بازی PUBG New State
مبین نعمت‌اللهی

زمان انتشار و نقشه‌های بازی PUBG: New State معرفی شد

مبین نعمت‌اللهی 1 آبان 1400 5 دیدگاه
7,071 بازدید

بعد از آنکه چندی‌پیش تریلری تازه از بازی PUBG: New State توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست چرخید و همان‌حال که جزئیاتی جدید از بازی افشا می‌شد، سرانجام شرکت Krafton پا پیش گذاشت و با برگزاری رویدادی رسانه‌ای، از زمان انتشار و نقشه‌های جدیدترین دنباله از مجموعه بازی‌ پابچی پرده‌برداری کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، دنباله‌ی بازی PUBG: Battlegrounds که با عنوان New State شناخته می‌شود، در تاریخ 11 نوامبر برابر با 20 آبان برای موبایل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. بازی PUBG: New State که توسط همان تیم توسعه‌دهنده اسبق ساخته شده، یک اثر کاملا رایگان است که به عنوان ادامه‌ی بازی پابجی موبایل شناخته می‌شود. پابجی نیو استیت در بیش از 200 کشور مختلف در دسترس بازی‌کنندگان قرار می‌گیرد.

بنابر گفته‌ی ناشر بازی، شرکت کرافتون، بیش از 40 میلیون کاربر تلفن‌همراه برای تجربه‌ی جدیدترین عنوان از مجموعه PlayerUnknown’s Battlegrounds ثبت‌نام کرده‌اند. عنوانی که در سال 2051 میلادی جریان دارد و در زمان راه‌اندازی از 4 نقشه که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Troi و Erangel اشاره داشت، پشتیبانی می‌کند.

با اطلاعاتی که به‌واسطه‌ی یک رویداد رسانه‌ای، توسط شرکت کرافتون اعلام شد می‌توان گفت که ویژگی‌های کلیدی از جمله سیستم تیراندازی یا همان Gunplay کاملا در تعادل با آنچه که در نسخه‌های رایانه‌شخصی بازی Battlegrounds پیاده‌سازی شده بود، قرار خواهد داشت و تمرکز بر شخصی‌سازی سلاح‌ها، سیستم منحصربه‌فرد جذب بازیکن و بازار فروشگاه Drone، همگی تجربیاتی هیجان‌انگیز را پیش‌رو بازی‌کنندگان خواهد گذاشت.

نقشه ارانگل PUBG: New State

نقشه‌های بازی PUBG: New State

بازی PUBG New State هنگام انتشار از چهار نقشه پشتیبانی می‌کند. دو نقشه تروی (Troi) و ارانگل (Erangel) دارای وسعت هشت کیلومتر مربع هستند. سومین نقشه نیز حالت مبارزه تیمی چهار در مقابل چهار را دارد و آخرین مپ نیز متعلق به کمپ تمرینی است که می‌توانید قواعد و اصول اولیه شرکت در بازی را یاد بگیرید. در حال‌حاضر، تنها دو حالت فردی و گروهی در رقابت‌های FFP و TPP در دسترس بازی‌کنندگان خواهد بود.

نکته‌ی جالب در مورد بازی پابجی نیو استیت، بازسازی نقشه ارانگل بوده و آنچه می‌بینید، آینده‌ی نقشه فعلی بازی پابجی موبایل است. توسعه‌دهندگان قول انتشار نقشه‌های پابجی موبایل را نیز برای بازی جدید داده‌اند و برنامه‌های مختلفی برای آپدیت‌های بعدی در نظر گرفته شده است. این بازی همچنین از یک سیستم آنتی‌چیت جدید استفاده می‌کند که از تازه‌ترین فناوری روز بهره برده و جلوی هکرها و بازیکن‌های متقلب را می‌گیرد.

زمان انتشار PUBG: New State

انتظار می‌رود که دنباله‌ی بازی پابجی که با عنوان New State شناخته می‌شود، در سال 2022 میلادی بر روی کامپیوتر و کنسول‌های خانگی عرضه شود. در کنار نیو استیت، عنوان The Callisto Protocol که یک بازی ترسناک در دنیای پر هرج‌و‌مرج پابجی به حساب می‌آید، برای انتشار در سال مالی جدید برنامه‌ریزی شده است.

لازم به ذکر است تست‌فنی و نهایی بازی PUBG: New State از تاریخ 29 لغایت 30 اکتبر، نزدیک به 6 روز دیگر در 28 کشور از اروپا، آسیا و خاورمیانه برگزار و سپس 12 روز دیگر بر روی تلفن‌‌های همراه عرضه خواهد شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی PUBG: New State چه زمانی منتشر می‌شود؟

دنباله‌ی بازی PUBG: Battlegrounds که با عنوان New State شناخته می‌شود، در تاریخ 11 نوامبر برابر با 20 آبان برای موبایل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    پابجی موبایل

    مهمان

    بهترین بازی همون پابجی موبایله این نیواستید بدرد نمیخوره فقط پابجی موبایل

    پاسخ دهید
  • Avatar

    طاها

    مهمان

    خدا شکر بعد تخیر اومد خیلی خوبه من لحظه شماری می کنم که بیاد داخل فروشگاه پیش سبتنام کردم که باید خبر دار بشم حالا انشالله یه چند روز دیگه می یاد من باید این رو نصب چون تریلر هاش من رو به هیجان زده کرده من که عاشق بازی هستم چون خیلی خوبه و حالا داخل بازی جدیدش رفته به آینده

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیرعلی در پاسخ به طاها

      مهمان

      من برا مک لارن ثبت نان کردم

  • Avatar

    حسام

    مهمان

    به به چی بشه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      طاها در پاسخ به حسام

      مهمان

      خدا شکر بعد تخیر اومد خیلی خوبه من لحظه شماری می کنم که بیاد داخل فروشگاه پیش سبتنام کردم که باید خبر دار بشم حالا انشالله یه چند روز دیگه می یاد من باید این رو نصب چون تریلر هاش من رو به هیجان زده کرده من که عاشق بازی هستم چون خیلی خوبه و حالا داخل بازی جدیدش رفته به آینده