بازی FIFA 22
یحیی رحیمی

نسخه کامپیوتر بازی FIFA 22 ویژگی‌های جدید را دریافت نخواهد کرد

یحیی رحیمی 22 تیر 1400 بدون دیدگاه
1,776 بازدید

بازی FIFA 22 به‌تازگی توسط شرکت الکترونیک آرتز معرفی‌شده و با توجه به توضیحات منتشرشده، یکی از واقعی‌ترین شبیه‌سازهای فوتبال را خواهیم دید. ویژگی‌های بسیار زیادی مانند قابلیت هایپرموشن به‌کاررفته است که حرکات بازیکنان را به‌صورت آنی شبیه‌سازی می‌کند تا یک مسابقه فوتبال واقعی به نمایش گذاشته شود. بر اساس وب‌سایت رسمی بازی فیفا 22 ، خبری از ویژگی‌های گفته‌شده برای نسخه‌ی کامپیوتر نخواهد بود.

شرکت EA Sports تغییرات چندانی در بازی FIFA 21 ایجاد نکرده بود و منتظر عرضه کامل کنسول‌های جدید بود. با کناره‌گیری کنسول‌های نسل هشتم مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، حال زمان آن است که بازی FIFA 22‌ با پشتیبانی از سخت‌افزار جدید همانند حافظه SSD و پردازنده جدید منتشر شود. این بازی از ویژگی‌های گرافیکی و گیم پلی جالبی استفاده می‌کند تا جذاب‌ترین مسابقات در اختیار بازی‌کننده قرار داده شود.

مهم‌ترین ویژگی بازی فیفا 22 بدون شک قابلیت هایپرموشن است که یک فناوری پویانمایی جدید است که با ضبط هزاران ساعت ویدیو و پردازش حرکات بازیکنان فوتبال پیش می‌رود. شرکت الکترونیک آرتز باور دارد که تغییرات جدید، واقعی‌ترین بازی فوتبال ممکن را ارائه خواهد داد که نمونه آن دیده نشده است. متأسفانه تمامی قابلیت‌های گفته‌شده تنها در دسترس کاربران کنسول‌های جدید ازجمله پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس خواهد بود و خبری از چنین ویژگی‌های تازه‌ای برای کامپیوتر نیست.

نسخه کامپیوتر بازی FIFA 22 همانند بازی FIFA 21 خواهد بود و تغییر چندانی ازلحاظ گیم پلی نخواهیم دید و تنها یک سری بخش‌های محتوایی جدید مانند قابلیت تأسیس باشگاه در بخش کریر مود اضافه خواهد شد. عدم انتشار نسخه‌ی باکیفیت بازی فیفا در طی چند سال اخیر با انتقادات فراوانی همراه شده است. بسیاری باور دارند که کامپیوترهای امروزی قدرت پردازشی بالایی دارند و عدم انتشار یک نسخه‌ی باکیفیت، هیچ توجیهی ندارد.

بازی FIFA 22

دردسر انتشار بازی FIFA 22 برای کامپیوتر

تولیدکننده ارشد بازی فیفا آبان ماه گذشته در گفتگو با وب‌سایت یوروگیمر به انتقادات واکنش نشان داده بود و باور داشت که سیستم‌های کامپیوتری مختلفی وجود دارد و نمی‌توان نسخه نسل جدید را برای تمام آن‌ها منتشر کرد و از سوی دیگر، انتشار دو نسخه جداگانه هم منطقی نخواهد بود. وی گفته بود:‌

هنگامی‌که به تصمیم‌گیری در مورد انتشار نسخه کامپیوتر رسیدیم، روی طرفداران متمرکز شدیم و کارایی سخت‌افزار آن‌ها را بررسی کردیم. ما می‌دانیم که کامپیوترهای قدرتمندی در دنیا وجود دارد اما در این حالت باید سیستم موردنیاز بازی را به بالاترین حد ممکن برسانیم و درنتیجه افراد بسیار زیادی قادر به تجربه بازی نخواهند بود.

معمولاً نسخه کامپیوتر مجموعه FIFA نسبت به نسخه کنسول افت گرافیکی داشته اما مسئله‌ی اصلی، پشتیبانی از حافظه SSD است و این قابلیتی است که کمتر فردی به آن دقت می‌کند اما اهمیت بسیار زیادی در نسل جدید دارد. طرفداران بازی FIFA 22 باور دارند که قابلیت هایپرموشن تنها یک طعمه‌ی تبلیغاتی است و این دلیل نمی‌شود که نسخه‌ کامپیوتر بار دیگر از قابلیت‌های گرافیکی جدید محروم بماند.

منبع : PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.