بازی Call of Duty Vanguard
محمد صادق شجاعی

جزئیات فصل اول بازی‌های Call Of Duty: Vanguard و Warzone اعلام شد

محمد صادق شجاعی 21 مهر 1400 بدون دیدگاه
967 بازدید

فصل ششم سری Call of Duty در حالی در جریان است که در قالب آن آخرین بخش از محتوا‌های پس از انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرند. بازی Call of Duty: Vanguard چند هفته دیگر عرضه و فصل جدیدی از سری کالاف دیوتی آغاز خواهد شد. حال در این مطلب هر آنچه که از فصل جدید بازی Warzone و فصل اول بازی کال آف دیوتی ونگارد می‌دانیم، به اطلاع شما خواهیم رساند.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) و در میانه فصل ششم بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر خواهد شد. این امر بدان معناست که بازیکنان می‌توانند در قالب کمپین داستانی و بخش چند‌نفره کالاف دیوتی ونگارد از فضای جنگ جهانی دوم لذت ببرند و همچنان به واسطه بازی Warzone، جنگ سرد را تجربه کنند.

تاریخ شروع اولین فصل از محتواهای پس از انتشار بازی Call of Duty: Vanguard اعلام نشده است. با این حال به دلیل به پایان رسیدن فصل ششم سری Call of Duty در تاریخ 1 دسامبر (10آذر)، انتظار می‌رود که این دست از محتوا‌ها پس از این تاریخ در دسترس قرار بگیرند. همچنین مدتی پیش نقشه جدید بازی Call of Duty: Warzone با محوریت بازی کالاف دیوتی ونگارد معرفی شد. علی‌رغم عدم اعلام تاریخ انتشار نقشه Pacific، انتظار می‌رود همزمان با فصل اول بازی Call of Duty: Vanguard، فصل جدید بازی وارزون نیز در دسترس قرار بگیرد.

ایموس هاج (Amos Hodge)، کارگردان خلاق استودیو Raven Software، در جریان ویدیو Season Six Studio Broadcast اعلام کرده است که فصل ششم بازی Warzone، آخرین حضور بازیکنان در نقشه Verdansk خواهد بود. بر این اساس، می‌توان انتظار داشت که نقشه جدید بازی وارزون در پایان فصل ششم در دسترس قرار خواهد گرفت. فصل جدید بازی Call of Duty: Warzone دارای سیستم ضد تقلب تازه‌ای خواهد بود که بسیاری از طرفداران این اثر بتل رویال خواهان آن هستند.

 Warzone Call of Duty Vanguard

بخش زامبی متفاوت از قبل

در رابطه با محتواهای Zombies، هیچ اطلاعاتی در رابطه بخش‌های مختلف و حتی زمان انتشار آن‌ها منتشر نشده است. استودیو Treyarch همچنان مسئولیت ساخت این بخش را بر عهده دارد. براساس گفته‌های کریگ هیوستون (Craig Houston)، نویسنده ارشد این بخش، داستان بخش زامبی جزوی از خط داستانی Dark Aether بوده و بیش از پیش به آزمایشات مخفی خواهد پرداخت. در ادامه او گفته است که جزئیات بخش Zombies در روز‌های نزدیک به هالووین اعلام می‌شوند.

با استناد به اطلاعات که فاش شده، بازی Call of Duty: Vanguard در هنگام انتشار فاقد نقشه استاندارد و راند-محور Zombies خواهد بود و اولین نقشه استاندارد این بخش همزمان با آغاز فصل اول در دسترس قرار می‌گیرد. بخش Zombies بازی مذکور دارای حالت جدید و متفاوت نسبت به حالت راند-‌محور گذشته خواهد بود. TheMW2Ghost، از افشاگران مهم اطلاعات مربوط به سری کالاف دیوتی، اعلام کرده که حالت جدید بخش زامبی ترکیبی از حالت‌های Outbreak ،Onslaught و راند-محور خواهد بود. موارد ذکر شده در حد شایعه هستند و بدون تایید رسمی از سوی شرکت Activision نمی‌توان به آن‌ها استناد کرد. با این حال امیدواریم تا زمان جشن هالووین، مصادف با تاریخ 31 اکتبر (9 آبان)، جزئیات بیشتری در رابطه با بخش زامبی بازی کال آف دیوتی ونگارد منتشر شود.

نظر شما در مورد فصل جدید بازی‌های سری کالاف دیوتی چیست؟ آیا می‌توانند تجربه موفق فصل‌های قبل را تکرار کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.