بهترین تفنگ‌ها برای شروع پابجی موبایل
سید مسعود کاظمی

راهنمای بازی پابجی موبایل: بهترین تفنگ‌ها برای شروع

سید مسعود کاظمی 11 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,068 بازدید

بازی پابجی موبایل از محبوب‌ترین عناوین مجموعه PUBG است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. شروع این بازی پس از ظهور بازی‌کنان حرفه‌ای کار ساده‌ای نخواهد بود. مطالعه‌ی مطلب راهنمای بازی پابجی موبایل ، بهترین ترفند‌ها و نکات لازم برای شروع را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این قسمت به معرفی بهترین تفنگ‌ های بازی پابجی موبایل خواهیم پرداخت.

ژانر بتل رویال از زمان آغاز تابه‌حال، تغییرات زیادی در صنعت بازی ایجاد کرده است. در سال 2016 سبک بتل رویال به میزان فعلی شهرت جهانی کسب نکرده بود و می‌توان گفت این سبک شهرتش را مدیون این بازی است. PUBG حتی قبل از عرضه بازی محبوب Fortnite برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود. این بازی رفته‌رفته محبوبیت بسیاری پیدا کرد و در نهایت PUBG Corporation با شرکت چینی Tencent قراردادی برای عرضه بازی در بازار چین و ساخت نسخه موبایل این بازی امضا کرد. از آن‌جایی که خیلی از افراد جامعه توانایی خرید سیستم گران‌قیمت برای تجربه این بازی روی رایانه‌های شخصی نداشتند، تصمیم گرفتند از پابجی موبایل استفاده کنند.

راهنمای بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile در سبک بتل رویال برای کاربران تلفن‌های همراه در سال 2018 منتشر شد. به‌مرور این بازی شهرت و محبوبیت زیادی به‌دست آورد. خیلی از بازیکنان حرفه‌ای این بازی با راه‌اندازی کانال‌های توییچ و یوتیوب درآمدزایی خودشان را نیز شروع کردند. برای حرفه‌ای شدن در بازی‌های بتل رویال چند چیز بسیار مهم است که یکی از آن‌ها انتخاب اسلحه درست و قدرتمند است. داشتن یک اسلحه قوی و دانستن این موضوع که کدام اسلحه برای چه موقعیتی مناسب است می‌تواند برد شما را در میدان نبرد تضمین کند. بنابر همین موضوع تصمیم گرفتیم در ادامه مطالب راهنمای بازی پابجی موبایل، بهترین تفنگ‌ها برای شروع را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

  1. راهنمای بازی پابجی موبایل: نکاتی که باید قبل از شروع بازی بدانید
  2. آموزش اجرای بازی پابجی موبایل در کامپیوتر

بهترین مسلسل‌های جنگی

مسلسل‌های جنگی (Assault Rifle) بهترین گزینه برای کسب پیروزی در بازی پابجی موبایل هستند و داشتن یکی از این تفنگ‌ها، موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

راهنمای بازی پابجی موبایل

M416

یکی از بهترین اسلحه‌های بازی پابجی موبایل، M416 است. با پیدا کردن قطعات جانبی مثل دوربین و گریپ برای ازبین بردن لرزش و همچنین قدرت مناسب و کنترل راحت آن در حالت اتوماتیک، M4 را را به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل می‌کند. البته ناگفته نماند که بُرد (Range) اسلحه نسبتا پایین است اما در مبارزات نزدیک به یک اسلحه دقیق و مرگبار تبدیل می‌شود.

AKM

AKM

حالت تک‌تیر اسلحه AKM یکی از قدرت‌مندترین ضربه‌ها را در کل بخش Assault Rifle دارد. اگر بازیکنی هستید که نشانه‌گیری فوق‌العاده‌ و هدشات کردن را دوست دارید، این اسلحه برای شماست. فقط با دو تیر می‌توانید حریف خود را از بین ببرید؛ به‌شرطی که کلاه‌خود لول 3 نداشته باشند. بهتر است درکنار AKM یک اسلحه که قدرت اتوماتیک قوی داشته باشد نیز با خود حمل کنید چون این اسلحه در بخش اتوماتیک می‌تواند آزار دهنده باشد.

SCAR-L

SCAR-L

SCAR یکی از اسلحه‌هایی است که مخاطب خاص خود را دارد اما نمی‌توان از قدرت بالای این اسلحه در فاصله‌ای نزدیک و متوسط چشم‌پوشی کرد. حالت تک‌تیر این اسلحه به‌اندازه AKM یا M16 قدرت‌مند نیست اما جایگزین مناسبی برای M4 می‌تواند باشد. پیشنهاد می‌شود دو اسلحه از بخش Assault Rifle حمل نکنید و یک اسلحه متفاوت درکنار این اسلحه‌ها می‌تواند کمک بزرگی به‌شما بکند.

