbug Games عنوانی در همین سبک بوده که نوآوری‌اش، تجربه زندگی از دریچه چشم یک عنکبوت بامزه و بازیگوش است که دائم با تارهایش از در و دیوار آویزان شده و به مکان‌های مختلف می‌رود.

داستان بازی در مورد عنکبوتی کوچک بوده که برای نجات عشق زندگی‌اش راهی یک ماجرای جذاب و طولانی خواهد شد. در این مسیر، باید طبیعت وحشی و گاه خطرناک را پشت سر گذاشته و با استفاده از تارهای خود، در آن گشت‌وگذار کنید. مکانیک تار ایجاد کردن اصلی‌ترین عنصر بازی بوده و شاید مشابه آن را فقط در سری بازی‌های مرد عنکبوتی دیده باشید، با این تفاوت که اینجا یک عنکبوت واقعی را کنترل می‌کنید نه یک ابرقهرمان!

سبک و سیاق طراحی دنیای بازی نیز حالتی جذاب و ساده داشته و موجودات و حشرات مختلفی را در طول مسیر ملاقات خواهید کرد. برخی از این موجودات دشمن بوده ولی با تعداد زیادی از آن‌ها می‌توانید دوست شده و به آن‌ها کمک برسانید. مراحل تنوع مناسبی داشته و موانع متعددی را پیش پای شما قرار می‌دهند. عبور از این موانع نیازمند مهارت، دقت و استفاده خوب از تارها بوده و به‌شدت گیم پلی بازی را سرگرم‌کننده کرده است. همین موضوع باعث می‌شود که بازی در حین اینکه ساده است، مکانیک‌های جذابی را در دل داشته که می‌تواند شما را برای ادامه دادن و پیشروی ترغیب کند. اگر می‌خواهید زندگی را در قدم‌های یک عنکبوت کوچک و عاشق تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Celeste را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Webbed با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Memory: 1 GB RAM
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Webbed is the story of a happy little spider on an adventure to save her boyfriend from a big mean bowerbird. Explore the dangerous wilderness with nothing but your webs and your wits. Practise the art of web swinging to speed your way through the world!
Leave your own unique mark by spinning webs through the interconnected world. Stick webs to almost anything and use them to create your own paths.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.