بازی DARQ Complete Edition
محمد صادق شجاعی

بازی DARQ: Complete Edition را به رایگان از فروشگاه Epic Games دریافت کنید

محمد صادق شجاعی 1 آبان 1400 بدون دیدگاه
277 بازدید

در راستای فراهم کردن فرصت تجربه رایگان آثار مختلف، فروشگاه Epic Games بازی رایگان هفته آینده را معرفی کرده است. بر این اساس، کاربران این فروشگاه می‌توانند بازی DARQ: Complete Edition را به صورت مجانی دریافت کرده و برای همیشه به حساب کاربری خود اضافه کنند. برای انجام این امر باید از تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) تا 4 نوامبر (13 آبان) به صفحه بازی مذکور مراجعه و آن را دریافت کنید.

بازی DARQ: Complete Edition داستان شخصیتی به نام لوید را روایت می‌کند که در یک کابوس شفاف (آگاه بودن از قرار داشتن در کابوس) به دام افتاده است. لوید همزمان با گشت و گذار در تاریک‌ترین بخش‌های ضمیر ناخود‌آگاهش، می‌آموزد که چگونه با شکستن قوانین فیزیک و تغییر در جریان رخداد‌های دنیای خیالی، از این کابوس جان سالم به در ببرد.

بازی DARQ: Complete Edition جایگزین اثر ترسناک و اول شخص دیگری به نام بازی Among the Sleep – Enhanced Edition می‌شود که تا هفته آینده می‌توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید. پس از این تاریخ بازی مذکور در قبال پرداخت مبلغ 14 پوند قابل خرید است. شرکت اپیک در ماه ژانویه اعلام کرد که فروشگاه Epic Games از زمان آغاز به کار در ماه دسامبر سال 2018، موفق شده است 160 میلیون کاربر کامپیوتر را جذب کند.

بازی DARQ Complete Edition

تلاش‌های فروشگاه Epic Games برای موفقیت در بازار کامپیوتر

این فروشگاه به صورت هفتگی تعدادی از آثار مختلف را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در سال 2020 در مجموع 103 بازی با ارزش 2407 دلار به صورت مجانی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. همچنین شرکت Epic ادعا می‌کند در سال گذشته بازی‌های رایگان این فروشگاه به میزان 749 میلیون بار دریافت شده‌اند.

روز چهارشنبه گذشته، شرکت اپیک اعلام کرد که به واسطه توافق با استودیو‌های مستقل Eyes Out و Spry Fox، حق انتشار آثار آن‌ها را در اختیار گرفته است. علاوه بر این، پس از آن که شرکت اپیک در رابطه با سیاست‌های انحصار‌گرایانه شکایتی علیه شرکت گوگل مطرح کرد، این شرکت نیز به تلافی از سازنده بازی فورتنایت شکایت کرد. نبرد حقوقی بین اپیک و شرکت‌های اپل و گوگل زمانی آغاز شد که در اوت 2020 این شرکت با استفاده از گزینه پرداخت مستقیم در بازی فورتنایت، قوانین Play Store و App Store را نقض کرد. این اقدام در نهایت به حذف بازی Fortnite از فروشگاه‌های مذکور منجر شد. مدتی پیش اخباری مبنی بر بررسی شرایط گسترش برند فورتنایت به حوزه‌های دیگر و حتی ساخت یک فیلم سینمایی با محوریت این بازی در رسانه‌های مختلف منتشر شد.

نظر شما در مورد بازی رایگان هفته آینده فروشگاه Epic Games چیست؟ آیا تا‌کنون بازی DARQ: Complete Edition را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.