دانلود بازی Wytchwood برای PC
دانلود بازی Wytchwood برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wytchwood برای PC

پارسی گیم 18 دی 1400 1 دیدگاه
1,682 بازدید

دانلود بازی Wytchwood برای کامپیوتر

دنیاهای جادویی را فقط می‌توان در قالب بازی‌های ویدیویی یا فیلم و سریال تجربه کرد. عنصر جادو چیزی است که در دنیای واقعی وجود ندارد اما دنیای مجازی بازی‌های ویدیویی به دلیل آزاد بودن قوه تخیل، می‌تواند هر چیزی را پیش چشمان ما به حقیقت تبدیل کند. تا به امروز، بازی‌های زیادی با معرفی دنیاهای فانتزی و جادویی خود، ما را سرگرم نگه داشته‌اند. بازی Wytchwood از استودیو Alientrap عنوانی جذاب و داستان محور بوده که ماجراجویی‌های یک جادوگر پیر را در محیطی وسیع و جنگلی برای شما روایت خواهد کرد.

شما در این بازی، نقش یک جادوگر پیر و مرموز را خواهید داشت. در قدم‌های او، شما باید وارد دنیای وسیع بازی شده و در جنگل‌های انبوهش، به دنبال مواد اولیه ارزشمند جادویی بگردید تا توسط آن‌ها، معجون‌ها و مواد قدرتمندی بسازید. در این مسیر پرمخاطره، ماجراهای زیادی را از سر خواهید گذراند و با دشمنان و موجودات مختلفی سر و کله خواهید زد. برای ماجراجویی‌های جادویی در جنگلی انبوه آماده باشید.

بازی با وجود ساده بودن، داستان عمیق و جذابی را نیز روایت می‌کند که در قالب یک کتاب داستان مصور برای شما آماده شده است. دنیای بازی مملو از محتوای جذاب و جادویی بوده و هدف اصلی شما، جمع‌آوری مواد اولیه و ساختن معجون‌های مختلف است. کاراکتر شما می‌تواند به ارتقاهای مختلفی نیز دسترسی پیدا کند و با تحقیق در ویژگی‌های هر ماده و گیاه، معجون‌های جدیدی کشف کند.

گرافیک دوبعدی بازی به سبکی هنری محیط‌هایش را پیش چشمان شما به تصویر خواهد کشید و دنیایی مملو از رنگ‌های زنده و کاراکترهای زیبا را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، مبارزات با موجودات شرور و حل کردن معماهای کوچک هم بخشی از گیم پلی بازی Wytchwood هستند تا محتوایش را گسترده‌تر کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unpacking و Happy Game را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wytchwood با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64bit
Processor: Dual-core processor (Intel Dual Core 2.0 GHz or AMD Athlon X2 5200+ 2.6 GHz)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Geforce 9600 GS, Radeon HD4000, Shader Model 3.0, 512 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Wytchwood is a crafting adventure game set in an expressive land of gothic fables and fairytales. As the mysterious old witch of the woods, you will explore a strange countryside, collect magical ingredients, brew sorcerous enchantments, and pass your twisted judgement upon a capricious cast of characters and creatures.
After all, how will they ever learn if you don’t teach them the moral of the story?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Atefeh

    مهمان

    بازی خیلی قشنگی بود. من اول جذب تصویرسازی‌ها و ظاهر بازی شدم. بعد از کمی بازی کردن داستان بازی هم برایم بسیار سرگرم کننده شد. اگر به بازی‌های ماجراجویی و بدون اکشن، با چاشنی جادوگری علاقه دارید این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنم.

    پاسخ دهید