آداپتور جدید کنترلر های Xbox One برای کامپیوتر منتشر شد
سعید ستایش

آداپتور جدید کنترلر های Xbox One برای کامپیوتر منتشر شد

سعید ستایش 13 مرداد 1396 2 دیدگاه
847 بازدید

یکی از ویژگی‌های بارز شرکت مایکروسافت اهمیت دادن به پلتفرم PC است به این صورت که این شرکت بزرگ اکثر بازی‌های انحصاری Xbox One را برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر می‌کند، البته دلیل این‌همه اهمیت و توجه، وجود ویندوز 10 و سرمایه‌گذاری عظیمی هست که مایکروسافت بر روی این سیستم‌عامل کرده است. مایکروسافت چندی پیش برای توجیه کار خود به کم کردن فاصله‌ی بین پلتفرم‌ها اشاره کرد و گفت که این شرکت قصد دارد فاصله‌ی بین پلتفرم‌ها را کم کرده و بازیکنان به‌جای اینکه طرفدار کنسول یا بند خاصی باشند به طرفدار گیم تبدیل شوند.

مایکروسافت در راستای حرف خود چندی پیش کنترل‌های Xbox One S را مجهز به بلوتوث کرد و با ارائه‌ی آپدیتی برای ویندوز 10 قابلیت اتصال دسته‌های ایکس باکس را به ویندوز 10 اضافه کرد، حال کاربران می‌توانند بدون نیاز به تنظیمات اضافه بازی موردنظر خود را اجرا کنند. یکی از نکات منفی این حرکت مایکروسافت این بود که تنها دسته‌های Xbox One S قابلیت اتصال به ویندوز 10 را داشتند و دسته‌های Xbox One معمولی از این قابلیت محروم بودند، مایکروسافت برای حل این مشکل آداپتوری برای کامپیوتر منتشر کرد که قابلیت اتصال دسته‌های Xbox One را هم می‌داد، اما این آداپتور از مشکلات متعددی از کندی در اتصال و یا قطعی‌های پیاپی رنج می‌برد، حال مایکروسافت نسخه‌ی جدید این آداپتور را منتشر کرده که مشکلات آداپتور قبلی را ندارد و PC گیمرها می‌توانند با خیال آسوده این آداپتور را تهیه‌کرده و از اجرای بازی‌های ویدئویی لذت ببرند.

این آداپتور باقیمت 25 دلاری عرضه‌شده و قابلیت اتصال به USB نسخه‌ی 2 و 3 را هم دارد، اما از دسته‌های Xbox 360 پشتیبانی نمی‌کند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mohamad

    مهمان

    برا اتصال دسته پلی 4 به کامپیوتر چیزی مثل این هست ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohamad

      مدیر سایت

      از طریق کابل که مشکلی نداره با یه نرم افزار خاص وصل میشه اما به صورت بی سیم مشابه همین مدل موجود هست.