PUBG-New-State
یحیی رحیمی

بیش از 40 میلیون نفر برای تجربه بازی رایگان PUBG: New State ثبت‌نام کرده‌اند

یحیی رحیمی 27 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,388 بازدید

بازی رایگان PUBG: New State تازه‌ترین اثر از مجموعه پابجی است که قرار است رقیب بازی پابجی موبایل شود. این اثر مدرن هنوز منتشر نشده و قرار است زمان انتشار آن، در طی روزهای آینده مشخص شود؛ اما شرکت Krafton خبر از ثبت‌نام 40 میلیون نفر برای تجربه بازی روی اندروید و آی او اس داده است.

بازی رایگان PUBG: New State با نقشه‌ها و مکانیسم‌های مدرن منتشر می‌شود و تفاوت زیادی با پابجی موبایل خواهد داشت. این اولین قدم برای گسترش مجموعه پابجی و رونمایی از برنامه‌های آینده شرکت Krafton است. این شرکت همچنین در مورد زمان انتشار بازی نیز صحبت کرده و اگرچه قرار بود، بازی در اواخر شهریور منتشر شود؛ به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار به زمان دیگری موکول شده است.

چند هفته پیش، زمان انتشار بازی رایگان PUBG: New State توسط اپ استور اپل لو رفت و فهمیدیم که این شوتر مخصوص موبایل، روز شانزدهم مهرماه منتشر می‌شود. Krafton، انتشار بازی در مهرماه را تائید کرده، اما هیچ اطلاعات دیگری در دسترس ما قرار نداده است. به نظر می‌رسد که پابجی جدید، ماه آینده منتشر می‌شود.

برای افرادی که با دنباله پابجی موبایل آشنا نیستند، باید بگویم که PUBG: New State در فضایی پساآخرالزمانی جریان دارد و جامعه‌ی انسانی از هم فرو پاشیده است. گروه‌های مختلفی پدید آمده‌اند که برای بقا، دست به هر کاری خواهند زد. منابع و فناوری‌های متفاوتی در بازی وجود دارد که گروه‌های موجود، تمام تلاش خود را برای به دست آوردن آن‌ها انجام خواهند داد.

بازی PUBG: New State پابجی موبایل

انتشار PUBG: New State در مهرماه

بازی جدید از لحاظ گرافیکی و گیم پلی، پیشرفت زیادی نسبت به پابجی موبایل خواهد داشت و حتی امکان استفاده از حملات پهپادی و سیستم پینگ کردن حریف و پیام‌های رادیویی وجود دارد. ازآنجایی‌که بازی در آینده جریان دارد، خودروهای مدرن استفاده شده‌‌اند که ظاهر بازی را به طور کل تغییر داده است. اگر عاشق شوترهای سوم شخص هستید، حتماً بازی PUBG: New State را امتحان کنید. مینکیو پارک، تولیدکننده ارشد بازی با تشکر از حمایت طرفداران می‌گوید:‌

موفقیت به‌دست‌آمده به دلیل هیجان طرفدارانمان در سراسر دنیا و باور و اعتماد آن‌ها به استودیوهای پابجی است. بازخوردهای مناسبی در طی نسخه آزمایشی بازی دریافت کرده‌ایم و در حال پولیش کردن اثر و آماده‌سازی آن برای انتشار در سال جاری میلادی هستیم.

ثبت‌نام برای تجربه بازی PUBG: New State اخیراً در کشور هند شروع ‌شده و احتمالاً دلیل ثبت‌نام 40 میلیونی نیز بازیکنان مشتاق هندی باشد. پابجی موبایل در کشور هند طرفداران بسیار زیادی دارد و به لطف آن‌ها، حمایت از بازی و کسب درآمد همچنان ادامه دارد. می‌توانید به گوگل پلی و اپ استور مراجعه کنید و پیش ثبت‌نام برای دریافت بازی را انجام دهید و همچنین یک اسکین جایزه نیز دریافت کنید.

منبع: ‌TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.