آریانا گرانده Fornite
یحیی رحیمی

تیشرت‌های بی‌کیفیت آریانا گرانده با لوگو فورتنایت داد هواداران را درآورد

یحیی رحیمی 2 آبان 1400 بدون دیدگاه
16,790 بازدید

آریانا گرانده، خواننده معروف آمریکایی، تصمیم به فروش تیشرت و آیتم‌های متفاوت با شکل و قیافه‌ی بازی فورتنایت گرفته است. حضور آریانا گرانده در بازی Fortnite اتفاق بزرگی بود که باعث شد تا طرفداران این خواننده نیز به سوی بازی بتل رویال شرکت اپیک گیمز کشیده شوند و در عین حال، بازی‌کنان نیز کنسرت او را به صورت زنده تماشا کنند. عرضه آیتم‌های تجاری توسط آریانا گرانده باعث ایجاد موجی از نارضایتی و اعتراض نسبت به او شده است.

آیتم‌های تجاری جدید، اوایل هفته گذشته توسط صفحه توییتر آریانا گرانده معرفی شد. این آیتم‌ها شامل یک تیشرت و گرمکن مشکی‌رنگ می‌شود که مدل فورتنایت آریانا گرانده روی قسمت جلویی چاپ شده است. در پشت تیشرت نیز لوگو بازی Fortnite مشاهده می‌شود و همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، یک دقیقه هم برای طراحی این آیتم‌ها وقت صرف نشده و حتی می‌توان به صورت آنلاین نیز چنین تیشرت‌هایی را چاپ کرد.

آریانا گرانده فورتنایت

واکنش‌ها به کالاهای تجاری آریانا گرانده در شبکه‌های اجتماعی بسیار منفی بوده است. بسیاری تنبلی و عدم وقت گذاشتن برای طراحی تیشرت را به باد انتقاد گرفته‌اند و باور دارند که این تنها یک لباس سیاه با طرحی بی‌کیفیت است که هیچ‌گونه المان ویژه‌ای روی آن دیده نمی‌شود. انتقادات بیشتر موردتوجه قیمت این کالاها بوده و جالب است بدانید که برای گرمکن باید 65 دلار بپردازید و همچنین تیشرت نیز 35 دلار قیمت دارد که باعث ناامیدی و عصبانیت طرفداران فورتنایت شده است.

واکنش‌ها به تیشرت فورتنایت آریانا گرانده ادامه دارد

بسیاری از طرفداران بازی Fortnite با ایجاد میم و تصاویر خنده‌دار، به قیمت و طراحی بسیار ساده تیشرت فورتنایت آریانا گرانده واکنش نشان داده‌اند. برای نمونه یکی از کاربران نوشته است:‌« حتی اگر آریانا را هم دوست داشته باشم، عمراً از این تیشرت خوشم بیاید؛ می‌توانم با پنج دلار یک نمونه بهتر از آن بسازم!» فردی دیگری نوشته است: «می‌توانست خیلی بهتر طراحی شود، طرح یک بچه‌خوک رنگین‌کمانی به همراه تصویر آریانا از این بهتر می‌شد!»

تراویس اسکات Fortnite

کاربران دیگری به کنسرت آریانا گرانده در فورتنایت اشاره‌کرده‌اند و باور دارند که لحظات مهیج آن می‌توانست الهام‌بخش طراح شود و یک محصول باکیفیت و مناسب در اختیار طرفداران قرار گیرد. تراویس اسکات که سال گذشته کنسرت خود را در Fortnite برگزار کرد، تیشرت‌های مشابهی را به فروش رساند که به باور بسیاری از بازی‌کنان، طراحی مناسبی داشت و در مقایسه با تیشرت آریانا گرانده، یک سر و گردن بالاتر بود. نظر شما در مورد این محصولات گران‌قیمت چیست؟‌

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.