یحیی رحیمی

مدیر تیم فوتبال لیورپول نگران از دست رفتن طرفداران فوتبال به دلیل Fortnite است

یحیی رحیمی 14 بهمن 1397 بدون دیدگاه
703 بازدید

Fortnite از آن دسته بازی هایی است که تاثیر زیادی روی طرفداران بازی های ویدیویی گذاشته است و ساعات بازی نیز بیشتر شده است و تقریبا سرگرمی های دیگر را با افت تماشاگر مواجه کرده است. چند هفته پیش بود که داد Netflix درآمد و Fortnite را خطر جدی تری از HBO نام برد. این نگرانی انگار به فوتبال هم کشیده شده است!

Peter Moore در سال 2017 به مدیریت تیم فوتبال لیورپول رسید و قبل از آن یکی از اعضای بالارفته سگا بوده است و البته در مایکروسافت نیز حضور داشته است و حتی یکی از مدیران بخش ورزشی EA نیز بوده است. او نگرانی خود را در مورد از دست رفتن طرفداران فوتبال و همچنین جذب آن‌ها به سمت بازی هایی مانند Fortnite نشان داده است. او در این مورد گفته است:

90 دقیقه زمان زیادی برای یک طرفدار است که بنشیند و یک بازی فوتبال را نگاه کند. هنگامی که به تعداد تماشاگران و آمار های مربوط به آن نگاه می کنم، به عنوان یک مدیر فوتبال نگران این هستم که چطور نسل جدید را به فوتبال بکشانم.

او راه حلی که برای این مشکل پیش گرفته است، جدال فناوری با فناوری بوده است. او در ادامه گفته است که آن‌ها صنعتی هستند که باید تمرکز جدی روی فناوری داشته باشند و باید کاری کنند که نسل فعلی که در حال بزرگ شدن است و علاقه خاصی به فوتبال ندارد را به سمت خود بکشانند. به همین دلیل قرار است محتواهای 60 تا 90 ثانیه ای را برای سرگرم کردن طرفداران تیم آماده کنند.

تیم لیورپول به همین منظور تلاش جدی به خرج داده است و از بهترین افراد موجود در اینستاگرام و یوتوب برای جذب طرفدار استفاده کرده است. همچنین معاهده ای با IBM امضا کرده است و قرار است که وب سایت خود را بهبود بخشند و محتواهای مناسبی را روی آن قرار دهند. Fortnite نه تنها محبوبیت خود را از دست نداده است بلکه روز به روز نیز شاهد افزایش آن بوده است و همین رقیب جدی برای صنعت سرگرمی و ورزش شده است. نظر شما چیست؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.