پارسی گیم

دانلود بازی Hyper Scape برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 16 مهر 1399 8 دیدگاه
6,226 بازدید

دانلود بازی Hyper Scape برای پلی استیشن 4

گسترش بازی‌های بتل رویال مجانی باعث شده است که ناشران بزرگ بازی‌های ویدیویی به فکر انتشار بازی مخصوص خود در این سبک خاص بیفتند. پس از EA و Activision حالا نوبت به یوبی‌سافت رسیده است که با بازی Hyper Scape خود را به بازار بازی‌های آنلاین مجانی با خرید درون برنامه‌ای بکشاند. هایپر اسکیپ یک عنوان بتل رویال فانتزی است که از دیگر بازیگران بزرگ بازار همچون Apex Legends الگوبرداری کرده است و با گنجاندن ویژگی‌های مخصوص و همچنین اتصال مستقیم به شبکه استریم توییچ، روش تازه‌ای برای ارائه مزه بازی‌های بتل رویال پیداکرده است. مانند دیگر بازی‌های بتل رویال وارد منطقه‌ای دورافتاده می‌شوید و با استفاده از سلاح‌های آینده‌نگرانه و شخصیت‌هایی که هرکدام ویژگی مخصوص به خوددارند، ساعت‌ها سرگرم شوید و اوقات خوشی را همراه تازه‌ترین محصول یوبی‌سافت به سر ببرید.

مهم‌ترین ویژگی بازی Hyper Scape وجود شخصیت‌هایی با توانایی‌های خاص است. شما یکی از آن‌ها را انتخاب خواهید کرد و سپس وارد بازی می‌شوید. برای نمونه یکی از هیروها در مبارزات نزدیک تبحر دیگر دارد و دیگری می‌تواند از قدرت بدنی برای مبارزه استفاده کنید. مکانیسم‌های گیم پلی در نوع خودش انقلابی هستند. می‌توانید به‌راحتی روی ساختمان‌ها بپرید و از آن‌ها فرود بیایید و شروع به تیراندازی کنید. سلاح‌های به کار گرفته‌شده در بازی، تنها از گلوله استفاده نمی‌کنند و ممکن است با لیزر و نیروهای فانتزی هم روبه‌رو شوید. بازی هایپر اسکیپ برعکس دیگر عنوان‌های بتل رویال چندان روی مخفی‌کاری تمرکز نکرده است و زوم روی بخش اکشن صورت گرفته است. به‌نوعی که درگیری‌های شدیدی در طول بازی تجربه خواهید کرد که حسابی شمارا به هیجان خواهند آورد.

غارت یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی Hyper Scape به شمار می‌رود. این بخش قشر مختلفی از لباس‌های متنوع را به همراه آیتم‌های هیل کننده و البته ضدگلوله در اختیار شما قرار می‌دهد. با جستجو در محیط بازی انواع و اقسام آیتم‌ها را خواهید یافت که هرکدام از آن‌ها شمارا در طول بازی یاری خواهند کرد. دشمن ممکن است برای شما تله‌هایی بگذارد و قرار گرفتن در این تله‌ها ممکن است در آخر منجر به از دست رفتن جان شما شود. از ویژگی‌های جالب بازی می‌توان به همگام‌سازی با توییچ اشاره کرد. درصورتی‌که حساب یوپلی خود را به توییچ متصل کرده باشید، با تماشای استریم های انجام‌شده هم امتیاز دریافت خواهید کرد و این اولین بازی است که به تماشاگران استریم هم آیتم و امتیاز اعطا می‌کند. بازی Hyper Scape هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و به همین دلیل باگ‌ها و مشکلاتی را مشاهده خواهید کرد. ارسال بازخورد به توسعه‌دهندگان در رفع مشکلات چاره‌ساز خواهد بود. در این سبک بازی‌های Call of Duty Warzone و Valorant را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Hyper Scape با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Hyper Scape is a free-to-play first-person shooter battle royale game developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft. The game is notable for its integration with video game live streamers which allows viewers on Twitch to affect the outcome of a match. The game’s main mode shares elements with other battle royale games, where up to 99 players are dropped on to a map that slowly shrinks over time with players seeking to eliminate the competition. The game however differs in that once the last sector closes a crown appears, any player that is able to hold on to the crown for 45 seconds is automatically declared the winner. Alternatively the game also ends when only one player or team remains.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 5.97 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    بهنام

    مهمان

    بازی کرک شده داخل سایت قرار میدید؟
    من کنسولم کپی خور هست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بهنام

      پشتیبانی

      خیر نسخه اصلی است

  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام من بازی رو از یو پلی دانلود کردم میزنم پلی رو که بازی بیاد این پیام رو میده THE PROCEDURE ENTRY POINT vkGetPhysicalDeviceMemoryProperties2 could not be located in the dynamic link library vulkan-1.dll

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    سلام.ببخشید این نسخه اورجینال هست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پارسا

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    pourya

    مهمان

    سلام خسته نباشید ببخشد این فایل ها موقع استخراج مشکل دارن استخراج نمیشن اصلا ارور میدن یا وقتی که استخراج میشن همشون میبینی کلا داخل پوشیه یدون فایل بیشتر نیست مشکل دارن

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به pourya

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      بررسی کنید فضای کافی در هارد خود داشته باشید
      اگر اروری دریافت کردین تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید

  • Avatar

    کامران

    مهمان

    واقعا دمتون گرم ایقدر سریع قرار میدید ایول
    بازی های دیگ رو هم همین طوری سریع قرار بدین سایتا دیگ سرعت دانلودشون افتضاحه
    بازم ممنون

    پاسخ دهید