xbox elite controller series 2
یحیی رحیمی

مایکروسافت از سری دوم دسته بازی Xbox Elite Wireless پرده برداشت

یحیی رحیمی 20 خرداد 1398 بدون دیدگاه
848 بازدید

در طول کنفرانس E3 2019 مایکروسافت، بازی های فوق العاده زیادی را مشاهده کردیم و همچنین از مشخصات کنسول جدید Xbox نیز پرده برداری شد. مایکروسافت در خلال بازی های مختلف نیز از سری دوم دسته بازی خود به نام Xbox Elite Wireless Controller رونمایی کرد و از طراحی جالب آن باخبر شدیم.

بر اساس آنچه مایکروسافت در کنفرانس دیشب خود گفت، the Xbox Elite Wireless Controller Series 2 دارای 30 ویژگی مختلف از جمله شوکرهای با قابلیت تنظیم تنش و همچنین افزایش عمر باتری تا 40 ساعت که فوق العاده خوب است و البته تغییر نامحدود ظاهر دسته توسط برنامه Xbox Accessories که روی کنسول Xbox One و رایانه های ویندوز 10 وجود دارد.

از سوی دیگر عمر باتری به شخصی سازی و استفاده کاربر بستگی دارد و برای هر شخصی ممکن است متفاوت باشد. اما 40 ساعت واقعا فوق العاده است و می شود مدت زیادی نشست و بازی کرد و دیگر این بهانه نیز برای کنار گذاشتن بازی از بین رفته است و کمپانی های بازی سازی فوق العاده روی کشاندن بازیکنان به سمت بازی بیشتر تمرکز کرده اند.

xbox-elite-controller-3

مدت ها بود که پتنت های مختلفی از این دسته بازی را مشاهده می کردیم و همین اوایل امسال نیز طرح های اولیه آن لو رفته بود. تمامی آن پتنت های منتشر شده حالا خود را نشان داده است و می دانیم که تمام آن‌ها مربوط به  Xbox Elite Wireless Controller Series 2 بوده اند.

مایکروسافت سال گذشته نیز یک دسته کنترل عجیب را معرفی کرده بود که ظاهر جالبی داشت و همچنین گرفتن آن در دست نیز راحت بود و تقریبا شبیه دسته بازی های قدیمی کنسول نینتندو بود. به هر حال the Xbox Elite Wireless Controller Series 2 به درد خیلی ها خواهد خورد و ظاهر آن قطعا جلب توجه خواهد کرد. هنوز قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است و باید دید که چگونه خواهد بود.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.