wb-interactive
یحیی رحیمی

Warner Bros از سال 2013 تا به حال دنبال ساخت بازی Superman بوده است

یحیی رحیمی 21 آبان 1398 بدون دیدگاه
846 بازدید

برای بسیاری از مردم، ابرقهرمان ها جایگاه ویژه ای دارند. بسیاری از کودکی با آن‌ها بزرگ شده اند و از فیلم ها و کمیک هایشان لذت برده اند. تا به حال بازی ها و فیلم های زیادی پیرامون این شخصیت های خیالی ساخته شده است اما کمتر از همه به Superman پرداخته شده است. به نظر می رسد که Warner Bros چند سالی است دنبال ساخت چنین بازی است.

سری بازی Batman توانسته موفقیت فوق العاده ای در صنعت بازی های ویدیوییlou کسب کند. همه ما سری Arkham را بازی کرده ایم و از آن لذت برده ایم اما شخصیت های افسانه ای مانند Superman هیچ گاه شانس چنین چیزی را نداشته اند. حالا مدارک لو رفته نشان می دهند که استودیو Warner Bros Games چند سالی است که دنبال ساخت چنین بازی است.

فردی در حساب توییتر خود از ساخت یک بازی پیرامون شخصیت Superman از سال 2013 تابه حال خبر داده است. این بازی قرار بود که یک جهان باز بر پایه داستان خطی باشد و حتی اسم آن نیز قرار بود که Superman Unbound باشد. به نظر می رسد که تمامی این پروژه ها در آخر به شکست خورده اند و هر کدام نیز دلایل خود را برای شکست داشته اند.

هر چند که این موضوع را باید یک شایعه در نظر گرفت و نباید کاملا به آن استناد کرد و این خود شما هستید که در این مورد تصمیم می گیرید اما همه چیز کاملا منطقی به نظر می رسد و حتی زمان بندی آن نیز کاملا درست است و به شواهدی که در دست داریم می خورد.

اخیرا شایعاتی از استودیو Warner Bros Montreal منتشر شده بود که خبر از ساخت بازی جدیدی از سری Arkham را می داد. باید دید که آیا Superman نیز بالاخره در قالب یک بازی ویدیویی منتشر خواهد شد یا خیر. به نظر می رسد که این اتفاق در چند سال آینده رخ خواهد داد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.