بهترین مسلسل‌های سبک پابجی موبایل

در ادامه مطلب راهنمای بازی پابجی موبایل به نوعی پرطرفدار از سلاح‌های موجود رسیدیم. مسلسل‌های سبک (SMG) بهترین تفنگ برای نبردهای نزدیک و تن به تن هستند و در صورتی که داخل فضایی بسته قرار گرفتید، مسلسل سبک را به دلیل لگد پایین و دقت بالا همراه خود داشته باشید.

راهنمای بازی پابجی موبایل

Vector

در مبارزات نزدیک اسلحه Vector همان‌چیزی است که واقعا نیاز دارید. البته بهتر است خیلی زود خشاب بزرگ‌تر آن را پیدا کنید تا دچار ریلودهای پی‌در‌پی نشوید. با یک دوربین کوچک و خشاب‌ بزرگ‌تر،Vector بهترین اسلحه‌ای است که می‌توانید در یک مبارزه با فاصله نزدیک با خود حمل کنید. پیشنهاد می‌کنم حواستان به Safe Zone باشد. اگر Safe Zone به‌سمت مناطقی که خانه و اتاقک نسبتا زیادی دارد، جمع می‌شود؛ Vector بهترین اسلحه است. اما در‌صورتی که Safe Zone به مناطق نسبتا باز جمع می‌شود فکر حمل این اسلحه را از سرتان بیرون کنید.

بهترین تفنگ های PUBG Mobile

UMP9

اسلحه UMP به‌ دیدگاه خیلی از مخاطبان پابجی موبایل بهترین اسلحه در بخش SMG است. برخلاف SMGهای دیگر این اسلحه در بُرد متوسط نیز عملکرد خوبی دارد. یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت‌ این اسلحه مدل تیری است که استفاده می‌کند. تیرهای 9mm عملا در هرجایی از نقشه پیدا می‌شود و از این نظر که مبادا مهماتتان تمام شود خیالتان راحت خواهد بود. پیشنهاد می‌کنم این اسلحه را همیشه باخود داشته باشید و درکنار یک اسنایپ بهترین گزینه ممکن است.

بهترین تفنگ‌های ساچمه‌ای

تفنگ‌های ساچمه‌ای یا شات‌گان، مخصوص کشتن دشمن در فاصله‌ی نزدیک و با یک شلیک هستند. ظرفیت خشاب این تفنگ‌ها پایین است و همچنین سرعت شلیک نیز چنگی به دل نمی‌زند، اما قدرت تخریب به اندازه‌ای بالاست که همراه داشتن یکی از این تفنگ‌ها، پیروزی شما را تضمین می‌کند.

بهترین تفنگ های PUBG Mobile

S12K

هر شخصی که کمترین تجربه بازی‌های شوتر را داشته باشد می‌داند که در فواصل نزدیک هیچ اسلحه‌ای بهتر از شاتگان نیست. شاتگان S12K بهترین رفیق شما در مناطقی است که خانه و اتاقک نسبتا زیاد است. با وجودیکه S12K یک شاتگان است اما سرعت شلیک آن فوق‌العاده بوده و می‌تواند حریف شما را تا فاصله 15 یاردی نابود کند. با یک خشاب بزرگ‌تر S12K بهترین اسلحه برای مبارزات نزدیک است.

بهترین تک‌تیراندازهای پابجی موبایل

اگر تازه‌کار هستید و چندان با بازی پابجی موبایل آشنایی ندارید، استفاده از تک‌تیرانداز کار ساده‌ای نخواهد بود. بهتر است در جایی کمین کنید و منتظر دشمن باشید و سپس کارش را تمام کنید. در ادامه‌ی مطلب راهنمای بازی پابجی موبایل ، بهترین تک‌تیراندازهای این اثر رایگان را معرفی می‌کنیم.

Kar98k

Kar98k

اسلحه Kar98k بهترین اسنایپی است که قدرت نسبتا بالایی دارد و می‌توانید در گوشه‌گنار نقشه بازی پیدا کنید. از آنجایی که اسلحه‌ای قدیمی است ریلود کردن آن شاید آزاردهنده باشد اما اگر نشانه‌گیری خوبی دارید، Kar98k اسلحه خطرناکی است که می‌توانید با آن به‌راحتی Kill کسب کنید. با یک دوربین و جای‌گیری درست، می توانید با این اسلحه به راحتی حریف را از پا درآورید.

