پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ گذشته انگلستان بازی Guardians of the Galaxy
محمد صادق شجاعی

پرفروش‌ترین بازی‌ های هفته‌ گذشته انگلستان: شروع موفق بازی Guardians of the Galaxy

محمد صادق شجاعی 11 آبان 1400 بدون دیدگاه
612 بازدید

هفته گذشته دو اثر مورد‌انتظار یعنی بازی‌های Guardians of the Galaxy و Mario Party Superstars در بازار‌های جهانی عرضه شده و با استقبال طیف گسترده‌ای از مخاطبین همراه شد. با این حال بازی FIFA 22، به عنوان محبوب‌ترین بازی ورزشی حال حاضر کشور انگلستان، همچنان رتبه اول جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این کشور، در هفته گذشته را در اختیار دارد. با لیست پرفروش‌ترین بازی‌ های هفته‌ گذشته انگلستان همراه باشید.

بازی فیفا 22 با وجود افت 11 درصدی در میزان فروش، برای پنجمین هفته متوالی صدر جدول پر‌فروش‌ترین بازی‌ های انگلستان را در اختیار دارد. این در حالی است که بازی Guardians of the Galaxy در هفته اول انتشار خود توانسته در جایگاه دوم قرار بگیرد. پس از بازی Avengers، این اثر دومین محصول شرکت Square Enix با اقتباس از شخصیت‌های شرکت مارول است. در مقام مقایسه، باید به این نکته اشاره کنیم که فروش بازی نگهبانان کهکشان به میزان 58 درصد کمتر از بازی اونجرز بوده است. از فروش کلی بازی Guardians of the Galaxy به میزان 82 درصد سهم کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 و 18 سهم پلتفرم ایکس باکس بوده است.

پس از بازی نگهبانان کهکشان، محصول جدید شرکت نینتندو، یعنی بازی Mario Party Superstars در رتبه سوم قرار دارد. علی‌رغم اینکه بازی ماریو پارتی سوپراستارز مانند دیگر محصولات بزرگ نینتندو در کانون توجه قرار ندارد؛ اما توانسته مخاطبین خود را جذب و به فروش قابل توجهی دست پیدا کند. بازی Super Mario Party که اثر قبلی سری Mario Party محسوب می‌شود؛ هم‌اکنون جزو 10 بازی پر‌فروش کنسول نینتندو سوییچ در کشور انگلستان قرار دارد. لازم به ذکر است که فروش بازی Mario Party Superstars به میزان 6 درصد کمتر از بازی Super Mario Party بوده است.

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ گذشته انگلستان بازی Mario Party Superstars

افت شدید فروش بازی‌ های House of Ashes و Metroid Dread

شرکت یوبیسافت در هفته گذشته محصول تازه خود را تحت عنوان بازی Riders Republic روانه بازار کرد. این اثر که در رتبه هشتم قرار دارد، 80 درصد از فروش خود را مدیون دارندگان کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 بوده و 20 درصد از فروش آن به نسخه ایکس باکس اختصاص دارد. بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes که در هفته اول عرضه جایگاه ششم را به خود اختصاص داده بود، به واسطه افت 52 درصدی در فروش، به رتبه بیست و یکم لیست پرفروش‌ترین بازی‌ های هفته‌ گذشته انگلستان سقوط کرده است. علاوه بر این به دلیل کاهش فروش 34 درصدی بازی Metroid Dread، جایگاه تازه‌ترین اثر سری متروید به رتبه 15 تنزل پیدا کرده است. در زیر می‌توانید نگاهی به جدول پر‌فروش‌ترین بازی‌ های انگلستان در هفته گذشته بیاندازید.

  1. FIFA 22
  2. Marvel’s Guardians of the Galaxy
  3. Mario Party Superstars
  4. Far Cry 6
  5. Mario Kart 8: Deluxe
  6. Animal Crossing: New Horizons
  7. Minecraft (Switch)
  8. Riders Republic
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.