رسیدن یکی از بازیکنان بازی Fortnite به لول 1000
محمد صادق شجاعی

برای اولین بار یکی از بازیکنان بازی Fortnite به لول 1000 رسید

محمد صادق شجاعی 13 آبان 1400 بدون دیدگاه
200 بازدید

پر بیراه نیست اگر بگوییم که محبوب‌ترین اثر حال حاضر صنعت ویدیو گیم، بازی Fortnite است. این محصول شرکت Epic Games با گیم‌پلی هیجان‌انگیز، حجم بالای محتوا‌های متنوع و تغییرات مستمر به چنان شهرتی دست یافت که از یک بازی ویدیویی به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شده است. هم‌اکنون اگر به شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های استریم از جمله Twitch مراجعه کنید، گیمر‌های بسیاری را مشاهده خواهید کرد که مهارت و دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند. اما اکنون رکورد جدیدی در بازی فورتنایت به ثبت رسیده که نمونه آن تا پیش از این مشاهده نشده است. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، برای اولین بار در تاریخ یکی از بازیکنان بازی Fortnite توانسته در این بازی به لول 1000 برسد.

یوتیوبری به نام Rages Revenge در حدود یک ماه پیش از به پایان رسیدن فصل جاری بازی Fortnite، به دستاورد خیره‌کننده‌ای دست پیدا کرده و در طول یک فصل موفق شده به لول 1000 برسد. به این دلیل که هنوز تا پایان فصل فرصت زیادی باقی مانده، انتظار می‌رود که لول Rages Revenge همچنان افزایش یابد. این یوتیوبر آخرین بخش از XP لازم برای رسیدن به لول 1000 را در شرایطی به دست آورده که در بیرون از طوفان یک جعبه مهمات را خالی کرده است. به نظر می‌رسد شرکت اپیک گیمز محدودیتی برای لول بازیکنان اعمال نکرده است. Rages Revenge برای رسیدن به لول 1001 به میزان دو میلیون XP لازم دارد.

رسیدن یکی از بازیکنان بازی Fortnite به لول 1000

آسان‌تر شدن دریافت XP دلیل دستیابی Rages Revenge به لول 1000

کسب XP در اوایل فصل هشتم بازی Fortnite نسبتا سخت و دشوار بود، اما پس از تغییرات مختلف، روند دریافت XP آسان‌تر شده و بازیکنان می‌توانند راحت‌تر لول خود را افزایش دهند. به این دلیل است که Rages Revenge برای اولین بار در تاریخ چهار ساله بازی فورتنایت توانسته در یک فصل به لول 1000 برسد.

نظر شما در مورد رکورد جدید بازی Fortnite و رسیدن Rages Revenge به لول 1000 چیست؟ آیا شما هم برای رسیدن به این لول تلاش می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.