راهنمای بهترین تفنگ پابجی موبایل

Mini 14

اگر به‌دنبال اسنایپی هستید که چندمنظوره باشد Mini 14 بهترین گزینه برای شما است. با یک دوربین خوب، می‌توانید از آن به‌عنوان یک اسلحه قدرتمند استفاده کنید و با استفاده از حالت نیمه‌اتوماتیک نیز می‌توانید در فواصل نسبتا نزدیک دشمنان خود را از پا درآورید. قدرت این اسلحه به‌اندازه Kar98k نیست، اما اگر بتوانید چند تیر را پشت‌سرهم شلیک کنید مشکلی نخواهید داشت. اگر به هردلیلی نتوانستید Kar98k را به‌دست بیاورید گزینه بعدی قطعا Mini 14 که می‌تواند کار شما را راه بیاندازد.

اسلحه‌های بخش Air Drop

تمامی تفنگ‌های بازی پابجی موبایل در نقشه‌ها پیدا نمی‌شود و تعداد از سلاح‌های مناسب، توسط هواپیما به پایین پرتاب می‌شوند. این تفنگ‌ها در جعبه‌های قرمز رنگ قرار دارند که اصطلاحا به آنها ایردراپ گفته می‌شود.

راهنمای بهترین تفنگ پابجی موبایل

AWM

بدون شک تمامی اسلحه‌های که در Air Drop موجود است بهترین‌های بازی هستند. هرنوع اسلحه‌ای که از Air Drop به‌دست آوردید را بدون درنگ بردارید. اما هیچ شکی در این نیست که AWM بهترین اسلحه‌ای است که می‌توانید درکل بازی به‌دست بیاورید. فقط یک تیر این اسلحه لازم است تا دشمن شما حتی با کلاه‌خود درجه 3 از بین برود. اگر AWM را پیدا کردید بدون هیچ تردیدی آن‌را بردارید. این اسلحه به‌قدری قدرتمند است که گاهی شاید احساس کنید برای بازی، قدرت زیادی دارد و نامتعادل است. پیشنهاد می‌کنم از این اسلحه با دوربین استفاده کنید چون نشانه‌گیر خود اسلحه چندان کاربردی ندارد.

M249

M249

اگر با اسلحه‌های تک‌تیر میانه خوبی ندارید مشکلی نیست، M249 بهترین اسلحه‌ی اتوماتیکی است که می‌تواند جایگزین اسلحه‌های تک‌تیر و اتوماتیک شود. با یک خشاب 100تایی که تیر 5.56 استفاده می‌کند، می‌توانید هر دشمنی را از پا دربیاورید و هر وسیله‌ نقلیه‌ای را در عرض چند ثانیه منفجر کنید. با کمی تمرین و قابلیت کنترل لگد آن به‌شکل خنده‌آوری می‌توانید با این اسلحه در بازی Kill کسب کنید. باید به یک نکته اشاره کنم که سرعت بالای شلیک M249 گاهی شما را در اواخر بازی بدون مهمات می‌گذارد پس بهتر است حواستان به مقدار تیری که استفاده می‌کنید باشد.

به پایان مطلب راهنمای بازی پابجی موبایل رسیدیم و امیدواریم که سلاح‌های معرفی شده، نهایت استفاده را ببرید. به‌نظر شما کدام اسلحه بهترین همه در بازی پابجی موبایل است؟ برایمان در بخش نظرات بنویسید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چطور بازی پابجی موبایل را دانلود کنم؟

برای دانلود بازی پابجی موبایل از پارسی گیم استفاده کنید و آخرین دیتا را به صورت نیم بها دریافت کنید.

۱
بهترین تفنگ بازی پابجی موبایل کدام است؟‌

یکی از بهترین اسلحه‌های بازی پابجی موبایل، M416 است. با پیدا کردن قطعات جانبی مثل دوربین و گریپ برای ازبین بردن لرزش و همچنین قدرت مناسب و کنترل راحت آن در حالت اتوماتیک، M4 را را به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل می‌کند.

۲
آیا پابجی موبایل رایگان است؟

بله بازی PUBG Mobile به صورت کاملا رایگان منتشر شده نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافه برای تجربه‌ی بازی ندارید.

۳
پابجی موبایل در هر ساعت چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟

میزان حجم اینترنت استفاده شده در پابجی موبایل به گزینه‌های مختلفی بستگی دارد. اگر از تمامی ویژگی‌های بازی استفاده کنید، هر ساعت 50‌ مگابایت از حجم شما مصرف می‌شود.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.