یحیی رحیمی

نمرات و نقد بازی Back 4 Blood منتشر شد

یحیی رحیمی 20 مهر 1400 بدون دیدگاه
876 بازدید

بازی Back 4 Blood امروز به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد و باتوجه به آنکه فصل هالووین از راه رسیده، زمان مناسبی است که این اثر ترسناک و جذاب را تجربه کنیم. اگر چه بازی جدید استودیو Turtle Rock Studios یک بتا عمومی داشت و توانستیم با نقاط قوت و ضعف بازی آشنا شویم، اما منتقدان تمام جنبه‌های مختلف بازی را برای ما تشریح کرده‌اند. در ادامه بخشی از نقد بازی Back 4 Blood توسط سایت‌های معتبر را خواهیم خواند.

معرفی بازی Back 4 Blood با حمایت طرفداران Left 4 Dead روبه‌رو شد و بسیاری انتظار داشتند که لحظات مهیجی که در آن بازی به سر بردند، برای آن‌ها تکرار شود. همان لحظه‌های اول بازی به شما یادآوری می‌کند که Turtle Rock Studios شاخ و برگ مناسبی به فرمول تولید چنین بازی‌های ترسناکی داده است. علاوه بر مکانیسم‌هایی مانند تیراندازی، بخش کارت نیز ویژگی تازه‌ای است که توانسته فرمول بازی‌های کوآپ را بهتر کند. از آنجایی که بازی جدید، یک سرویس آنلاین به حساب می‌آید، قطعاً اوقات جذابی را خواهید داشت.

نمرات و نقد بازی Back 4 Blood

نقد بازی Back 4 Blood

منتقدان به طور کل از بازی تعریف کرده‌اند و مکانیسم‌های آن را ستوده‌اند، اما واضح است که بازی بدون ایراد و مشکل نیست و در عین حال می‌تواند رضایت عاشقان بازی‌های زامبی محور گروهی را به دست بیاورد.

TheGamer – امتیاز 9 از 10

اگر بازی Left 4 Dead را تجربه کرده باشید، این اثر را مانند بازگشتی به خانه خواهید دانست. Back 4 Blood اما پخته‌تر شده و بعد اکشن و هیجان آن بیشتر شده است. تمامی مکانیسم‌های قبلی بهبود پیدا کرده‌اند و ویژگی‌های جدید باعث شده تا بازی‌کنان تجربه‌ای تازه داشته باشند. سخت است تا انتشار بازی و تجربه آن توسط دوستانم صبر کنم!

PC Invasion – امتیاز 4 از 5

به طور کل از بازی Back 4 Blood خوشم آمد و قرار است تا مدت‌ها آن را تجربه کنم. این انتخابی مناسب برای طرفداران Left 4 Dead است که به دنبال اثری بهتر و با ارزش‌تر هستند؛ اما واضح است که افت کیفیت نسبت به نسخه بتا و انتخاب‌های گیج کننده در مورد درجه سختی، باعث شد تا این اثر شروع مناسبی نداشته باشد. شکی ندارم که بازی پس از برطرف شدن مشکلات و باگ‌ها، مقصد مناسبی برای بازی‌کنان ژانر ترس و بقا خواهد بود.

نقد بازی Back 4 Blood

Windows Central – امتیاز 8 از 10

از زمانی که توانستم بتا بازی را تجربه کنم، برای دریافت بازی اصلی هیجان داشتم و با اطمینان می‌گویم که Back 4 Blood، همان Left 4 Dead 3 است که افراد زیادی منتظر انتشار آن هستند. نکاتی وجود دارد که مرا ناامید می‌کند، اما به طور کل باید بگویم که اگر به شوترهای کوآپ علاقه‌ دارید، اوقات مفرحی در این بازی خواهید داشت. این یکی از بهترین شوترهای ایکس باکس است و امیدوارم که توسعه‌دهندگان محدودیت‌های تجربه بازی به تنهایی را حذف کنند.

VGC‌- امتیاز 6 از 10

این بازی تنها زمانی ارزش تجربه را دارد که بتوانید افرادی پیدا کنید که شما را از تجربه واقعی بازی دور کنند. اگر چه می‌توان بخش تک نفره را انتخاب کرد، اما محدودیت‌ها اجازه‌ی یک تجربه‌ی مناسب را نمی‌دهد. اگر گروه دوستان شما می‌خواهد ساعت‌های ترسناکی را پس از چند دست وارزون یا Raibow Six تجربه کند، قطعاً اوقات جالبی خواهید داشت.

میانگین نمرات Back 4 Blood

بازی جدید استودیو Turtle Rock Studios توانسته نمره متاکریتیک 76 را کسب کند، البته هنوز بررسی‌های کامل ثبت نشده و اسامی بزرگی غایب هستند و ممکن است تغییری در امتیاز نهایی ایجاد شود.

Inverse – 90
Multiplayer.it – 80
SpazioGames – 80
GameGrin – 75
Eurogamer Italy – 70
Screen Rant – 70

امتیاز متاکریتیک Back 4 Blood

منبع: MetaCritic

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی Back 4 Blood ارزش تجربه را دارد؟

بله بازی Back 4 Blood یک تجربه‌ی مناسب برای شما و دوستانتان خواهد بود و قطعا اوقات مفرحی با هم خواهید گذراند.

۱
آیا Back 4 Blood را می‌توانم آفلاین بازی کنم؟

خیر، بازی Back 4 Blood یک اثر گروهی و در ادامه Left 4 Dead است و اثری داستانی و آفلاین نیست. برای تجربه بازی یا باید سی دی کی خریداری کنید یا اینکه اشتراک ایکس باکس گیم پس تهییه کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.