سود بازی Assassin's Creed Valhalla
محمد صادق شجاعی

بازی Assassin’s Creed Valhalla به دومین اثر سود آور یوبی سافت تبدیل شد

محمد صادق شجاعی 8 آبان 1400 بدون دیدگاه
983 بازدید

از زمان عرضه دوازدهمین اثر اصلی سری Assassin’s Creed یعنی اساسینز کرید والهالا در حدود یک سال می‌گذرد. این بازی در بخش‌های مختلفی از جمله روایت، شخصیت‌ها، صدا‌گذاری و جلوه‌های بصری مورد تحسین منتقدین و استقبال مخاطبین قرار گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت Ubisoft در جریان جلسه مالی سه ماهه دوم سال جاری، اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Valhalla به دومین اثر سود آور تاریخ این شرکت تبدیل شده است.

با استناد به گفته‌های شرکت یوبیسافت در ماه نوامبر 2020، بازی اساسینز کرید والهالا در هفته اول انتشار خود، فروشی بیش از هر اثر دیگر سری اساسینز کرید داشته است. همچنین فروش کلی از زمان آغاز سری تا این تاریخ معادل با 155 میلیون نسخه بوده است. اکنون این شرکت در گزارش مالی جدید خود، اعلام کرده که بازی Assassin’s Creed Valhalla سود آوری و عملکردی به مراتب بهتر از بازی Assassin’s Creed Odyssey، اثر قبلی مجموعه اساسینز کرید داشته است. همچنین شرکت Ubisoft قرار است برای اولین بار در تاریخ سری Assassin’s Creed، بسته‌های الحاقی سال دوم را برای بازی Assassin’s Creed Valhalla عرضه کند.

در بخشی از جلسه مالی شرکت یوبی‌سافت، اعلام شد که بسته الحاقی Siege of Paris از بازی AC Valhalla توانسته رکورد جدیدی به ارمغان بیاورد. این شرکت قصد دارد در سال دوم بازی Assassin’s Creed Valhalla، به خصوص در نیمه دوم سال مالی جاری منتهی به 31 مارس 2022 (11 فروردین 1401)، محتوا‌های فوق‌العاده‌ای را برای آن عرضه کند. مدتی پیش فردی به نام j0nathan با داده‌کاوی آپدیت اخیر، متوجه شد که بسته الحاقی بعدی آساسینز کرید والهالا، Dawn of Ragnarök نام خواهد داشت.

سود بازی Assassin's Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Infinity پروژه بعدی یوبی سافت

پروژه دیگر یوبیسافت برای سری مذکور، بازی Assassin’s Creed Infinity بوده که هم اکنون به صورت مشترک توسط استودیو‌های Ubisoft Quebec (سازنده اساسینز کرید ادیسی) و Ubisoft Montreal (سازنده اساسینز کرید اوریجینز و والهالا) در حال ساخت است. اثر مذکور قرار است دنیایی عظیم را در اختیار مخاطبین قرار دهد که از چندین دوره تاریخی تشکیل شده و به عنوان یک لایو سرویس به مرور تکامل پیدا خواهد کرد. پیش از این اعلام شد که این بازی رایگان نخواهد بود. در ماه ژوئیه فردریک دوگه، مدیر ارشد مالی شرکت یوبی سافت، از بازی Assassin’s Creed Infinity به عنوان «پروژه‌ای هیجان‌انگیز و جاه‌طلبانه» نام برده که به سنت سری Assassin’s Creed برای ارائه داستان‌های غنی وفادار خواهد بود. شرکت یوبی سافت در ماه مه، اعلام کرد که سری Assassin’s Creed در بازه زمانی 12 ماهه منتهی به 31 مارس (11 فروردین)، موفق‌ترین سال خود را پشت سر گذاشته است.

نظر شما در مورد بازی Assassin’s Creed Valhalla چیست؟ آیا این اثر و بسته‌های الحاقی آن را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما بازی Assassin’s Creed Infinity موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.