Back-4-Blood
مبین نعمت‌اللهی

تعداد بازی‌کنندگان بازی Back 4 Blood به مرز 6 میلیون نفر رسید

مبین نعمت‌اللهی 6 آبان 1400 بدون دیدگاه
326 بازدید

استودیو Turtle Rock خالق فرنچایز Left 4 Dead که چندی‌پیش در همکاری با Warner Bros پروژه جدید خود، بازی Back 4 Blood را روانه‌ی بازار کرد، از عملکرد فوق‌العاده این بازی در جذب بازی‌کنندگان خبر داد.

با اعلام استودیو ترتل راک در حساب‌ رسمی بازی در توئیتر، این اثر تیراندازی آخرالزمانی تنها در 2 هفته از زمان انتشار خود، موفق به جمع‌آوری بیش از 6 میلیون بازیکن بر روی تمامی پلتفرم‌ها شده، پیغامی که در آخر با تشکر از بچه‌های تیم Cleaners هافمن، واک، کارلی و جیم رای تلاش و فداکاری‌ آن‌ها توام شده است.

نقش مهم گیم پس در موفقیت Back 4 Blood

همان‌حال که بازی بک فور بلاد در‌ جذب بازی‌کنندگان عملکرد بسیار خوبی داشته است، می‌توان درصد بالایی از این موفقیت را سرویس ایکس باکس گیم پس تلقی کرد. به تعبیر مایکروسافت، بازی Back 4 Blood از همان روز راه‌اندازی بر روی گیم پس در دسترس بوده و احتمال فراوان، بسیاری از بازی‌کنندگان کنونی به جای خرید و یا پیش‌سفارش نسخه‌های فیزیکی، با پرداخت حق‌اشتراک 10 دلاری سرویس گیم پس به تجربه‌ی بازی نشسته‌اند.

Back 4 Blood

این بدین معنا نیست که Back 4 Blood بدون سرویس Xbox Game Pass موفق نبوده، چرا که بسیاری از علاقه‌مندان بازی Left 4 Dead خواستار جانشینی به‌حق برای این بازی تیراندازی اول‌شخص بوده‌اند. موفقیتی که به وضوح در چارت پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا دیده می‌شود، جایی که Back 4 Blood بعد از صدرنشینی بلامنازع FIFA 22 و قرار گرفتن بازی‌های Metroid Dread و Far Cry 6 در رتبه‌های دوم و سوم، لقب چهارمین عنوان پرفروش هفته گذشته در انگلستان را با داشتن بیش از 6 میلیون مخاطب به خود اختصاص داده است.

اگر به تجربه‌ی حالت تک‌نفره علاقه دارید، استودیو Turtle Rock خطاب به شما از پیشرفت‌های حاصله در این زمینه خبر می‌دهد. بک فور بلاد که به‌عنوان یک بازی تیراندازی چندنفره آنلاین شناخته می‌شود، بر روی تمامی پلتفرم‌های رایانه‌شخصی، ایکس باکس سری و پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

با اضافه شدن بازی پرمخاطب Back 4 Blood به لیست بازی‌‌های سرویس گیم پس و حق‌اشتراک ماهیانه‌ی 10 دلار، می‌توان از آن به‌عنوان یک معامله‌‌ی دو سر برد یاد کرد. دسترسی به تمام بازی‌های فرست‌پارتی مایکروسافت در همان روز انتشار و محتویات جدید برای رایانه‌های شخصی، سرویس Game Pass را به یکی از قدرتمند‌ترین پلتفرم‌های تجربه‌ی بازی‌های ویدئویی، با پشتیبانی از صدها اثر انحصاری و مولتی‌پتلفرم تبدیل کرده است.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.