قیمت بازی Skyrim: Anniversary Edition
محمد صادق شجاعی

قیمت بازی Skyrim: Anniversary Edition و هزینه ارتقا به نسل بعد مشخص شد

محمد صادق شجاعی 17 آبان 1400 بدون دیدگاه
590 بازدید

در طی 11 سال گذشته بازی The Elder Scrolls V: Skyrim در قالب نسخه‌های مختلف، برای پلتفرم‌های متعدد عرضه شده است. Anniversary تازه‌ترین نسخه این اثر است که بزودی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه مذکور شامل تمامی مواردی است که برای بازگشت به دنیای اسکایریم یا اولین تجربه به آن‌ها نیاز دارید. با توجه به 14 بار انتشار مجدد، سوالی که ذهن بسیاری از بازیکنان را به خود مشغول کرده، قیمت بازی Skyrim: Anniversary Edition و هزینه ارتقا به نسخه نسل بعد است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی شرکت Bethesda در قالب لیست سوال‌های متداول جزئیات بسیاری از این بازی را اعلام کرده است.

در حال حاضر می‌دانیم که نسخه Anniversary بازی اسکایریم در کنار محتواهای Special Edition، حاوی تمامی بخش‌های Creation Club، شامل ابزار‌ها، کوئست‌ها و حالت‌های مختلف است. همچنین در این نسخه می‌توانید خط داستانی Ghosts of the Tribunal از بازی Morrowind و کوئست‌ The Cause از بازی Oblivion را تجربه کنید.

با توجه به اعلام شرکت بتسدا، نسخه دیجیتالی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim – Anniversary Edition در ازای پرداخت مبلغ 50 دلار قابل خرید است. در صورتی که پیش از این نسخه Special را خریداری کرده باشید، می‌توانید با پرداخت مبلغ 20 دلار بازی خود را به نسخه Anniversary ارتقا دهید. مبالغ ذکر شده بر اساس اعلام شرکت بتسدا هستند و این احتمال وجود دارد که قیمت بازی Skyrim: Anniversary Edition در مناطق مختلف جهان متفاوت باشد.

نسخه فیزیکی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim – Anniversary Edition در حالی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد که محتواهای Creation Club را باید به صورت جداگانه دانلود کنید. دارندگان نسخه‌های Special و Anniversary می‌توانند به صورت رایگان بازی خود را به نسل بعد ارتقا دهند. تجربه بازی اسکایریم روی نسل بعد به معنای برخورداری از مواردی همچون گرافیک بهبود‌یافته و لودینگ سریعتر است.

قیمت بازی Skyrim: Anniversary Edition

کنسرت زنده بازی اسکایریم در آخر هفته جاری

بتسدا برای بازیکنانی که به کسب تروفی‌ها و آچیومنت‌ها علاقه دارند، این فرصت را فراهم کرده که دستاورد‌های خود در بازی Skyrim Special Edition را به نسخه Anniversary منتقل کنند. با این وجود، شرکت مذکور خاطر نشان کرده که ارتقا نسخه پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 چنین نبوده و تروفی‌های بازیکنان منتقل نخواهند شد. اگر جزو طرفداران سر‌سخت بازی اسکایریم بوده و همین حالا در حال تیز کردن شمشیر و تمرین Thu’ums هستید، بدون شک از اجرای زنده موسیقی نمادین و مشهور این بازی استقبال خواهید کرد. به عنوان بخشی از برنامه 10 سالگی بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim، شرکت بتسدا کنسرت خاصی با حضور ارکستر سمفونیک لندن (London Symphony Orchestra) و گروه کر لندن (London Voices) ترتیب داده که در قالب آن موسیقی گوش‌نواز بازی اسکایریم نواخته خواهد شد. این کنسرت در ساعت 22:30 روز پنج‌شنبه هفته جاری از طریق کانال‌ بتسدا در وب‌سایت‌های YouTube و Twitch پخش خواهد شد.

نظر شما در قیمت بازی Skyrim: Anniversary Edition چیست؟ آیا با نحوه قیمت‌گذاری آن موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.