PUBG-New-State
یحیی رحیمی

تریلر لو رفته بازی PUBG New State زمان انتشار آن را فاش کرد

یحیی رحیمی 30 مهر 1400 بدون دیدگاه
652 بازدید

تریلر تازه‌ای از بازی PUBG New State لو رفته و توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که زمان انتشار بازی را فاش می‌کند. شرکت Krafton مدت‌هاست طرفداران پابجی نیو استیت را منتظر نگه داشته و اگر چه اواخر مهرماه هستیم، هنوز هم هیچ خبری از زمان انتشار بازی نیست. تریلر جدید، زمان انتشار PUBG New State را روز یازدهم نوامبر برای کاربران اندروید و iOS اعلام می‌کند.

بنابر اطلاعات فاش شده توسط صفحه توییتر PlayerIGN که اطلاعات زیادی را از بازی پابجی لو داده است، پابجی نیو استیت روز 20‌ آبان ماه از طریق گوگل پلی، اپ استور و همچنین گلکسی استور سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر تنها 15 ثانیه از ویدیو معرفی بازی منتشر شده که اندکی ما را با فضای آن و هدف استودیو از انتشار آشنا می‌کند:‌ «ما بتل رویال نسل آینده هستیم»

نسل جدید بتل رویال به معنی انتشار بازی برای کنسول‌های نسل جدید نیست و این بدین معنی است که بازی با ویژگی‌های گرافیکی جدید و همچنین در دنیایی کاملاً مدرن جریان دارد. توسعه‌دهندگان به دنبال آن هستند که بازی PUBG New State با وسایل نقلیه مربوط به سال 2051‌ منتشر شود و در نتیجه فضای بازی، آکنده از ساختمان‌های مدرن و سلاح‌های جدید است که هنوز برای بشریت هم کشف نشده است.

زمان انتشار PUBG New State پابجی نیو استیت

هرج و مرج در PUBG New State

سیستم‌های مهمی در بازی پابجی نیو استیت به کار رفته است. برای نمونه پهپاد‌ها بخش مهمی از بازی را شکل داده‌اند و می‌توانید با درخواست ارسال پهپاد، حریف را حذف کنید. مکانیسم جاخالی دادن در مقابل حمله حریف، قابلیت تازه‌ای است که سبک مبارزات پابجی را تغییر می‌دهد. علاوه بر آن، پیام‌های رادیویی، شیلد‌های قابل‌حمل و تفنگ‌های جدید نیز در راه هستند که کاملاً حس یک اثر بتل رویال مدرن را القا خواهند کرد. شرکت Krafton مهارت زیادی در ساخت بازی‌های بتل رویال دارد و امیدوار است که اثر جدید، بتواند تمام بازی‌کنان پابجی موبایل در سراسر جهان را متحد کند.

PUBG New State همچنین بازی‌کنان را به شهر خیالی تروی (Troi) می‌برد که اخیراً تحت یک واقعه‌ی ناخوشایند، نابود شده و خبری از دولت و قانون نیست. هرج‌ومرج همه‌جا را فراگرفته و هر کس دست به تفنگی برده تا بتواند خود را برهاند و زنده بماند. شما نیز همراه این افراد خواهید شد و مهارت‌های خود را به رخ دیگران خواهید کرد.

 

بنابر اعلام Krafton، بیش از 40‌ میلیون نفر برای دریافت پابجی نیو استیت ثبت‌نام کرده‌اند که رکوردی در نوع خود به شمار می‌‌رود. در خبر دیگری، رویداد هالووین بازی پابجی نیز شروع شده که می‌توانید با شرکت در آن، اوقات مفرحی را سپری کنید و همچنین جوایز مناسبی هدیه بگیرید. زمان انتشار PUBG New State در حد یک گمانه‌زنی است و منتظر انتشار خبرهای رسمی باشید.

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی PUBG New State چه زمانی منتشر می‌شود؟

بنابر اطلاعات فاش شده توسط صفحه توییتر PlayerIGN که اطلاعات زیادی را از بازی پابجی لو داده است، پابجی نیو استیت روز 20‌ آبان ماه از طریق گوگل پلی، اپ استور و همچنین گلکسی استور سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.