Gotham-Knights-Gameplay
یحیی رحیمی

انتشار بازی Gotham Knights برای PS4 و Xbox One لغو شد

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
563 بازدید

شرکت WB Games پس از انتشار شایعاتی از حذف پلتفرم‌های PS4 و Xbox One بازی Gotham Knights، رسماً این شایعات را تائید کرد. شرکت وارنر با انتشار بیانیه‌ای نوشت که بازی شوالیه‌های گاتهام در تاریخ 25 اکتبر برای کنسول‌های ایکس باکس سری، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود و استودیو توسعه‌دهنده به دلیل ارائه تجربه‌ای باکیفیت بهتر، کنسول‌های نسل هشتم را کنار گذاشته است.

به گزارش پارسی گیم، شرکت WB Games رسماً اعلام کرد که «به دلیل ارائه بهترین تجربه گیم پلی ممکن، انتشار بازی Gotham Knights برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ممکن نیست. توسعه‌دهنده در کنار این خبر از نسخه‌های مختلف بازی و محتوای آن‌ها رونمایی کرد و فهمیدیم که نسخه استاندارد، با قیمت 70 دلار به فروش می‌رسد و قیمت شصت دلار کنار گذاشته است.

بازی Gotham Knights PS4

نسخه‌های مختلف Gotham Knights

نسخه استاندارد که تنها شامل بازی اصلی می‌شود با قیمت 70 دلار دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه دولوکس با قیمت 90 دلار به فروش می‌رسد و شامل بازی اصلی به همراه بسته الحاقی Visionary Pack است. این بسته، آیتم‌های تزئینی و لباس‌های متفاوتی را برای شخصیت‌ها باز می‌کند. در نهایت نیز نسخه کالکتور با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد که شامل آیتم‌های نسخه دولوکس به همراه یک کتاب مصور شانزده صفحه‌ای، نقشه گاتهام سیتی و مجسمه و پیکسل مخصوصی است.

توسعه‌دهنده در کنار ویدیو گیم پلی، ویژگی‌های تازه بازی Gotham Knights را رونمایی کرد. بنابر توضیحات منتشر شده، بازی جدید ارتباطی به سری بتمن آرکهام ندارد و دنیای آن متصل به این بازی‌ها نیست. شرکت وارنر قابلیت کراس پلتفرم را تائید کرده و در نتیجه بازی‌کنان میان پلتفرم‌های مختلف قادر به تجربه بازی همراه یکدیگر خواهند بود. افرادی که شوالیه‌های گاتهام را پیش‌خرید کنند، یک پوسته ویژه دریافت کرده که البته امکان خرید آن از طریق بازی نیز وجود دارد.

ویدیو گیم پلی چهارده‌دقیقه‌ای بازی شوالیه‌های گاتهام با روایت کارگردان بازی به نام جف النور پخش شد که شخصیت‌های مختلف را نمایش داد و همچنین پرده از داستان بازی برداشت. همان‌طور که می‌دانید، اتفاقات داستان پس از مرگ بتمن رخ می‌دهد و چهار ابرقهرمان به دنبال نبرد با دادگاه جغدها هستند. هفته گذشته شایعه‌ای در مورد وجود حالت کوآپ چهارنفره منتشر شد؛ اما این خبر رسماً توسط وارنر تکذیب شد و خبری از حالت چهارنفره در بخش داستانی نخواهد بود.

حذف یک‌باره کنسول‌های نسل هشتم از پلتفرم‌های هدف بازی Gotham Knights موجب تعجب بازی‌کنان شده است. منتظر انتشار بازی شوالیه‌های گاتهام در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) برای کامپیوتر، ایکس باکس سری و PS5 باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.